ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΪΟΥ 2018
2018 SUZUKI IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP

Δοκιμή: Suzuki IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP 12/4

Στο δρόμο

κανείς δε μπορεί να περιμένει από ένα τέτοιο αυτοκίνητο ποιότητα κύλισης επιπέδου S-Cross αλλά αυτό ίσως είναι κάτι που δεν είναι και το προσδοκώμενο από ένα αστικό -κυρίως- αυτοκίνητο. Είναι σκληρό στις αναρτήσεις του με κάπως απείθαρχο τον πίσω άξονα με στήριξη τριών συνδέσμων. Είναι επίσης θορυβώδες υπό πίεση και ο ρυθμός που ανεβάζει τροφές δεν είναι σπιντάτος.

Όμως είναι εξαιρετικά ενδιαφέρον να αντιλαμβάνεσαι ότι η κατανάλωση μπορεί εντός πόλης να παραμείνει πεισματικά στα 5,0 l/100km ή και χαμηλότερα αλλά και να κάνεις αναστροφή σχεδόν παντού με ακτίνα στροφής στα 4,7 μέτρα. Όσο για την κίνηση εκτός δρόμου, έχουμε μια μικρή αποκάλυψη, καθώς μπορείς να κινηθείς με απίστευτη ευκολία σε ανάγλυφο που άλλα SUV δεν θέλουν ούτε να τo... βλέπουν. Κατ’ αρχάς είναι η απόσταση των 18 εκατοστών του πατώματος από το έδαφος. Ακολούθως είναι οι γωνίες εισόδου, ράμπας και διαφυγής στις 20,18 και 38,8 μοίρες αντίστοιχα, όμως είναι πρωτίστως τα off-road καλούδια. Με τη χρήση ενός πολύδισκου συνεκτικού συμπλέκτη τοποθετημένου εμπρός από το πίσω διαφορικό, το σύστημα Allgrip Auto μεταφέρει ροπή αυτόματα στους πίσω τροχούς όταν ανιχνεύσει απώλεια πρόσφυσης στους εμπρός.

Επίσης, ειδικά για το Ignis υπάρχει σπέσιαλ software με την ονομασία grip control. Η λειτουργία αυτή ενεργοποιείται με το ανάλογο μπουτόν στη βάση της κονσόλας και εξασφαλίζει ομαλή εκκίνηση σε δρόμους που είναι ολισθηροί, με χιόνι ή λάσπη, φρενάροντας τους τροχούς που ολισθαίνουν, χρησιμοποιώντας και το traction control για ταχύτητα μέχρι και 30 km/h. Υπάρχει μέχρι και Σύστημα Ελεγχόμενης Καθόδου με την αυτόματη πέδηση να περιορίζει την ταχύτητα του Ignis στα 10 km/h.

Κατά τα λοιπά, το εσωτερικό είναι ποιοτικό, νεανικό με όμορφη διχρωμία και επιπλέον πινελιές, όπως στη βάση τις κονσόλας και τις χειρολαβές. Υπάρχει σύστημα multimedia (δυστυχώς αγγλικής...νοοτροπίας) και υπεραφθονία χώρων για μικροαντικείμενα. Τα πίσω καθίσματα -αυστηρά για δύο επιβάτες- διαθέτουν ανεξάρτητη συρόμενη λειτουργία κατά 16,5 εκατοστά προσδίδοντας και κάποια πολυχρηστικά στοιχεία στο μικρό αυτοκίνητο. Ο χώρος αποσκευών είναι μικρός στα 227 λίτρα, αλλά σίγουρα σύννομος με τα δεδομένα της κατηγορίας. Από την άλλη, το νέο πάτωμα που χρησιμοποιεί η Suzuki και στα Baleno και Swift είναι ελαφρύ και συνάμα άκαμπτο συντελώντας στα καλά χαρακτηριστικά ασφαλείας. Παράλληλα υπάρχει μισή ντουζίνα αερόσακοι, ESP αλλά και σύστημα αυτόματης πέδησης Dual Camera Brake (DCBS), συστήματα προειδοποίησης αλλαγής λωρίδας, προειδοποίησης εκτροπής αυτοκινήτου, προειδοποίησης φρεναρίσματος έκτακτης ανάγκης.

Με όλα αυτά είναι μάλλον λογικό η τιμή του Ignis δοκιμής να ορίζεται στα 16.730 ευρώ. Είναι πολλά τα λεφτά αλλά όπως πάντα λέμε το γιέν είναι σκληρό νόμισμα, η αξιοπιστία του κανονικού made in Japan δεδομένη και η ευελιξία εντός και εκτός δρόμου πρώτης γραμμής. Σε όλα αυτά προσθέστε και τη μικροϋβριδική υπόσταση του μικρού SUV της Suzuki κι έχετε ένα συνδυασμό μοναδικό.

 

ΥΠΕΡ

  • ΥΒΡΙΔΙΚΗ ΥΠΟΒΟΗΘΗΣΗ
  • ΕΥΕΛΙΞΙΑ
  • ΤΕΤΡΑΚΙΝΗΣΗ
  • ΧΩΡΟΙ ΠΙΣΩ
  • ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΣ

 

KATA

  • ΘΟΡΥΒΟΣ ΚΙΝΗΤΗΡΑ
  • ΑΝΕΣΗ
< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST DRIVE 2018 SUZUKI SWIFT SPORT 19/4

    Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Suzuki Swift Sport (pics+vid)

    Στους δρόμους της Ανδαλουσίας το νέο Swift Sport ξεδιπλώνει το οδηγικό του ταμπεραμέντο, που παραμένει πιστό στο κατασκευαστικό DNA της Suzuki.

  • ΤΕST DRIVE NEA MERCEDES-BENZ A- CLASS 2018 18/4

    Οδηγούμε στην Κροατία τη νέα Mercedes-Benz A-Class

    Επιβεβαιώνοντας το motto 'The Best or Nothing' η Mercedes-Benz παρουσίασε τη νέα γενιά A-Class. Του μικρότερου αυτοκινήτου της γκάμας της εταιρείας, αλλά με ποιοτικά χαρακτηριστικά και τεχνολογίες της ναυαρχίδας S-Class.

  • SMART FORFOUR ED 81 PS 16/4

    Test Drive: smart forfour ed 81 PS

    Δεν απέχει πολύ η ημέρα που η smart θα μετασχηματιστεί σε μια εταιρία με αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Πριν συμβεί αυτό δοκιμάζουμε το τετραθέσιο smart με την ηλεκτρική καρδιά.

  • KIA RIO 1.25 MPI 84 PS 14/4

    Test Drive: 2018 Kia Rio 1.25 MPI 84 PS

    Το Rio δεν προσπαθεί να διακριθεί προβάλλοντας στοιχεία τα οποία δεν έχει ή μια εικόνα που δεν το αντιπροσωπεύει. Διατηρεί τα πλεονεκτήματα ενός οχήματος που στοχεύει πρωτίστως στην ουσία της κατασκευής και την ποιοτική αναβάθμισή του.

  • 2018 SUZUKI IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP 12/4

    Test Drive: Suzuki IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP

    Σε ένα τόσο δα αυτοκίνητο χώρεσε με περίσσιο θάρρος αρκετή από την ιαπωνική τεχνολογία αυτοκίνησης και όχι μόνο.

  • AΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΝΙΚΑΙΑ 7/4

    First Drive: 2018 Ford Mustang [pics+video]

    Mε νέα πιο δυναμική εμφάνιση και σημαντικές αλλαγές στο μηχανολογικό της υπόβαθρο, η νέα Mustang πλησιάζει όσο ποτέ άλλοτε τα ευρωπαϊκά δεδομένα μιας καθαρόαιμης σπορ κατασκευής. Και αυτός ο ήχος!...

  • ΟΙ ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ 7/4

    Test Drive: Audi RS3 Vs BMW M2 Vs Mercedes-AMG A45

    Kυκλοφορούν διακριτικά, 'πυροβολούν' αδιακρίτως και βγάζουν την γλώσσα στο ηλεκτρικό μέλλον ως τα supercars της 'διπλανής πόρτας'. Ζούμε τις πιο όμορφες -και πιο λυσσασμένες- ημέρες της αυτοκίνησης! Και μας αρέσει τρελά.

  • LEGEND RELOADED 7/4

    Test Drive: 2018 Jeep Wrangler [pics+video]

    Πιο ψηλό, πιο μακρύ από ποτέ και πλέον -προαιρετικά- με δύο νέους turbo κινητήρες, το νέο Wrangler της Jeep συνεχίζει να δίνει τον ορισμό αυτής της εταιρείας.

  • 2018 VOLKSWAGEN T-ROC 1.0 TSI 115 PS 29/3

    Test Drive: Volkswagen T-ROC 1.0 TSI 115 PS

    Σε μια εποχή που όλα αλλάζουν οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας έβγαλαν τη γραβάτα (κάτι θυμίζει) και φόρεσαν T-Shirt για να αποτυπώσουν με το T-Roc το νέο δόγμα που θέλει χρώμα, φαντασία και ποικιλία.

  • 2017 OPEL CROSSLAND Χ 1.2 T 110 PS 28/3

    Test Drive: Opel Crossland Χ 1.2 T 110 PS

    Με γαλλική μηχανολογική αγωγή και γερμανικό σχεδιαστικό αξάν, το Opel Crossland X καλείται να βρει την δική του θέση σε μια multilingual κατηγορία. Και όπως φαίνεται τα καταφέρνει αρκετά καλά.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ DESIGN 20/3

    Test Drive: 2018 Volvo XC40 [pics+video]

    Το XC40, το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2018, δείχνει να αποτελεί μια μικρή...παρέκκλιση λόγω μεγέθους για τα δεδομένα της Volvo και μαζί την απαρχή για κάτι νέο και εξαιρετικό στην κατηγορία των συμπαγών SUV.

  • ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ RACE ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ 15/3

    Test Drive: 2018 Ford GT

    Κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερου κομματιού του έτους, ένα μέρος της πίστας του Le Mans είναι απλώς ένας δημόσιος δρόμος. Εμείς επαναφέρουμε το Ford GT στις οδούς του γαλλικού επαρχιακού διαμερίσματος Sarthe, δηλαδή στον τόπο της νίκης στην κατηγορία του το 2016, ώστε να δούμε...

  • FUN-TO-DRIVE ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ 12/3

    Test Drive: 2018 Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140PS

    Επιτέλους η Ford έσπευσε να αναθεωρήσει το συμπαγές της SUV και να το επικαιροποιήσει τόσο καλά που δείχνει πλέον να βάζει υποψηφιότητα για την κορυφή της κατηγορίας του, χωρίς μάλιστα να χάνει τίποτε από την οδηγική του αξία.

  • ΕΥΕΛΙΚΤΟ, ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟ 12/3

    Test Drive: 2018 Mitsubishi Space Star

    Το ανανεωμένο Space Star αντιπαραθέτει στην ανταγωνιστική κατηγορία των supermini την οικονομία, την χρηστικότητα, αλλά και τον πλούσιο εξοπλισμό μαζί φυσικά με την απαράμιλλη αξιοπιστία των Ιαπώνων.

  • ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ 9/3

    KIA Picanto: Tο πιο.. πικάντικο αυτοκίνητο πόλης!

    Η KIA διαθέτει στην γκάμα του mini της, του Picanto, τρεις εκδόσεις βενζινοκινητήρων. Η βασική εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό, τρικύλινδρο 1.000άρη των 67 PS και αφήνει, ειδικά μέσα στην πόλη, τις καλύτερες εντυπώσεις.