CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
2018 NISSAN LEAF

Test Drive: 2018 Nissan LEAF 26/6

Περί αποφόρτισης

Ωστόσο, καλό θα ήταν αυτός να μη βυθίζει συχνά το δεξί πεντάλ στο πάτωμα, γιατί η αερόψυκτη μπαταρία ιόντων λιθίου των 40,0 kWh (10 kWh περισσότερες σε σχέση με την προηγούμενη γενιά), θα ξεκινήσει να αποφορτίζεται τόσο γρήγορα όσο μία no name συσκευή κινητού τηλεφώνου, που ίσως αγοράστηκε από έναν πλανόδιο. Η Nissan ισχυρίζεται πως η αυτονομία της μπαταρίας ξεπερνά τα 240 km, κάτι που, κατά την εκτίμησή μας, είναι δυνατόν να γίνει, έστω κι αν θα πρέπει ο οδηγός να είναι πολύ... ευγενικός με το δεξί πεντάλ, όντας τελικά αργός και μη χρησιμοποιώντας καθόλου το... CD. Εμείς ξεκινήσαμε από τις εγκαταστάσεις των δοκιμών μας στην έρημο με την μπαταρία του LEAF φορτισμένη κατά 98% και την ένδειξη της αυτονομίας να αναγράφει 243 km. Κινούμενοι με περίπου 120 km/h, παρατηρήσαμε πως η αυτονομία άρχισε να μειώνεται πιο γρήγορα σε σχέση με το ρυθμό αύξησης των ενδείξεων του οδομέτρου. Επιβραδύνοντας στα σχεδόν 105 km/h, αυτές σταθεροποιήθηκαν, εξασφαλίζοντας ταυτόχρονα την εύκολη επιστροφή μας στο L.A. Μάλιστα, με αυτήν την προσέγγιση έμεινε αρκετή ενέργεια για τα περίπου 55 km πάνω στα όρη San Gabriel και στους αυτοκινητόδρομους στο Angeles Forest και στο Angeles Crest.

Αυτονομία 240 km προσφέρει το Nissan LEAF

Υπάρχει ένα μικρό κίνητρο για την οδήγηση ενός ηλεκτροκίνητου αυτοκινήτου σε ορεινό δρόμο, αλλά η πλατφόρμα του LEAF, ουσιαστικά μια τροποποίηση του προκατόχου του, έχει τοποθετημένη την μπαταρία στο πάτωμα του οχήματος. Φέρνοντας, λοιπόν, το βάρος χαμηλά, τα σχεδόν 1.585 κιλά του LEAF εξισορροπούνται κατά κάποιο τρόπο. Τα ελαστικά Michelin Energy Saver A/S επιλέχτηκαν σαφώς εξαιτίας της χαμηλής αντίστασης κύλισης, που παρέχουν, ενώ ξεκινούν να... στριγγλίζουν έστω και λίγο όταν η πλευρική επιτάχυνση φτάσει τα 0,79 g. Η πληροφόρηση από το σύστημα διεύθυνσης είναι καλή και το πλαίσιο, που δεν εξασφαλίζει υψηλά αποθέματα πρόσφυσης, μένει τελικά σταθερό. Τέλος, η αυξημένη ροπή του κινητήρα μπορεί να εκτοξεύσει το αυτοκίνητο στην έξοδο των στροφών με ευκολία. Απλώς, αν θέλετε τη συμβουλή μας, μην ενεργοποιήσετε το σύστημα ProPilot Assist, όταν το... διασκεδάζετε καθ’ οδόν.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 SEAT LEON CUPRA ST 300 PS 6/7

    Δοκιμάζουμε το Seat Leon Cupra ST (300 PS)

    Λίγο πριν δούμε το πρώτο μοντέλο της ανεξαρτητοποιημένης πλέον 'Cupra' οδηγούμε στην χώρα μας το Leon Cupra με τους 300 ίππους και την εξαιρετική σχέση value for money.

  • 2018 MINI COOPER D CLUBMAN 2.0 150 PS AUTOMATIC 4/7

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper D Clubman 2.0 150 PS Automatic

    To Clubman δημιουργήθηκε για να είναι μια πιο πρακτική εκδοχή του ΜΙΝΙ. Ωστόσο, το στυλ και η ακόμα περισσότερο ιδιότυπη σχεδίασή του είναι αυτά για τα οποία διακρίνεται.

  • 2018 MINI CLUBMAN ONE D STEPTRONIC 116 PS 2/7

    Δοκιμάζουμε το νέο MINI Clubman One D Steptronic 116 PS

    Η έκδοση Clubman απευθύνεται περισσότερο στους οικογενειάρχες φίλους της MINI, καθώς διαθέτει έναν πιο οικογενειακού τύπου χαρακτήρα Σε όλους τους τομείς, αλλά και μεγαλύτερους χώρους...

  • 2018 PEUGEOT 308 1.6 «BLUEHDI» 120 PS «EAT6»​ 1/7

    Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120 PS EAT 6

    Η αλλαγή στο αμάξωμα του 308 δεν είναι η μόνη διαφοροποίηση σε σχέση με πριν. Το μικρομεσαίο μοντέλο της Peugeot έγινε ανταγωνιστικότερο σε καίριους τομείς του, κάτι που χρειαζόταν.

  • 2018 AUDI A4 2.0 TDI 150 PS S-TRONIC 30/6

    Δοκιμάζουμε το Audi A4 2.0 TDI 150 PS S-TRONIC

    Είναι κρίμα που διανύουμε την εποχή των SUV και των crossover με τόση ένταση και αποδοχή. Κρίμα γιατί την ίδια στιγμή υπάρχουν καλλίγραμμες λιμουζίνες έτοιμες να σε πάνε μακρύτερα και ανετότερα, όπως τούτο το Audi και μάλιστα με έναν ήπιο, σοφιστικές χαρακτήρα.

  • 2018 MITSUBISHI ECLIPSE CROSS 1.5 MIVEC TURBO 163 PS CVT 27/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo 163 PS CVT

    Η Mitsubishi εισάγει στην Ελλάδα το νέο Eclipse Cross, ένα SUV με coupe σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Εμείς δοκιμάσαμε την τετρακίνητη έκδοση με το CVT κιβώτιο και τον turbo κινητήρα των 1,5 λίτρων και των 163 PS.

  • 2018 NISSAN LEAF 26/6

    Δοκιμάζουμε το 2018 Nissan LEAF

    Το Nissan Leaf ήταν το πρώτο ευρέως διαθέσιμο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Είναι η δεύτερη γενιά του τόσο καλή, ώστε να απομακρύνει από το μυαλό του ενδιαφερόμενου αγοραστή σκέψεις για την αγορά ενός Tesla Model 3;

  • 2018 KIA CEED 21/6

    Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο KIA Ceed

    Τεχνολογική αναβάθμιση, αποπομπή της αποστρόφου από την ονομασία του, αποδοτικότεροι και οικονομικότεροι κινητήρες, αισθητική ανανέωση αλλά διατήρηση της σχεδιαστικής γραμμής του αμαξώματος. Αυτά είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του καινούργιου KIA Ceed.

  • 2018 MERCEDES-BENZ C-CLASS 20/6

    Test Drive: Οδηγούμε τη νέα Mercedes-Benz C-Class

    Η πιο δημοφιλής και αναγνωρίσιμη Mercedes, το αυτοκίνητο που επί πολλά χρόνια έχει φέρει πελάτες και χρήμα στη φίρμα από τη Στουτγάρδη, ανανεώθηκε με ό,τι χρειαζόταν για να δείχνει και να είναι μια...baby S-Class.

  • 2018 RENAULT KADJAR 1.6 DCI 4WD 17/6

    Δοκιμάζουμε το Renault Kadjar 1.6 dCi 130 4WD

    Τη δική της διάσταση στην δημοφιλή κατηγορία των SUV βάζει η Renault με το Kadjar, προσθέτοντας στα ήδη γνωστά, το know-how για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι χρηστικό.

  • 2017 FORD FIESTA 1.0 ECOBOOST ST-LINE 140 PS 16/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Ford Fiesta 1.0 EcoBoost ST-Line 140 PS

    Αν αναζητάτε ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, το οποίο ισορροπεί άψογα ανάμεσα στην παροχή άνεσης και στην sportive οδική συμπεριφορά, δεν έχετε πολλές επιλογές. Μία από τις λίγες και καλές, πάντως, είναι το Ford Fiesta ST-Line, που εφοδιάζεται με τον 1.000άρη...

  • 2018 HYUNDAI KONA 13/6

    Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Hyundai Kona

    Το νέο Hyundai Kona το περιμέναμε πολύ καιρό μιας και ήδη τα στοιχεία του μας ήταν λίγο πολύ γνωστά. Μετά την πρώτη οδηγική επαφή με το νέο μοντέλο στους δρόμους της Αττικής διαπιστώνουμε ότι αποτελεί έναν από τους διεκδικητές της κορυφής στην κατηγορία του. Ας δούμε γιατί...

  • 2018 TOYOTA AYGO 12/6

    Οδηγούμε στην Κοπεγχάγη το νέο Toyota Aygo

    Με επιλεκτικές βελτιώσεις, η Toyota αναβαθμίζει το Aygo προσφέροντας πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, αλλά και στοιχεία που ταιριάζουν σε ένα πιο νεανικό κοινό. Από €10.980 οι τιμές πώλησης.

  • 2018 BMW M5 11/6

    Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στη Σλοβενία

    Μπορεί ένα sedan με τεχνολογίες και πολυτέλεια αυθεντικής limo να εκτοξεύσει την οδηγική λίμπιντο στα επίπεδα ενός super sport αυτοκινήτου;

  • 2018 TEST DRIVE: CITROEN C4 CACTUS 1.2 PURETECH EAT6 110 PS-1.6 BLUEHDI 100 PS 10/6

    Δοκιμάζουμε τα Citroen C4 Cactus 1.2 Puretech EAT6 110 PS-1.6 Bluehdi 100 PS

    Για μία εταιρία με την παράδοση της Citroen ο καλύτερος τρόπος να δει το μέλλον είναι να κοιτάξει στο παρελθόν της. Και με το νέο C4 Cactus δημιουργεί την ιδανική συνέχεια στην ξεχωριστή ιστορία του... 'Σιτροενισμού'.