CAR AND DRIVER ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
2018 BMW X2 SDRIVE 20I 192PS

Test Drive: BMW X2 sDrive 20i 192PS 13/5

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Τα τελευταία χρόνια έχουμε γίνει μάρτυρες (όνομα και πράγμα μερικές φορές...) ενός αγώνα των εταιριών να ανακαλύψουν και να παρουσιάσουν το «νέο και διαφορετικό». Ένας αγώνας που συνήθως καταλήγει σε ένα βιομηχανικό copy-paste του τύπου «μία από τα ίδια», με μερικά ωραία χορευτικά παραπάνω κατά την διάρκεια της παγκόσμιας πρεμιέρας και κάποια νέα γυαλιστερά συνθήματα από το τμήμα του μάρκετινγκ στα τηλεοπτικά σποτ. Μέσα σε όλο αυτό το σκηνικό, η BMW ακολουθεί πιστά και χωρίς άγχος την δική της ρότα, συμπληρώνοντας την αριθμητική της αλληλουχία στην άκρως επιτυχημένη οικογένεια «Χ», με νέα μοντέλα όπως η μικρή Χ2 (έρχεται από κοντά η Χ7, λίγο πιο μετά ίσως και η Χ8), και με εκείνη την χαρακτηριστική αυτοπεποίθηση των Βαυαρών ότι γνωρίζουν τους κανόνες του παιχνιδιού καλύτερα απ' όλους.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΟ WWW.CARANDDRIVER.GR 

Όχι ότι αποφεύγει και η ίδια η BMW κάποιες υπερβολές του αντίστοιχου τμήματος μάρκετινγκ (είναι προφανές ότι η Χ2 δεν μπορεί να είναι ο «επαναστάτης» της ιστορικής μοίρας της BMW όπως μας ανακοινώθηκε), όμως στην δική της περίπτωση, και δη στην Χ2, όλα δείχνουν ότι έγιναν με την ακατάβλητη τελειομανία των Βαυαρών. Και την επίγνωση βεβαίως ότι ο ανταγωνισμός δεν αστειεύεται.

Τι είναι λοιπόν η Χ2 και που μπαίνει στο σύγχρονο οικογενειακό άλμπουμ της BMW; Μικρότερη από τις μεγαλύτερες χωρίς όμως να γίνεται μια συρρικνωμένη καρικατούρα, με πιο compact αίσθηση, θυμίζει αρκετά μία Χ1 που έχει μπει σε γυμναστικό πρόγραμμα «γράμμωσης». Με μειωμένο μήκος κατά 49 mm από την Χ1, χαμηλότερη κατά 69 mm, με το ίδιο μεταξόνιο στα 2,67 μέτρα, και - το σημαντικότερο- με την θέση οδήγησης τοποθετημένη 2 cm πιο κοντά στον δρόμο. Όλα αυτά σε συνδυασμό με την πιο έντονη κλίση της οροφής, την ψηλή γραμμή των παραθύρων, το κοφτό κόψιμο της πίσω πόρτας και τη φαρδιά τρίτη κολώνα δημιουργούν την αίσθηση περισσότερο ενός υπερυψωμένου σπορ hatchback παρά αυτή ενός SUV. Η νέα μάσκα με την αντεστραμμένη τραπεζοειδή γρίλια (πρώτη φορά σε αυτοκίνητο της εταιρίας) δίνει έναν τόνο exclusiveness στην Χ2, κάτι που συμβαίνει και με την ενσωμάτωση του σήματος της μάρκας στην πίσω κολώνα, φόρος τιμής στα μεγάλα κουπέ της εταιρίας στην δεκαετία του ‘70. Το τελικό αποτέλεσμα είναι ένα ισορροπημένο και εύστοχα δυναμικό σχήμα, ενώ όπως διαπιστώσαμε από το εφήμερο gossip των φαναριών και τα τυπικά χαμόγελα στα παράθυρα της διπλανής λωρίδας, τραβάει τα βλέμματα και αρέσει πολύ.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 DS3 PERFORMANCE 208 PS 31/5

    Δοκιμάζουμε το DS3 Performance 208 PS

    Το DS3 Performance έρχεται να αποτελέσει μια πιο 'πολιτισμένη' εκδοχή του θέματος 'Γαλλικό GTI'. Στην πράξη όμως αποδεικνύεται η πιο σκληροπυρηνική βόμβα αδρεναλίνης στην αγορά. Μπερδευτήκατε; Το ίδιο και εμείς.

  • 2018 SUZUKI SWIFT 1.2 GLX HYBRID 90 PS 29/5

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 GLX Hybrid 90 PS

    Το δημοφιλές Suzuki Swift επιστρέφει στη μάχη της αγοράς, διατηρώντας μεν το sportive χαρακτήρα της φίρμας που το κατασκευάζει, αλλά εισάγοντας ταυτόχρονα και ένα πιο φιλικό απέναντι στο περιβάλλον πρόσωπο.

  • 2018 PEUGEOT 5008 1.6 BLUEHDI 120 ΕΑΤ6 27/5

    Δοκιμάζουμε το Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 ΕΑΤ6

    Ένα MPV, που έγινε Crossover με ολίγη από SUV και μια επίγευση από ΜPV. Ή αν σας μπερδεύει η fusion 'μαγειρική' του marketing, κρατήστε αυτό: Ένα εξαιρετικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

  • 2018 FORD FIESTA ST 25/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta ST 200PS!

    Αφαιρώντας κυβικά και κυλίνδρους αλλά προσθέτοντας τεχνολογία και σπορ ενθουσιασμό, η Ford καταφέρνει με το νέο Fiesta ST να ξαναπάρει τα σκήπτρα των "pocket rockets".

  • 2018 FORD FIESTA ACTIVE 24/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active

    Η Ford με το Fiesta Active αναζητά μια εναλλακτική πρόταση στην κυριαρχία των compact SUV. Και όπως φαίνεται έχει να προτείνει μία πολύ εξυπνη ιδέα.

  • 2018 VOLKSWAGEN GOLF GTD 2.0 TDI 184PS DSG 18/5

    Δοκιμάζουμε το Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI 184PS DSG

    Ποιος είπε ότι ένα πετρελαιοκίνητο hatchback δεν μπορεί να είναι σπορ; Σίγουρα όχι οι άνθρωποι της Volkswagen.

  • 2018 BMW X2 SDRIVE 20I 192PS 13/5

    Δοκιμάζουμε τη BMW X2 sDrive 20i 192PS

    Εδώ και αρκετό καιρό πολλοί συζητούν για το πόσο σπορ μπορεί να είναι ένα compact SUV. Η BMW με την Χ2 απλά κλείνει την κουβέντα.

  • 2018 TOYOTA YARIS 1.5 DUAL VVT-IE 111 PS 12/5

    Δοκιμάζουμε το Toyota Yaris 1.5 DUAL VVT-iE 111 PS

    Αν και ταυτισμένη με τους υβριδικής διάταξης κινητήρες, η Toyota δεν σταματά την εξέλιξη των (αμιγώς) βενζινοκινητήρων της και η προσκόλληση στη βελτίωση της θερμοδυναμικής απόδοσής τους είναι ζήτημα τιμής για τους Ιάπωνες, ως γνωστόν.

  • 2018 FORD KUGA 2.0 TDCI 180PS POWERSHIFT ST-LINE AWD 11/5

    Δοκιμάζουμε το Ford Kuga 2.0 TDCi 180PS PowerShift ST-Line AWD

    Τα διαπιστευτήρια του Kuga σε αυτή την κατηγορία έχουν να κάνουν με τον πληθωρικό του χαρακτήρα, αλλά και τις οδηγικές του αρετές που παραδοσιακά ο χρήστης αυτοκινήτου Ford βιώνει.

  • TEST DRIVE 2018 VOLKSWAGEN TOUAREG 9/5

    Οδηγούμε στην Αυστρία το νέο Volkswagen Touareg [pics+vid]

    Ξεκίνησε ως ένα μεγάλο εκτός δρόμου όχημα με πολύ καλό σύστημα τετρακίνησης. Το Touareg έδωσε μια νέα εμπορική διάσταση στην Volkswagen, αποτέλεσε τη βάση για τη δημιουργία της Porsche Cayenne και έγινε αντικείμενο ανταγωνισμού. Πλέον, η καινούργια, τρίτη 'γενιά'...

  • 2018 SKODA KAROQ 7/5

    ESCAPE Στην Άνδρο με Skoda Karoq 1.6 TDI 116PS DSG7

    H Άνδρος είναι η εστέτ των Κυκλάδων, είναι η πρωτεύουσα πλοκή φύσης και ιστορίας του Αιγαίου, είναι ο τόπος των Καπεταναίων, του Εμπειρίκου και της Ελένης (φευ, όχι πλέον με αυτή την σειρά). Η Άνδρος είναι...

  • 2018 PEUGEOT 2008 1.2 PURETECH 110PS 2/5

    Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 2008 1.2T 110PS AUTO

    Τείνει να γίνει διαχρονική αξία. Μπορεί να μας συντροφεύει μόλις από το 2013 αλλά το συμπαγές crossover έδωσε μια άλλη διάσταση στην κατηγορία, καθώς οι αναλογίες του το κατέταξαν ευθύς εξ αρχής στα 'χωράφια' των SUV.

  • DS 5 1.6 BLUEHDI 120 PS ΕΑΤ6 24/4

    Δοκιμάζουμε: DS 5 1.6 BlueHDi 120 PS ΕΑΤ6

    Θα προκαλέσει το ενδιαφέρον σου από την πρώτη στιγμή που θα το δεις. Έπειτα, θα συνειδητοποιήσεις ότι θέλεις λίγο χρόνο για να συνηθίσεις το εσωτερικό. Το DS 5 είναι το ένα από τα πιο ελκυστικά οχήματα που έχουν δημιουργήσει προσφάτως οι Γάλλοι και δεν βασίζεται μόνο στο παρελθόν...

  • TEST DRIVE 2018 SUZUKI SWIFT SPORT 19/4

    Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Suzuki Swift Sport (pics+vid)

    Στους δρόμους της Ανδαλουσίας το νέο Swift Sport ξεδιπλώνει το οδηγικό του ταμπεραμέντο, που παραμένει πιστό στο κατασκευαστικό DNA της Suzuki.

  • ΤΕST DRIVE NEA MERCEDES-BENZ A- CLASS 2018 18/4

    Οδηγούμε στην Κροατία τη νέα Mercedes-Benz A-Class

    Επιβεβαιώνοντας το motto 'The Best or Nothing' η Mercedes-Benz παρουσίασε τη νέα γενιά A-Class. Του μικρότερου αυτοκινήτου της γκάμας της εταιρείας, αλλά με ποιοτικά χαρακτηριστικά και τεχνολογίες της ναυαρχίδας S-Class.