ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 2018
2018 VOLKSWAGEN

Οδηγούμε στην Μαγιόρκα το νέο VW Polo GTI 14/12/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ: VW

Με το Polo έκτης γενιάς να έχει δώσε ήδη τα διαπιστευτήριά του στην χώρα μας εντυπωσιάζοντας με την πληθωρική παρουσία του σε διαστάσεις και παροχές σε ποιότητα και εξοπλισμό, ήταν προφανές ότι κάτι αντίστοιχο θα γινόταν και στην κορυφαία του έκδοση, με τα χαρακτηριστικά GTI. Mία έκδοση που ετοιμαζόταν εδώ και καιρό από την VW, έχοντας αναθέσει το έργο της δημιουργίας ενός καθαρόαιμου μέλους της οικογένειας GTI σε μερικά από τα πιο “λαμπρά” μυαλά της εταιρίας, με περισσότερη βενζίνη παρά λογιστικά φύλλα στο αίμα τους. Και όπως είδαμε από την σύντομη επαφή μας με το αυτοκίνητο στην Μαγιόρκα, κατάφεραν να δημιουργήσουν κάτι πραγματικά ξεχωριστό όχι μόνο σε σχέση με το παρελθόν του Polo αλλά και σε σχέση με τις αντίστοιχες μικρές βολίδες της αγοράς.

Η διαφοροποίηση του Polo σε σχέση με τον αντίστοιχο ανταγωνισμό της κατηγορίας είναι ότι ακολουθεί μία διαφορετική οδό. Ρίχνει μαύρη πέτρα στο downsizing και επιλέγει να ανέβει 200 κυβικά εκατοστά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, χρησιμοποιώντας μία λιγότερο πιεσμένη εκδοχή του δίλιτρου TSI που βρίσκουμε και στο Golf GTI με 200 άλογα ισχύ και 320 Nm ροπής. Η απόφαση αυτή της VW έχει άμεση επίδραση στην γενικότερη αναβάθμιση του κορυφαίου Polo, αφού όχι μόνο οι επιδόσεις έχουν πάει σε άλλη διάσταση (0-100 σε 6,7 δευτερόλεπτα, τελική ταχύτητα στα 237 km/h) αλλά και στην πράξη το μεγαλύτερο μοτέρ δίνει ένα μεγαλύτερο «βάθος» στην απόδοση σε ένα μεγαλύτερο εύρος στροφών όπως είδαμε και στην σύντομη επαφή μας με το αυτοκίνητο στην Μαγιόρκα, τόσο σε δημόσιους δρόμους όσο και σε λίγους γύρους στην πίστα.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 DACIA 15/12/2017

    Οδηγούμε στην Αττική το 2018 Dacia Duster

    Το Dacia Duster πέρασε στην επόμενη γενιά του, κι εμείς ερχόμαστε σε πρώτη επαφή μαζί του στο πλαίσιο της παγκόσμιας παρουσίασης που έγινε στην Αττική και είχε επίκεντρο το Σούνιο!

  • 2018 VOLVO 15/12/2017

    Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Volvo XC40

    Κάνοντας τα πρώτα χιλιόμετρα με το νέο Volvo XC40 αυτό που αντιλαμβάνεσαι μονομιάς είναι πώς πρόκειται για το πρώτο αυτοκίνητο των Σουηδών που διαθέτει fun-to-drive χαρακτήρα. Πότε έρχεται, πόσο κοστίζει.

  • 2018 VOLKSWAGEN 14/12/2017

    Οδηγούμε στην Μαγιόρκα το νέο VW Polo GTI

    Μεγαλύτερο σε διαστάσεις, με 2λιτρο πλέον κινητήρα και 200 άλογα αλλά και πιο καθαρόαιμο οδηγικό ταμπεραμέντο, το νέο κορυφαίο Polo είναι αυτό που δικαιώνει όσο κανένα άλλο πριν την ένδειξη GTI.

  • 2018 FORD 14/12/2017

    First Drive: 2019 Ford Ecosport [pics+vid]

    Το επανασχεδιασμένο EcoSport δεύτερης 'γενιάς' δείχνει ότι ένα τέτοιο όχημα μπορεί να είναι πολυσυλλεκτικό, ενδιαφέρον και χρηστικό.

  • 2018 PORSCHE MACAN 14/12/2017

    Δοκιμάζουμε: Porsche Macan

    Με την έκδοση Macan χωρίς κάποιο προσδιοριστικό για τον κινητήρα η Porsche ορίζει την entry level έκδοση για το μικρότερο SUV της. Πόσο… Porsche, όμως, είναι;

  • 2018 BMW 420D GRAN COUPE & 430I CABRIO 13/12/2017

    Δοκιμάζουμε: BMW 420d Gran Coupe & 430i Cabrio

    Η ανανεωμένη Σειρά 4 μας έρχεται πολύ σύντομα -η αλήθεια είναι- σημάδι κι αυτό ότι η εποχή μας αλλάζει με τόσο γρήγορους ρυθμούς που κανείς πια δεν προλαβαίνει να την απολαύσει. Ας κάνουμε λοιπόν ένα διάλειμμα για να απολαύσουμε τις δύο όμορφες BMW.

  • ΔΟΚΙΜΗ 13/12/2017

    Test Drive: 2018 Seat Ibiza 1.0 TSI 115 PS

    Καλοφτιαγμένο, πλούσια εξοπλισμένο και με εκείνο το μεσογειακό ταμπεραμέντο αναφορικά με τα οδηγικά του χαρακτηριστικά.

  • 2017 CITROËN C3 1.2 «PURETECH» 110 PS S&S EAT6 11/12/2017

    Δοκιμάζουμε: Citroen C3 1.2 "Puretech" 110 PS S&S EAT6

    Το C3 με το αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και τον τρικύλινδρο υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα των 110 PS είναι ένα από τα πιο 'διαφορετικά' οχήματα στη supermini κατηγορία.

  • 2018 HYUNDAI I30 1.0T-GDI 120 PS 10/12/2017

    Δοκιμάζουμε: Hyundai i30 1.0 T-GDi 120 PS

    Νέα σχεδίαση, νέο πάτωμα, νέες τεχνολογίες, μέχρι και η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα είναι νέα. Το νέο Hyundai i30 παραμένει πιστό στη διακήρυξη των κορεατών για κορυφαία αυτοκίνητα, έτοιμα να “τα βάλουν” με οποιονδήποτε.

  • ΔΟΚΙΜΗ 9/12/2017

    Test Drive: 2018 Jeep Compass 1.4 Turbo 170 PS 4WD (Auto)

    Ολοκληρωμένο από κάθε άποψη το νέο Compass μπορεί να αποτελέσει το ιδανικό αυτοκίνητο για την οικογένεια και για το χόμπι. Το δοκιμάζουμε στην έκδοση που τα έχει όλα: μικρό turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 170 PS, 9άρι αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

  • NISSAN 2018 8/12/2017

    Τest Drive: 2018 Nissan Qasqhai 1.6 DCi 136 ps (pics)

    Υπάρχει άραγε κάποιος ανταγωνιστής που θα μπορούσε να κλονίσει την κυριαρχία του Qasqhai στην κατηγορία των crossover;

  • 2018 BMW 6/12/2017

    First Drive: 2019 ΒΜWΧ 3

    Με την καινούργια X3 η BMW δείχνει την πρόθεσή της να ξεχωρίσει με την ποιότητα και την τεχνολογία αιχμής που διαθέτει.

  • 2018 RENAULT 4/12/2017

    Δοκιμάζουμε: Renault Twingo 0.9 TCe 90 PS S/S

    Ψάχνετε ένα ιδανικό μίνι για την πόλη, το οποίο να μην έχει μεγάλου κυβισμού κινητήρα και να είναι σε γενικές γραμμές οικονομικό, αλλά και βολικό; Η Renault καταθέτει τη δική της πρόταση με το σύγχρονο Twingo...

  • PEUGEOT 29/11/2017

    Δοκιμάζουμε το COTY 2017 Peugeot 3008 [photos]

    Πώς με μια απλή κίνηση στη σκακιέρα των crossover/SUV η Peugeot φέρνει την παρτίδα στα μέτρα της και κακακτά πανάξια το τίτλο Αυτοκίνητο της Χρονιάς...

  • 2017 SKODA 24/11/2017

    Skoda Kodiaq 2.0 TDI 150 PS DSG (pics)

    Οι μεγάλες μεταφορικές ικανότητες συνδυαστικά με τη δύναμη του 2.0 TDI πετρελαιοκινητήρα ορίζουν το χαρακτήρα αυτού του προσθιοκίνητου Kodiaq.