Advertisement
ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
2018 NISSAN LEAF

Test Drive: 2018 Nissan LEAF 22/5

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Το νέο LEAF είναι διαθέσιμο στην ελληνική αγορά με τιμή έκπληξη. Όπως ανακοίνωσε η εισαγωγική εταιρεία ΝΙΚ.Ι.ΘΕΟΧΑΡΑΚΗΣ, οι τιμές πώλησης έχουν οριστεί στα 32.990 ευρώ, μια εξαιρετική τιμή για ένα υπερσύγχρονο ηλεκτρικό αυτοκίνητο με αυτονομία 240 km. Η εταιρεία διαθέτει παράλληλα ένα ιδιαίτερα εξελιγμένο wallbox των 32 Amp με κόστος 1.200 ευρώ.

Ποιές είναι οι τεχνολογίες που ενσωματώνει το νέο Nissan LEAF και πώς ακριβώς είναι στην καθημερινή του χρήση; Διαβάστε στο κείμενο που ακολουθεί την οδηγική εμπειρία των συναδέλφων μας στο Car and Driver που το δοκίμασαν στην Αμερική...

 

Ένας νέος κόσμος γεννήθηκε...

Δεν υπάρχει πιο ιδανικό κλίμα για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο στον κόσμο από αυτό της νότιας California. Καθ’ όλην τη διάρκεια του χρόνου, οι θερμοκρασίες βρίσκονται ακριβώς μέσα στη ζώνη ευτυχίας για την ιδανική λειτουργία της μπαταρίας ιόντων λιθίου.

ΔΕΙΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΕΣ ΔΟΚΙΜΕΣ ΣΤΟ WWW.CARANDDRIVER.GR 

Oι μετακινήσεις με το αδιάκοπο stop-and-go, είναι το καλύτερο σενάριο για ένα ηλεκτρικό αυτοκίνητο, όπως το νέο Nissan LEAF, το οποίο σχεδιάστηκε εκ νέου για το 2018 και διαφέρει αρκετά σε σχέση με τον προκάτοχό του, ένα αυτοκίνητο, το οποίο μόνο «όμορφο» δε θα το χαρακτήριζε κανείς. Αν η νέα έκδοση μοιάζει λιγότερο με ένα Renault Megane και περισσότερο με τον καρπό του... έρωτα ανάμεσα σε ένα Nissan Murano και ένα Chevrolet Bolt, τότε θεωρούμε πως έχουμε να κάνουμε με μία πρόοδο, έστω κι αν ο συντελεστής οπισθέλκουσας φτάνει το 0,28, δηλαδή έχει παραμείνει ο ίδιος με παλιότερα.

Κινούμενο μαζί με όλην την υπόλοιπη κυκλοφορία, ένα τσούρμο... άπλυτων Corolla και RAV4, το LEAF δείχνει ακόμα πιο εύγευστο και αποδεκτό, χάρη στο σχεδόν βουβό ηλεκτροκινητήρα του, ο οποίος αποδίδει πλέον 150 PS (από 107). Πάντως, οι ηλεκτροκινητήρες επιλύουν δύο προβλήματα των μικρών αυτοκινήτων: την -παραδοσιακή- έλλειψη ροπής και το θόρυβο ενός... τσιτωμένου τετρακύλινδρου κινητήρα. Κάτω από το καπό, όπου θα περίμενε κανείς να δει έναν κινητήρα εσωτερικής καύσης, βλέπουμε έναν ευμεγέθη μεταλλικό κύβο, ο οποίος στεγάζει τη μονάδα παροχής ισχύος, δηλαδή τον εναλλάκτη και τον ηλεκτροκινητήρα. Μόλις 67 dB θορύβου από τον κινητήρα, την αεροδυναμική αντίσταση και την κύλιση των ελαστικών περνούν στην καμπίνα των επιβατών την ώρα που το πεντάλ του γκαζιού είναι βυθισμένο στο πάτωμα. Με ταχύτητα λίγο πιο πάνω από τα 110 km/h, μία τιμή αρκετά συνηθισμένη, το LEAF σημείωσε επίδοση ενός πολυτελούς αυτοκινήτου: 65 dB! Επομένως, πρόβλημα σχετικό με τον ήχο δεν υφίσταται. Ακόμα και με τα 40 επιπλέον PS, η επιτάχυνση του LEAF δε συγκρίνεται με αυτήν του Tesla Model 3. Για την επιτάχυνση από στάση έως τα περίπου 100 km/h το ηλεκτρικό αυτοκίνητο της Nissan χρειάζεται 7,4 sec, τιμή απολύτως ικανοποιητική. Ωστόσο, το εντυπωσιακό στοιχείο είναι η ροπή. Ένα απλό χτύπημα στο δεξί πεντάλ απελευθερώνει μία τεράστια ποσότητα άμεσης ώθησης προς τα εμπρός. Δεν είναι κάτι πρωτόγνωρο, αλλά η άφθονη ροπή των 320 Nm, η οποία αρκεί για ένα γρήγορο άλμα διάρκειας μόλις 2,8 sec για την επιτάχυνση από τα σχεδόν 50 στα 80 km/h! Με άλλα λόγια, αυτός ο χρόνος δείχνει πως το LEAF είναι ικανό κατά την άμεση επιτάχυνση να... ισοπεδώσει το πίσω μέρος του κρανίου του οδηγού στο προσκέφαλο.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 RENAULT KADJAR 1.6 DCI 4WD 17/6

    Δοκιμάζουμε το Renault Kadjar 1.6 dCi 130 4WD

    Τη δική της διάσταση στην δημοφιλή κατηγορία των SUV βάζει η Renault με το Kadjar, προσθέτοντας στα ήδη γνωστά, το know-how για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι χρηστικό.

  • 2017 FORD FIESTA 1.0 ECOBOOST ST-LINE 140 PS 16/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Ford Fiesta 1.0 EcoBoost ST-Line 140 PS

    Αν αναζητάτε ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, το οποίο ισορροπεί άψογα ανάμεσα στην παροχή άνεσης και στην sportive οδική συμπεριφορά, δεν έχετε πολλές επιλογές. Μία από τις λίγες και καλές, πάντως, είναι το Ford Fiesta ST-Line, που εφοδιάζεται με τον 1.000άρη...

  • 2018 HYUNDAI KONA 13/6

    Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Hyundai Kona

    Το νέο Hyundai Kona το περιμέναμε πολύ καιρό μιας και ήδη τα στοιχεία του μας ήταν λίγο πολύ γνωστά. Μετά την πρώτη οδηγική επαφή με το νέο μοντέλο στους δρόμους της Αττικής διαπιστώνουμε ότι αποτελεί έναν από τους διεκδικητές της κορυφής στην κατηγορία του. Ας δούμε γιατί...

  • 2018 TOYOTA AYGO 12/6

    Οδηγούμε στην Κοπεγχάγη το νέο Toyota Aygo

    Με επιλεκτικές βελτιώσεις, η Toyota αναβαθμίζει το Aygo προσφέροντας πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, αλλά και στοιχεία που ταιριάζουν σε ένα πιο νεανικό κοινό. Από €10.980 οι τιμές πώλησης.

  • 2018 BMW M5 11/6

    Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στη Σλοβενία

    Μπορεί ένα sedan με τεχνολογίες και πολυτέλεια αυθεντικής limo να εκτοξεύσει την οδηγική λίμπιντο στα επίπεδα ενός super sport αυτοκινήτου;

  • 2018 TEST DRIVE: CITROEN C4 CACTUS 1.2 PURETECH EAT6 110 PS-1.6 BLUEHDI 100 PS 10/6

    Δοκιμάζουμε τα Citroen C4 Cactus 1.2 Puretech EAT6 110 PS-1.6 Bluehdi 100 PS

    Για μία εταιρία με την παράδοση της Citroen ο καλύτερος τρόπος να δει το μέλλον είναι να κοιτάξει στο παρελθόν της. Και με το νέο C4 Cactus δημιουργεί την ιδανική συνέχεια στην ξεχωριστή ιστορία του... 'Σιτροενισμού'.

  • 2018 VOLVO V60 7/6

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ: Οδηγούμε το νέο Volvo V60 (pics+video)

    To καινούργιο V60 είναι το τυπικότερο όχημα της Volvo, αυτό που απηχεί με τον καλύτερο τρόπο την κατασκευαστική φιλοσοφία και την ιστορία της Σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

  • 2018 RENAULT CLIO 1.5 DCI 110 PS 6/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Renault Clio 1.5 dCi 110 PS

    Η Renault επεκτείνει το εύρος της γκάμας του δημοφιλούς μοντέλου της με την προσθήκη της ισχυρότερης έκδοσης με diesel κινητήρα 1,5 λίτρων, που αποδίδει ισχύ 110 ίππων και καταναλώνει ελάχιστα.

  • 2018 MINI COOPER S E COUNTRYMAN ALL4 2/6

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper S E Countryman ALL4

    Το υβριδικό Μini δίνει έναν πιο cool τόνο στις μετακινήσεις σας. Έστω και αν κάποιες στιγμές σας ζητά να βγείτε από την... οδηγική 'πρίζα' των άλλων εκδόσεων.

  • 2018 DS3 PERFORMANCE 208 PS 31/5

    Δοκιμάζουμε το DS3 Performance 208 PS

    Το DS3 Performance έρχεται να αποτελέσει μια πιο 'πολιτισμένη' εκδοχή του θέματος 'Γαλλικό GTI'. Στην πράξη όμως αποδεικνύεται η πιο σκληροπυρηνική βόμβα αδρεναλίνης στην αγορά. Μπερδευτήκατε; Το ίδιο και εμείς.

  • 2018 SUZUKI SWIFT 1.2 GLX HYBRID 90 PS 29/5

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 GLX Hybrid 90 PS

    Το δημοφιλές Suzuki Swift επιστρέφει στη μάχη της αγοράς, διατηρώντας μεν το sportive χαρακτήρα της φίρμας που το κατασκευάζει, αλλά εισάγοντας ταυτόχρονα και ένα πιο φιλικό απέναντι στο περιβάλλον πρόσωπο.

  • 2018 PEUGEOT 5008 1.6 BLUEHDI 120 ΕΑΤ6 27/5

    Δοκιμάζουμε το Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 ΕΑΤ6

    Ένα MPV, που έγινε Crossover με ολίγη από SUV και μια επίγευση από ΜPV. Ή αν σας μπερδεύει η fusion 'μαγειρική' του marketing, κρατήστε αυτό: Ένα εξαιρετικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

  • 2018 FORD FIESTA ST 25/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta ST 200PS!

    Αφαιρώντας κυβικά και κυλίνδρους αλλά προσθέτοντας τεχνολογία και σπορ ενθουσιασμό, η Ford καταφέρνει με το νέο Fiesta ST να ξαναπάρει τα σκήπτρα των "pocket rockets".

  • 2018 FORD FIESTA ACTIVE 24/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active

    Η Ford με το Fiesta Active αναζητά μια εναλλακτική πρόταση στην κυριαρχία των compact SUV. Και όπως φαίνεται έχει να προτείνει μία πολύ εξυπνη ιδέα.

  • 2018 NISSAN LEAF 22/5

    Δοκιμάζουμε το 2018 Nissan LEAF

    Το Nissan Leaf ήταν το πρώτο ευρέως διαθέσιμο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Είναι η δεύτερη γενιά του τόσο καλή, ώστε να απομακρύνει από το μυαλό του ενδιαφερόμενου αγοραστή σκέψεις για την αγορά ενός Tesla Model 3;