CAR AND DRIVER ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
2018 VOLKSWAGEN T-ROC 1.0 TSI 115 PS

Δοκιμή: Volkswagen T-ROC 1.0 TSI 115 PS 29/3

Χρώμα παντού

Στο εσωτερικό στεκόμαστε στην άριστη θέση οδήγησης (ίσως η καλύτερη στην κατηγορία) με σωστά τοποθετημένα όργανα, πολύ καλά καθίσματα και εξαιρετική περιμετρική ορατότητα.  Το αυτοκίνητο όμως εδώ πηγαίνει εμπρός δια της...οπισθοδρομήσεως. Εξηγούμαστε. Το εσωτερικό επιφυλάσσει εκπλήξεις αν προτιμηθεί στις εκδόσεις με διχρωμία όπως το δικό μας 1000άρι με αυτό το πορτοκαλί χρώμα. Εδώ υπάρχουν πολλά νέα στοιχεία για την Volkswagen και μια ειλικρινής παραδοχή. Τα σκληρά πλαστικά που βασιλεύουν παντού στο εσωτερικό του T-Roc είναι σκληρά (σα...βράχος) και μας θυμίζουν αυτοκίνητα του ομίλου προ...20ετίας. Συνειδητά όμως έχουν τοποθετηθεί εκεί -σύμφωνα με τους ανθρώπους της φίρμας- για να μην πλησιάσει τα standards των Golf και Tiguan αλλά κι επειδή είναι το αυτοκίνητο πιο extreme. Ίσως δε να αποτελεί και ένα εφαλτήριο για προσέλκυση ενός πιο δραστήριου, νεανικού κοινού που δεν το νοιάζει αν τα πλαστικά θα είναι μαλακά ή σκληρά. Ας αφήσουμε στην άκρη τα πλαστικά κι ας ασχοληθούμε με τσιπάκια. Η γνωστή αρθρωτή αρχιτεκτονική των νέων υποσυστημάτων όλων των μοντέλων του ομίλου VW είναι εδώ με τη νέα οθόνη των συστημάτων multimedia (κι εδώ έχουμε πλήρως ελληνικό μενού) αλλά θα πρέπει να φτάσετε στην κορυφή των συστημάτων για να αποκτήσετε πλοήγηση. Ο πίνακας οργάνων είναι ο συμβατικός αλλά μπορεί -αναλόγως εξοπλιστικής έκδοσης- να ενσωματώσει Active Info Display, την 11,7 ιντσών οθόνη που αντικαθιστά τον παραδοσιακό πίνακα οργάνων. Προσφέροντας απλόχερα τη νέα τεχνολογία, η Volkswagen διαθέτει το T-Roc με στάνταρ από τη βασική έκδοση Front Assist με City Emergency Braking (πέδηση έκτακτης ανάγκης), Pedestrian Monitoring (παρακολούθηση κίνησης πεζών), Ενεργό σύστημα διατήρησης πορείας (Lane Assist) που λειτουργεί γρήγορα και πάντα αρκεί να υπάρχει υποτυπώδης διαγράμμιση, Multi Collision Braking (αυτόματη πέδηση μετά από σύγκρουση), Pre-Crash - Σύστημα προληπτικής προστασίας επιβατών αλλά και Fatigue Detection - Σύστημα αναγνώρισης κόπωσης οδηγού. Σίγουρα ένα μέγάλο «μπράβο» γι αυτή την τόσο σημαντική προσθήκη.

Στα της καθημερινής ευχρησίας του T-Roc παρατηρούμε ότι η πλάτη του καθίσματος συνοδηγού μπορεί να διπλωθεί πλήρως εμπρός δημιουργώντας (σε συνδυασμό με τις πλάτες των πίσω καθισμάτων) μια μεγάλη επίπεδη επιφάνεια, ο δε χώρος αποσκευών με την κανονική ρεζέρβα είναι στα 445 λίτρα. Το σαλόνι δε διαθέτει κάποια άλλη πολυχρηστικότητα (π.χ. συρόμενα πίσω καθίσματα) αν και θα τη θέλαμε. Έχουμε επίσης πλούσιο νυχτερινό φωτισμό αλλά μόνο σε λευκό χρώμα. Υπάρχουν επίσης κάποια εργονομικά λαθάκια. Για παράδειγμα οι διακόπτες των παραθύρων όπως και το χειρόφρενο είναι τραβηγμένα πίσω προς τους αγκώνες του οδηγού με αποτέλεσμα να χρειάζεται μια συγκεκριμένη ρουτίνα για την ενεργοποίησή τους. Οι δε ποτηροθήκες είναι επίσης ολίγον μικρές για τις ανάγκες δύο πλαστικών ποτηριών.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 SUZUKI IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP 12/4

    Test Drive: Suzuki IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP

    Σε ένα τόσο δα αυτοκίνητο χώρεσε με περίσσιο θάρρος αρκετή από την ιαπωνική τεχνολογία αυτοκίνησης και όχι μόνο.

  • AΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΝΙΚΑΙΑ 7/4

    First Drive: 2018 Ford Mustang [pics+video]

    Mε νέα πιο δυναμική εμφάνιση και σημαντικές αλλαγές στο μηχανολογικό της υπόβαθρο, η νέα Mustang πλησιάζει όσο ποτέ άλλοτε τα ευρωπαϊκά δεδομένα μιας καθαρόαιμης σπορ κατασκευής. Και αυτός ο ήχος!...

  • ΟΙ ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ 7/4

    Test Drive: Audi RS3 Vs BMW M2 Vs Mercedes-AMG A45

    Kυκλοφορούν διακριτικά, 'πυροβολούν' αδιακρίτως και βγάζουν την γλώσσα στο ηλεκτρικό μέλλον ως τα supercars της 'διπλανής πόρτας'. Ζούμε τις πιο όμορφες -και πιο λυσσασμένες- ημέρες της αυτοκίνησης! Και μας αρέσει τρελά.

  • LEGEND RELOADED 7/4

    Test Drive: 2018 Jeep Wrangler [pics+video]

    Πιο ψηλό, πιο μακρύ από ποτέ και πλέον -προαιρετικά- με δύο νέους turbo κινητήρες, το νέο Wrangler της Jeep συνεχίζει να δίνει τον ορισμό αυτής της εταιρείας.

  • 2018 VOLKSWAGEN T-ROC 1.0 TSI 115 PS 29/3

    Test Drive: Volkswagen T-ROC 1.0 TSI 115 PS

    Σε μια εποχή που όλα αλλάζουν οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας έβγαλαν τη γραβάτα (κάτι θυμίζει) και φόρεσαν T-Shirt για να αποτυπώσουν με το T-Roc το νέο δόγμα που θέλει χρώμα, φαντασία και ποικιλία.

  • 2017 OPEL CROSSLAND Χ 1.2 T 110 PS 28/3

    Test Drive: Opel Crossland Χ 1.2 T 110 PS

    Με γαλλική μηχανολογική αγωγή και γερμανικό σχεδιαστικό αξάν, το Opel Crossland X καλείται να βρει την δική του θέση σε μια multilingual κατηγορία. Και όπως φαίνεται τα καταφέρνει αρκετά καλά.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ DESIGN 20/3

    Test Drive: 2018 Volvo XC40 [pics+video]

    Το XC40, το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2018, δείχνει να αποτελεί μια μικρή...παρέκκλιση λόγω μεγέθους για τα δεδομένα της Volvo και μαζί την απαρχή για κάτι νέο και εξαιρετικό στην κατηγορία των συμπαγών SUV.

  • ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ RACE ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ 15/3

    Test Drive: 2018 Ford GT

    Κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερου κομματιού του έτους, ένα μέρος της πίστας του Le Mans είναι απλώς ένας δημόσιος δρόμος. Εμείς επαναφέρουμε το Ford GT στις οδούς του γαλλικού επαρχιακού διαμερίσματος Sarthe, δηλαδή στον τόπο της νίκης στην κατηγορία του το 2016, ώστε να δούμε...

  • FUN-TO-DRIVE ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ 12/3

    Test Drive: 2018 Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140PS

    Επιτέλους η Ford έσπευσε να αναθεωρήσει το συμπαγές της SUV και να το επικαιροποιήσει τόσο καλά που δείχνει πλέον να βάζει υποψηφιότητα για την κορυφή της κατηγορίας του, χωρίς μάλιστα να χάνει τίποτε από την οδηγική του αξία.

  • ΕΥΕΛΙΚΤΟ, ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟ 12/3

    Test Drive: 2018 Mitsubishi Space Star

    Το ανανεωμένο Space Star αντιπαραθέτει στην ανταγωνιστική κατηγορία των supermini την οικονομία, την χρηστικότητα, αλλά και τον πλούσιο εξοπλισμό μαζί φυσικά με την απαράμιλλη αξιοπιστία των Ιαπώνων.

  • ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ 9/3

    KIA Picanto: Tο πιο.. πικάντικο αυτοκίνητο πόλης!

    Η KIA διαθέτει στην γκάμα του mini της, του Picanto, τρεις εκδόσεις βενζινοκινητήρων. Η βασική εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό, τρικύλινδρο 1.000άρη των 67 PS και αφήνει, ειδικά μέσα στην πόλη, τις καλύτερες εντυπώσεις.

  • 2018 BRIDGESTONE TURANZA 7/3

    Δοκιμάζουμε στην Ρώμη το νέο Bridgestone Turanza T005

    To Bridgestone Turanza T005 είναι το νέο ελαστικό τουρισμού της εταιρίας με ιδιαίτερα εξελιγμένη τεχνολογία και δεκάδες εκδόσεις. Το δοκιμάσαμε στο Κέντρο Εξέλιξης της εταιρίας έξω από την Ρώμη και μείναμε εντυπωσιασμένοι.

  • 2018 CITROEN 24/2

    First Drive: 2018 Citroen C4 Cactus [pics+vid]

    Διατηρώντας αρκετό από τον αρχικό, αυθεντικό του χαρακτήρα, το νέο C4 Cactus υπόσχεται αναβαθμισμένο, premium αέρα σε σχεδίαση και ποιότητα αλλά και την κλασική άνεση που προσδοκά κάποιος από τη γαλλική φίρμα. Αλήθεια όμως: Τι είναι το νέο C4 Cactus;

  • 2018 RENAULT 21/2

    Test Drive: 2018 Renault Captur 1.5 DCi 110 PS

    Το νέο Renault Captur παίρνει από το χέρι την κατηγορία ολόκληρη αναβαθμίζοντας την καθώς φέρνει στο προσκήνιο όχι μόνο νεανικότητα, customization ή αντιληπτή ποιότητα αλλά και κάτι ακόμη: έναν premium αέρα.

  • 2018 BMW 16/2

    Test Drive: 2018 BMW X3 2.0d xDRIVE 190 PS Steptronic

    Η καινούργια Χ3 έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι πιο εντυπωσιακή και να δείχνει πολυτελέστερη και πιο όμορφη. Βεβαίως δεν είναι μόνο αυτά, είναι η συνολική εικόνα και κατασκευή της που θα πείσουν για την απόκτησή της.