Advertisement
ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
2018 HONDA

Οδηγούμε τα νέα Honda Jazz 1.5 i-VTEC 130PS & Honda Civic i-DTEC 120PS 6/2

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Η διάθεση στην αγορά του επανασχεδιασμένου Honda Jazz με τον βενζινοκινητήρα 1.5 i-VTEC όπως και του νέου Honda Civic με τον πετρελαιοκινητήρα 1.6 i-DTEC ήταν θέμα χρόνου. Πλέον, οι υποψήφιοι αγοραστές έχουν περισσότερες επιλογές σε ό,τι αφορά στα δύο μοντέλα της Ιαπωνικής εταιρείας.

Το Jazz επανασχεδιάστηκε για να παραμένει ενδιαφέρον αισθητικά αλλά χρειαζόταν κάτι περισσότερο από αυτό. Ίσως δεν αρκούσαν τα -απαράμιλλα για την supermini κατηγορία οχημάτων- πλεονεκτήματα της ευρυχωρίας, της πρακτικότητας και της ευχρηστίας που διαθέτει. Απαιτούταν κάτι επιπλέον στον τομέα των επιδόσεων και αυτό ήρθε να προσδώσει ο νέος βενζινοκινητήρας 1.5 i-VTEC.

Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του είναι πολύ καλά αναφορικά με την απόδοση της μέγιστης ισχύος και της ροπής του. Ως γνήσιο δημιούργημα της Honda, είναι υψηλόστροφος, προηγμένος τεχνολογικά (καθώς διαθέτει το σύστημα «i-VTEC») και οικονομικός αναφορικά με την κατανάλωσή του. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν, η μέση τυποποιημένη κατανάλωσή του είναι 5,9 l/100 km για την έκδοση με το χειροκίνητο κιβώτιο έξι σχέσεων ενώ η μέση τυποποιημένη εκπομπή διοξειδίου του άνθρακα είναι 133 g/km. Στην έκδοση με το κιβώτιο συνεχώς μεταβαλλόμενης σχέσης μετάδοσης («CVT»), οι τιμές είναι 5,4 l/100 km και (επίσης) 133 g/km, αντίστοιχα.

Χάρη σε αυτόν, προστέθηκε στην ονομασία του μοντέλου και ο επιθετικός προσδιορισμός «Dynamic» για να εκφράσει τον δυναμικότερο «χαρακτήρα» του αναφορικά με τις επιδόσεις. Στην έκδοση με το μηχανικό κιβώτιο, για το 0-100 km/h απαιτούνται 8,7 sec ενώ η τελική ταχύτητά του φτάνει τα 190 km/h. Γι’ αυτή με το κιβώτιο CVT, το 0-100 km/h επιτυγχάνεται σε 10,0 sec ενώ η τελική ταχύτητα είναι ταυτόσημη.

Τέλος, για να διακρίνεται άμεσα από τις άλλες εκδόσεις, το Jazz Dynamic έχει πιο σπορτίβ εμφάνιση, με νέα μάσκα, μαύρες ζάντες αλουμινίου 16 ιντσών και διαμορφωμένο αεροδυναμικό διαχύτη στον πίσω προφυλακτήρα. Εσωτερικά, οι διαφορές έγκεινται στις κόκκινες-πορτοκαλί απόχρωσης ραφές στο δερμάτινο τιμόνι, στο μοχλό ταχυτήτων και την ταπετσαρία των καθισμάτων. Το νέο Jazz θα έρθει Απρίλιο στην Ελλάδα αλλά μέχρι τότε να αναφέρουμε ότι είναι ολοζώντανο χάρη στην απόδοση του κινητήρα ο οποίος προσφέρει ζωηρές επιδόσεις στο ελαφρύ ιαπωνικό supermini.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΕ ΟΛΑ 13/2

    Test Drive: 2018 Hyundai i30 1.6D 136 PS

    Αν νομίζετε ότι οι σύγχρονες προτάσεις της Hyundai έχουν να ζηλέψουν κάτι από αυτές πιο δημοφιλών εταιρειών, τότε... πλανάστε! Απόδειξη είναι το τελευταίο i30, που δοκιμάσαμε στην έκδοση με τον diesel κινητήρα των 1,6 λίτρων και των 136 PS...

  • 2018 VOLKSWAGEN 7/2

    Test Drive: 2018 VW Polo 1.0 TSI 95 PS (pics)

    Πλήρης δοκιμή για το νέο Polo με τον οικονομικό 3κύλινδρο κινητήρα 1.0 TSI των 95 PS. Τεχνολογία, ανέσεις, αλλά και οδικά χαρακτηριστικά ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου για το γερμανικό σούπερ μίνι.

  • 2018 HONDA 6/2

    First Drive: 2018 Honda Jazz 1.5 130PS & Honda Civic i-DTEC 120PS

    Οδηγούμε στην Ιταλία το ανανεωμένο Jazz και το Civic με τον νέο ντήζελ κινητήρα.

  • 2018 BMW X2 5/2

    First Drive: 2018 BMW X2 [pics+vid]

    H Χ2 μια πιο νεανική εκδοχή στην βάση της ΒΜW με πολύ ενδιαφέρουσα σχεδίαση και ακόμα πιο σπορτίφ οδική συμπεριφορά.

  • 2018 RENAULT 31/1

    First Drive: 2018 Renault Megane R.S. [pics+vid]

    Κινητήρας 1.8 lt με 280 PS, επιτάχυνση σε 5,8 δευτερόλεπτα για το Megane R.S., ένα hot hatch του σήμερα με την οδηγική παράδοση των Γάλλων και την τεχνολογική αρτιότητα της Renault από την πολύχρονη εμπλοκή της στην Formula 1.

  • 2018 LIGHTNING LAP 29/1

    VIDEO: Πώς στρίβουν στην πίστα 19 supercars!

    O 'Γύρος του Κεραυνού', το φημισμένο Lightning Lap το πιο εξοντωτικό test για την ανάδειξη του καλύτερου supercar της χρονιάς σε ένα ξεχωριστό video.

  • 2018 HYUNDAI 28/1

    First Drive: 2018 Hyundai i30 Fastback [pics+video]

    Πρώτη επαφή με την 5θυρη coupe εκδοχή του i30 που ονομάζεται Fastback!

  • 2018 KIA 26/1

    Test Drive: 2018 ΚΙΑ Stonic 1.6 CRDI 110 PS [vid]

    Τώρα που τα συμπαγή crossover γνωρίζουν τρομερή άνθηση, η KIA 'χτύπησε φλέβα χρυσού'... Είναι το νέο Stonic που -ειλικρινά- είναι ότι πιο 'κακό' έχουμε δει τελευταία στην κατηγορία αλλά όχι μόνο. Σε τονώνει ευχάριστα...

  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ 24/1

    Ford Kuga 1.5 TDCi vs. Opel Grandland X 1.6TD (pics)

    Το Grandland X έρχεται με κεκτημένη ταχύτητα από την πρόσφατη εξαγορά της Opel από τον γαλλικό όμιλο PSA, να αποδείξει ότι διαθέτει όλα τα απαραίτητα συστατικά της επιτυχίας. Πόσο μπορεί να κοντραριστεί με ένα από τα καλύτερα SUV της κατηγορίας;

  • 2018 SEAT 24/1

    Test Drive: 2018 Seat Arona 1.0 TSI 115 PS [pics]

    Μπορεί ένα κόμπακτ διαστάσεων και με μικρό κινητήρα crossover να αντεπεξέλθει τα οικογενειακά βάρη;

  • 2018 SKODA 22/1

    Test Drive: 2018 Skoda Karoq 1.0 TSI 116 [pics]

    Το νέο Karoq είναι η απτή απόδειξη για το πώς με κοινή χρήση τεχνολογίας μπορεί να κατασκευαστεί ένα ιδιαίτερα ανταγωνιστικό αυτοκίνητο.

  • ΔΟΚΙΜΗ 20/1

    Test Drive: Alfa Romeo Giulia 2.0T 200 PS

    Η Giulia στην δίλιτρη έκδοση βενζίνης δικαιώνει απόλυτα τον διαφορετικό... alfisti, χαρακτήρα της.

  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ 18/1

    Honda Civic Typer R vs. Ford Focus RS

    Το Honda Civic Type R των 320 PS αντιμετωπίζει το Ford Focus RS των 350 PS. Μπορεί ένα προσθιοκίνητο μοντέλο να τα βγάλει πέρα με ένα τετρακίνητο; Οι απαντήσεις στο θέμα που ακολουθεί...

  • 2018 SUBARU 17/1

    Test Drive: 2018 Subaru Impreza και XV

    Η Subaru είναι ένα όνομα με φήμη και λάμψη όπως η λάμψη των Πλειάδων, των αστεριών που κοσμούν το σήμα της. Με πολλές ιδιαιτερότητες, σπάνια χαρίσματα και μια επιμονή σε πράγματα που άλλοι τα θεωρούν παρωχημένα, η ιαπωνική φίρμα συνεχίζει και ενισχύει το διαφορετικό...

  • ΔΟΚΙΜΗ 16/1

    First Drive: 2018 Toyota Yaris GRMN

    Το νέο Yaris με τον "κωδικό" GRMN, εξελιγμένο από την ομάδα της Gazoo Racing είναι ένα αυτοκίνητο που λειτουργεί ως 'ορεκτικό' για τη συνέχεια της Toyota.