CAR AND DRIVER ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
2018 VOLKSWAGEN

Οδηγούμε στην Μαγιόρκα το νέο VW Polo GTI 14/12/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: VW

Με το Polo έκτης γενιάς να έχει δώσε ήδη τα διαπιστευτήριά του στην χώρα μας εντυπωσιάζοντας με την πληθωρική παρουσία του σε διαστάσεις και παροχές σε ποιότητα και εξοπλισμό, ήταν προφανές ότι κάτι αντίστοιχο θα γινόταν και στην κορυφαία του έκδοση, με τα χαρακτηριστικά GTI. Mία έκδοση που ετοιμαζόταν εδώ και καιρό από την VW, έχοντας αναθέσει το έργο της δημιουργίας ενός καθαρόαιμου μέλους της οικογένειας GTI σε μερικά από τα πιο “λαμπρά” μυαλά της εταιρίας, με περισσότερη βενζίνη παρά λογιστικά φύλλα στο αίμα τους. Και όπως είδαμε από την σύντομη επαφή μας με το αυτοκίνητο στην Μαγιόρκα, κατάφεραν να δημιουργήσουν κάτι πραγματικά ξεχωριστό όχι μόνο σε σχέση με το παρελθόν του Polo αλλά και σε σχέση με τις αντίστοιχες μικρές βολίδες της αγοράς.

Η διαφοροποίηση του Polo σε σχέση με τον αντίστοιχο ανταγωνισμό της κατηγορίας είναι ότι ακολουθεί μία διαφορετική οδό. Ρίχνει μαύρη πέτρα στο downsizing και επιλέγει να ανέβει 200 κυβικά εκατοστά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, χρησιμοποιώντας μία λιγότερο πιεσμένη εκδοχή του δίλιτρου TSI που βρίσκουμε και στο Golf GTI με 200 άλογα ισχύ και 320 Nm ροπής. Η απόφαση αυτή της VW έχει άμεση επίδραση στην γενικότερη αναβάθμιση του κορυφαίου Polo, αφού όχι μόνο οι επιδόσεις έχουν πάει σε άλλη διάσταση (0-100 σε 6,7 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα στα 237 km/h) αλλά και στην πράξη το μεγαλύτερο μοτέρ δίνει ένα μεγαλύτερο «βάθος» στην απόδοση σε ένα μεγαλύτερο εύρος στροφών όπως είδαμε και στην σύντομη επαφή μας με το αυτοκίνητο στην Μαγιόρκα, τόσο σε δημόσιους δρόμους όσο και σε λίγους γύρους στην πίστα.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΥΝΟΥ! 27/12/2017

    Με 19 super cars στο... Nürburgring των ΗΠΑ!

    Τα κορυφαία Sports Cars του πλανήτη, μία απαιτητική πίστα, ένας νικητής σε μια σκληρή δοκιμασία που φέρνει τα αυτοκίνητα στα όριά τους...

  • 2018 OPEL 25/12/2017

    Δοκιμάζουμε το Opel Insignia Grand Sport 1.6 Diesel 136 PS

    Η αρχική αντίδραση στη θέα του Insignia Grand Sport είναι ο εντυπωσιασμός που προκαλούν οι διαστάσεις του. Ωστόσο αυτό είναι μια πρώτη αίσθηση. Τι επιπλέον μπορεί να προσφέρει το νέο μοντέλο της Opel και πόσο διαφέρει σε σχέση με αυτό που αντικατέστησε;

  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ 23/12/2017

    Alfa Romeo Stelvio Q4 2.2 MJTE vs. Mercedes GLC 250D

    Με την ιστορία και τον μύθο της Alfa Romeo να εμπλέκονται per se, το νέο μοντέλο της Ιταλικής εταιρείας χαρακτηρίζεται 'ως ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία'. Κι αυτό γίνεται αιτία για συγκρίσεις...

  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ 21/12/2017

    Nissan Micra 0.9T 90 PS Vs. Peugeot 208 1.2 82 PS (pics)

    Διαφορετικές σχολές αυτοκίνησης, αλλά εξίσου ανταγωνιστικά τα σούπερ μίνι της συγκριτικής δοκιμής. To νέο Nissan Micra επέστρεψε σημαντικά αλλαγμένο, με έναν ξεκάθαρα διαφοροποιημένο χαρακτήρα. Το Peugeot 208 είναι σταθερή αξία την κατηγορία. Τα θέτουμε απέναντι...

  • 2018 AUDI 20/12/2017

    Test Drive: 2018 Audi S5 Sportback 2.0 TFSI 252 PS [pics+vid]

    Μια σπορτίβ λιμουζίνα, ένα Grand Tourer, ένα πεντάπορτο οικογενειακό και πάνω σε όλα αυτά η τετρακίνηση.

  • 2018 VOLKSWAGEN 20/12/2017

    Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Volkswagen T-ROC

    Λίγες μόλις εβδομάδες μετά την πρώτη μας οδηγική επαφή στο εξωτερικό οδηγούμε και στη χώρα μας το νέο, πολλά υποσχόμενο συμπαγές SUV της Volkswagen το T-ROC.

  • 2018 ​KIA 19/12/2017

    Δοκιμάζουμε: Kia Sportage 1.7 Diesel 141 PS DCT

    Σύμφωνα με τον ρυθμό της κορεατικής αυτοκινητοβιομηχανίας κινείται και το Kia Sportage με τον νέο diesel κινητήρα των 141 ίππων. Τάχιστα.

  • 2018 SUBARU 18/12/2017

    Δοκιμάζουμε το Subaru Outback 2.0T D 150PS CVT

    Καιρό είχαμε να οδηγήσουμε ένα τόσο πλήρες, ικανό και ισορροπημένο αυτοκίνητο. Είναι Subaru.

  • 2018 DACIA 15/12/2017

    Οδηγούμε στην Αττική το 2018 Dacia Duster

    Το Dacia Duster πέρασε στην επόμενη γενιά του, κι εμείς ερχόμαστε σε πρώτη επαφή μαζί του στο πλαίσιο της παγκόσμιας παρουσίασης που έγινε στην Αττική και είχε επίκεντρο το Σούνιο!

  • 2018 VOLVO 15/12/2017

    Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Volvo XC40

    Κάνοντας τα πρώτα χιλιόμετρα με το νέο Volvo XC40 αυτό που αντιλαμβάνεσαι μονομιάς είναι πώς πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο των Σουηδών που διαθέτει fun-to-drive χαρακτήρα. Πότε έρχεται, πόσο κοστίζει.

  • 2018 VOLKSWAGEN 14/12/2017

    Οδηγούμε στην Μαγιόρκα το νέο VW Polo GTI

    Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, με 2λιτρο πλέον κινητήρα και 200 άλογα αλλά και πιο καθαρόαιμο οδηγικό ταμπεραμέντο, το νέο κορυφαίο Polo είναι αυτό που δικαιώνει όσο κανένα άλλο πριν την ένδειξη GTI.

  • 2018 FORD 14/12/2017

    First Drive: 2019 Ford Ecosport [pics+vid]

    Το επανασχεδιασμένο EcoSport δεύτερης 'γενιάς' δείχνει ότι ένα τέτοιο όχημα μπορεί να είναι πολυσυλλεκτικό, ενδιαφέρον και χρηστικό.

  • 2018 PORSCHE MACAN 14/12/2017

    Δοκιμάζουμε: Porsche Macan

    Με την έκδοση Macan χωρίς κάποιο προσδιοριστικό για τον κινητήρα η Porsche ορίζει την entry level έκδοση για το μικρότερο SUV της. Πόσο… Porsche, όμως, είναι;

  • 2018 BMW 420D GRAN COUPE & 430I CABRIO 13/12/2017

    Δοκιμάζουμε: BMW 420d Gran Coupe & 430i Cabrio

    Η ανανεωμένη Σειρά 4 μας έρχεται πολύ σύντομα -η αλήθεια είναι- σημάδι κι αυτό ότι η εποχή μας αλλάζει με τόσο γρήγορους ρυθμούς που κανείς πια δεν προλαβαίνει να την απολαύσει. Ας κάνουμε λοιπόν ένα διάλειμμα για να απολαύσουμε τις δύο όμορφες BMW.

  • ΔΟΚΙΜΗ 13/12/2017

    Test Drive: 2018 Seat Ibiza 1.0 TSI 115 PS

    Καλοφτιαγμένο, πλούσια εξοπλισμένο και με εκείνο το μεσογειακό ταμπεραμέντο αναφορικά με τα οδηγικά του χαρακτηριστικά.