CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
2018 HYUNDAI KONA

Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Hyundai Kona 13/6

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Τραβώντας έναν νέο σχεδιαστικό δρόμο, το Kona, αποτελεί μια πειστική πρόταση στην κατηγορία των SUV σχοινοβατώντας ανάμεσα στις κατηγορίες των μικρών και μικρομεσαίων SUV. Το νέο Hyundai Kona είναι χτισμένο με χάλυβα της ίδιας της Hyundai σε μια νέα συμπαγή πλατφόρμα με μήκος στα 4,165 μέτρα και μεταξόνιο στα 2,6 μέτρα. Ξεχωρίζει αμέσως με τη μυώδη σχεδίαση με διπλούς προβολείς LED, διχρωμία αμαξώματος-οροφής και επιλογή από δέκα έντονα εξωτερικά χρώματα, που προσφέρουν 28 διαφορετικούς συνδυασμούς.

Στο εσωτερικό υπάρχει ένα καλοκατασκευασμένο σαλόνι που προσφέρει άφθονο χώρο τόσο για τους επιβάτες όσο και τις αποσκευές τους. Ο χώρος αποσκευών είναι συνολικής χωρητικό­τη­τας 361 λίτρων φτάνοντας τα 1.143 λίτρα. Η νέα οθόνη αφής του Kona προβάλλει πληθώρα οδηγικών πληροφορίων (αλλά ακόμη απουσιάζουν τα ελληνικά ως γλώσσα απόδοσης) ενώ παράλληλα μπορεί να διατεθεί και με head-up display. Ένα ακόμη χαρακτηριστικό της Hyundai, που συναντούμε για πρώτη φορά στο Kona είναι το σύστημα πολυμέσων Display Audio, όπου οι επιβάτες έχουν τη δυνατότητα να παρακολουθούν το περιεχόμενο του smartphone τους στην οθόνη 7-ιντσών του συστήματος μέσω του του Apple CarPlay αλλά και του Android Auto. Το «κερασάκι στην τούρτα» είναι το νέο hi-end ηχοσύστημα υψηλής πιστότητας της Krell, με οκτώ ηχεία και ενισχυτή.



Το Kona διαθέτει επίσης την ομπρέλα τεχνολογιών Hyundai SmartSense. Ανάμεσα στα χαρακτηριστικά ενεργητικής ασφάλειας περιλαμβάνονται συστήματα όπως: Forward Collision Warning και Forward Collison-Avoidance Assist with Pedestrian Detection, Blind-Spot Collision Warning, Rear Cross-Traffic Collision Warning, Lane Keep Assist, Driver Attention Warning, Low Beam Assist-Static and High Beam Assist.

Το Kona διατίθεται με δύο υπερτροφοδοτούμενους κινητήρες βενζίνης: τον 1.0  T-GDI με 6τάχυτο μηχανικό κιβώτιο ταχυτήτων και 120 ίππους (μικτή κατανάλωση καυσίμου από 5.2 l / 100 km) και έναν 1.6 λίτρων με 177 ίππους και τετρακίνηση με ροπή μέχρι 50% στους πίσω τροχούς και με κατανάλωση καυσίμου: 6,7 l / 100 km. Όλα τα Kona με τετρακίνηση διατίθενται με πίσω ανάρτηση πολλαπλών συνδέσμων. Παράλληλα οι diesel κινητήρες 1.6 λίτρων 115 ή 136 ίππων εξοπλίζονται με 6τάχυτο κιβώτιο ταχυτήτων ή 7-DCT κιβώτιο ταχυτήτων (μόνο το ισχυρό μοτέρ) και τετρακίνηση στο μοτέρ των 136 ίππων.

Οδηγικά, στην πρώτη επαφή που είχαμε στα παράλια της Αττικής με το 1000άρι Kona των 120 ίππων «είδαμε» ένα αυτοκίνητο με άνετο, ταξιδιάρικο χαρακτήρα, εύκολο στην απορρόφηση τριγμών, με συμπαθές σύστημα διεύθυνσης και δύναμη επαρκή για γρήγορο τέμπο. Με δεδομένη την τιμή «εισόδου» στα 16.590 ευρώ χωρίς μάλιστα πολλές υποχωρήσεις στον εξοπλισμό έχουμε ένα αυτοκίνητο ικανό να διεκδικήσει ένα σημαντικό μερίδιο πωλήσεων. Αναλυτικά οι τιμές:

ΕΚΔΟΣΗ STYLE PREMIUM DISTINCTIVE
1.0Τ 120PS 6ΜΤ 16.590 17.590 19.690
1.6Τ 177PS 7-DCT 4WD 21.990 25.690 27.090
1.6D 115PS 6MT 19.290 20.290 21.890
1.6D 136PS 7-DCT 21.290 22.190 25.190
1.6D 136PS 7-DCT 4WD 23.990 25.990 27.390

 

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 FORD FOCUS 11/7

    Οδηγούμε στη Γαλλία το νέο Ford Focus

    Σε μια Γαλλία που παρακολουθούσε με κομμένη την ανάσα την προσπάθεια των τρικολόρ να ανεβεί στην κορυφή του κόσμου, εμείς οδηγούσαμε το εντελώς νέο Ford Focus που έχει ακριβώς τον ίδιο στόχο.

  • NISSAN MICRA 1.0 71 PS 8/7

    Δοκιμάζουμε το Nissan Micra 1.0 71 PS

    Αν πιστεύατε ότι η έκδοση 'εισόδου' στην γκάμα του Nissan Micra είναι αυτή με τον κινητήρα των 900 cc, απατάσθε... Γιατί η επίσημη ελληνική εισαγωγική εταιρεία (Νικ. Ι. Θεοχαράκης) έφερε στη χώρα μας και το μοντέλο, που εφοδιάζεται με τον τρικύλινδρο ατμοσφαιρικό...

  • 2018 SEAT LEON CUPRA ST 300 PS 6/7

    Δοκιμάζουμε το Seat Leon Cupra ST (300 PS)

    Λίγο πριν δούμε το πρώτο μοντέλο της ανεξαρτητοποιημένης πλέον 'Cupra' οδηγούμε στην χώρα μας το Leon Cupra με τους 300 ίππους και την εξαιρετική σχέση value for money.

  • 2018 MINI COOPER D CLUBMAN 2.0 150 PS AUTOMATIC 4/7

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper D Clubman 2.0 150 PS Automatic

    To Clubman δημιουργήθηκε για να είναι μια πιο πρακτική εκδοχή του ΜΙΝΙ. Ωστόσο, το στυλ και η ακόμα περισσότερο ιδιότυπη σχεδίασή του είναι αυτά για τα οποία διακρίνεται.

  • 2018 MINI CLUBMAN ONE D STEPTRONIC 116 PS 2/7

    Δοκιμάζουμε το νέο MINI Clubman One D Steptronic 116 PS

    Η έκδοση Clubman απευθύνεται περισσότερο στους οικογενειάρχες φίλους της MINI, καθώς διαθέτει έναν πιο οικογενειακού τύπου χαρακτήρα Σε όλους τους τομείς, αλλά και μεγαλύτερους χώρους...

  • 2018 PEUGEOT 308 1.6 «BLUEHDI» 120 PS «EAT6»​ 1/7

    Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120 PS EAT 6

    Η αλλαγή στο αμάξωμα του 308 δεν είναι η μόνη διαφοροποίηση σε σχέση με πριν. Το μικρομεσαίο μοντέλο της Peugeot έγινε ανταγωνιστικότερο σε καίριους τομείς του, κάτι που χρειαζόταν.

  • 2018 AUDI A4 2.0 TDI 150 PS S-TRONIC 30/6

    Δοκιμάζουμε το Audi A4 2.0 TDI 150 PS S-TRONIC

    Είναι κρίμα που διανύουμε την εποχή των SUV και των crossover με τόση ένταση και αποδοχή. Κρίμα γιατί την ίδια στιγμή υπάρχουν καλλίγραμμες λιμουζίνες έτοιμες να σε πάνε μακρύτερα και ανετότερα, όπως τούτο το Audi και μάλιστα με έναν ήπιο, σοφιστικές χαρακτήρα.

  • 2018 MITSUBISHI ECLIPSE CROSS 1.5 MIVEC TURBO 163 PS CVT 27/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo 163 PS CVT

    Η Mitsubishi εισάγει στην Ελλάδα το νέο Eclipse Cross, ένα SUV με coupe σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Εμείς δοκιμάσαμε την τετρακίνητη έκδοση με το CVT κιβώτιο και τον turbo κινητήρα των 1,5 λίτρων και των 163 PS.

  • 2018 NISSAN LEAF 26/6

    Δοκιμάζουμε το 2018 Nissan LEAF

    Το Nissan Leaf ήταν το πρώτο ευρέως διαθέσιμο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Είναι η δεύτερη γενιά του τόσο καλή, ώστε να απομακρύνει από το μυαλό του ενδιαφερόμενου αγοραστή σκέψεις για την αγορά ενός Tesla Model 3;

  • 2018 KIA CEED 21/6

    Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο KIA Ceed

    Τεχνολογική αναβάθμιση, αποπομπή της αποστρόφου από την ονομασία του, αποδοτικότεροι και οικονομικότεροι κινητήρες, αισθητική ανανέωση αλλά διατήρηση της σχεδιαστικής γραμμής του αμαξώματος. Αυτά είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του καινούργιου KIA Ceed.

  • 2018 MERCEDES-BENZ C-CLASS 20/6

    Test Drive: Οδηγούμε τη νέα Mercedes-Benz C-Class

    Η πιο δημοφιλής και αναγνωρίσιμη Mercedes, το αυτοκίνητο που επί πολλά χρόνια έχει φέρει πελάτες και χρήμα στη φίρμα από τη Στουτγάρδη, ανανεώθηκε με ό,τι χρειαζόταν για να δείχνει και να είναι μια...baby S-Class.

  • 2018 RENAULT KADJAR 1.6 DCI 4WD 17/6

    Δοκιμάζουμε το Renault Kadjar 1.6 dCi 130 4WD

    Τη δική της διάσταση στην δημοφιλή κατηγορία των SUV βάζει η Renault με το Kadjar, προσθέτοντας στα ήδη γνωστά, το know-how για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι χρηστικό.

  • 2017 FORD FIESTA 1.0 ECOBOOST ST-LINE 140 PS 16/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Ford Fiesta 1.0 EcoBoost ST-Line 140 PS

    Αν αναζητάτε ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, το οποίο ισορροπεί άψογα ανάμεσα στην παροχή άνεσης και στην sportive οδική συμπεριφορά, δεν έχετε πολλές επιλογές. Μία από τις λίγες και καλές, πάντως, είναι το Ford Fiesta ST-Line, που εφοδιάζεται με τον 1.000άρη...

  • 2018 HYUNDAI KONA 13/6

    Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Hyundai Kona

    Το νέο Hyundai Kona το περιμέναμε πολύ καιρό μιας και ήδη τα στοιχεία του μας ήταν λίγο πολύ γνωστά. Μετά την πρώτη οδηγική επαφή με το νέο μοντέλο στους δρόμους της Αττικής διαπιστώνουμε ότι αποτελεί έναν από τους διεκδικητές της κορυφής στην κατηγορία του. Ας δούμε γιατί...

  • 2018 TOYOTA AYGO 12/6

    Οδηγούμε στην Κοπεγχάγη το νέο Toyota Aygo

    Με επιλεκτικές βελτιώσεις, η Toyota αναβαθμίζει το Aygo προσφέροντας πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, αλλά και στοιχεία που ταιριάζουν σε ένα πιο νεανικό κοινό. Από €10.980 οι τιμές πώλησης.