ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
2018 OPEL

Δοκιμάζουμε το Opel Insignia Grand Sport 1.6 Diesel 136 PS 25/12/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΓΙΩΡΓΟΣ ΚΟΥΤΟΣ.

Κατά τη διάρκεια της παρουσίασης του Insignia Grand Sport η τεχνολογία εμπλεκόταν με το συναίσθημα και την ιστορία της εταιρείας στη δημιουργία μεγάλων οχημάτων. Τα άψογα συντηρημένα Kapitän, Admiral και Diplomat που υπήρχαν στο χώρο της εκδήλωσης -τετράτροχοι εκπρόσωποι αλλοτινών εποχών- αποτελούσαν την παρακαταθήκη και τη «βάση» στην οποία στηρίχθηκαν οι άνθρωποι της Opel για τη δημιουργία του καινούργιου μοντέλου. Η λέξη «ναυαρχίδα» ακουγόταν συχνά από τα χείλη των παρευρισκόμενων στελεχών οι οποίοι έδειχναν περήφανοι γι' αυτό. Η μεταφορική έννοια της προσδιορίζει το σημαντικότερο δημιούργημα μιας εταιρείας αλλά και ένα πρότυπο για το «είδος» του. Και στην Opel έδειχναν εμφατικά ότι το νέο όχημα πρόκειται ν' αποτελέσει ένα ορόσημο στην προσπάθεια που κάνουν για την αναβάθμιση των μοντέλων τους αλλά και της «εικόνας» της σε ό,τι αφορά την ποιότητα και τις τεχνολογικές εφαρμογές που ενσωματώνονται σε αυτά.

Περί «Grand Sport»

Η πρώτη «γενιά» του Insignia είλκυε με το σχήμα του αλλά ήταν ένα αυτοκίνητο που έπρεπε να περάσει χρόνος για να καταλάβεις το πόσο καλό ήταν, να δεις τα πλεονεκτήματά του και τα μειονεκτήματά του. Γενικά, ήταν μια καλή προσπάθεια, ένα μοντέλο που είχε να προσφέρει κάτι διαφορετικό σε σχέση με τα Vectra και Signum τα οποία αντικατάστησε ομού τότε (2008). Τα σχέδια για την εξέλιξη της δεύτερης «γενιάς» του Insignia άρχισαν το 2012 αλλά έπρεπε ν' αντιμετωπιστούν θέματα που αφορούσαν τόσο το οικονομικό κόστος αυτής αλλά και την πλατφόρμα στην οποία αυτή θα βασιζόταν. Σε ό,τι αφορά το δεύτερο αποφασίστηκε να χρησιμοποιηθεί μια βελτιωμένη εκδοχή της «Epsilon II», η οποία ονομάστηκε «E2XX». Χάρη σε αυτή θα μπορούσαν να εκπληρωθούν οι τρεις βασικοί στόχοι που τέθηκαν από τους ιθύνοντες της Opel: η μείωση του βάρους, το χαμηλό κόστος συντήρησης και το υψηλό επίπεδο ενεργητικής και παθητικής ασφάλειας και εξοπλισμού. Σε ό,τι αφορά το σχήμα του, προφανώς θα διατηρούταν η γενική φόρμα του αμαξώματος αλλά η αλλαγή ήταν δεδομένη καθώς το καινούργιο μοντέλο έπρεπε να διαφέρει αλλά και ν' απηχεί τα δεδομένα της εποχής μας. Έτσι, για τη σχεδίαση του βασίστηκαν στο πρωτότυπο Monza (Σεπτέμβριος 2013) το οποίο προσδιόρισε την αισθητική ταυτότητα των μοντέλων της εταιρείας έκτοτε. Με τη συγκεκριμένη πλατφόρμα οι διαστάσεις του νέου μοντέλου αυξήθηκαν αισθητά σε σχέση με πριν ώστε να μεταβληθεί και η ονομασία του στην οποία πλέον προστέθηκαν οι λέξεις «Grand Sport». Όπως ανακοινώθηκε, το μήκος του είναι κατά 5,5 cm μεγαλύτερο, το πλάτος του έχει αυξηθεί κατά 1,1 cm πλατύτερο ενώ το ύψος του έχει μειωθεί κατά 2,9 cm συγκριτικά με πριν. Επίσης έχει αυξηθεί κατά 9,2 cm το μήκος του μεταξονίου παρέχοντας πλέον καλύτερη ευρυχωρία στους πίσω επιβάτες. Παρότι το Insignia Grand Sport είναι μεγαλύτερο σε διαστάσεις, το βάρος του έχει μειωθεί έως και κατά 175 kg συγκριτικά με το προηγούμενο. Η ευρεία χρήση χάλυβα υψηλής αντοχής στο πλαίσιο συνέβαλε σε αυτό, όπως και το αλουμίνιο και τα πλαστικά υλικά που έχουν χρησιμοποιηθεί. Σύμφωνα με όσα ανακοινώθηκαν το πλαίσιό του είναι κατά 9% πιο δύσκαμπτο κάτι που πιστώνεται στην εν γένει οδική συμπεριφορά του οχήματος σε σχέση με πριν, όπως διαπιστώσαμε.

 

Θέλεις ένα πραγματικά value for money συμβόλαιοΜπες τώρα στον κόσμο της Anytime.

 
< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 KIA 16/1

    Δοκιμάζουμε KIA Picanto GT-Line 1.2 84 PS

    Πολλοί θα θεωρήσουν το Picanto ένα μικρό αυτοκίνητο πόλης. Πολλοί θα κάνουν λάθος με αυτή την εκτίμηση. Το όχημα της KIA ξεγελά με τις εξωτερικές διαστάσεις του καθώς είναι περισσότερα απ' όσα δείχνει.

  • 2017 FIAT 15/1

    Δοκιμάζουμε το νέο Fiat Tipo SW 1.6 MTJ TCT 120 PS

    Οικογενειακού τύπου μικρομεσαίο, με diesel κινητήρα και αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων. Τι θα λέγατε για το Fiat Tipo SW 1.6 MTJ;

  • 2018 VOLKSWAGEN 13/1

    Τest Drive: 2018 Volkswagen Arteon 2.0 TDI 150 PS DSG

    Τι αντιπροσωπεύει το καινούργιο μοντέλο, τι σημαίνει η δημιουργία του για την εταιρεία και -κυρίως- αξίζει τα χρήματά του;

  • 2018 SKODA 11/1

    Skoda Citigo 1.0 60 PS (pics)

    Η ζωή στις σύγχρονες πόλεις γίνεται πιο εύκολη όταν η καθημερινότητα αλλάζει προς το καλύτερο με λύσεις, που λύνουν τα χέρια, όπως ένα αυτοκίνητο πόλης σαν το πρόσφατα ανανεωμένο Skoda Citigo.

  • 2018 FORD 10/1

    Test Drive: Ford Fiesta 1.5 TDCi 120 PS & 1.0 EcoBoost 125 PS

    Για ακόμα μια φορά η Ford επιτελεί στο ακέραιο το καθήκον της παρουσιάζοντας τα νέα Fiesta έχοντας στο προσκήνιο τον οδηγικό χαρακτήρα.Βενζίνη ή ντήζελ; Αξιολογούμε το "Ελληνικό Αυτοκίνητο της Χρονιάς" και "δικό μας" Best City Car!

  • 2018 HYUNDAI 8/1

    Δοκιμάζουμε το νέο Hyundai Tucson 1.6T 177 PS 4WD

    Βήμα εμπρός για την κορεάτικη εταιρεία είναι αυτοκίνητα όπως το Tucson, που αφορά ένα μοντέρνο, ευρύχωρο και αποδοτικό SUV.

  • 2018 VOLVO 5/1

    Test Drive: 2018 Volvo XC60 2.0 D5 AWD 235 PS AUTO

    Ξεχάστε ότι γνωρίζατε για την Volvo μέχρι χθες. Η Σουηδική εταιρεία επενδύει με συνέπεια στην κατεύθυνση της επανατοποθέτησής της στην παγκόσμια σκακιέρα ως ένα κατασκευαστής 'premium' και 'hi-end' αφήνοντας πιο έντονο το αποτύπωμά της.  ...

  • 2018 ΤΟΥΟΤΑ 4/1

    Test Drive: 2018 Toyota Yaris Hybrid

    Ομάδα που κερδίζει δεν την αλλάζεις. Με αυτό το σκεπτικό, η Toyota επικαιροποίησε το μοναδικό supermini πλήρως υβριδικό της κατηγορίας. ​...

  • 2017 SKODA 3/1

    Skoda Octavia 1.6 TDI 116 PS (pics)

    Με βελτιώσεις το νέο Octavia συνεχίζει τη δυναμική του πορεία σε πωλήσεις και κυρίως στην αίσθηση ότι είναι το απόλυτο οικογενειακό sedan.

  • 2018 SUZUKI 2/1

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 CVT AUTO (90 PS)

    Το νέο Swift έρχεται να συνεχίσει την πολύ καλή σχέση του με το Ελληνικό αγοραστικό κοινό, όντας ένα πιο πλήρες και πολυδιάστατο αυτοκίνητο από το μοντέλο που αντικατέστησε. Κάτι που συμβαίνει και την έκδοση με το αυτόματο κιβώτιο CVT.

  • Ο ΓΥΡΟΣ ΤΟΥ ΚΕΡΑΥΝΟΥ! 27/12/2017

    Με 19 super cars στο... Nürburgring των ΗΠΑ!

    Τα κορυφαία Sports Cars του πλανήτη, μία απαιτητική πίστα, ένας νικητής σε μια σκληρή δοκιμασία που φέρνει τα αυτοκίνητα στα όριά τους...

  • 2018 OPEL 25/12/2017

    Δοκιμάζουμε το Opel Insignia Grand Sport 1.6 Diesel 136 PS

    Η αρχική αντίδραση στη θέα του Insignia Grand Sport είναι ο εντυπωσιασμός που προκαλούν οι διαστάσεις του. Ωστόσο αυτό είναι μια πρώτη αίσθηση. Τι επιπλέον μπορεί να προσφέρει το νέο μοντέλο της Opel και πόσο διαφέρει σε σχέση με αυτό που αντικατέστησε;

  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ 23/12/2017

    Alfa Romeo Stelvio Q4 2.2 MJTE vs. Mercedes GLC 250D

    Με την ιστορία και τον μύθο της Alfa Romeo να εμπλέκονται per se, το νέο μοντέλο της Ιταλικής εταιρείας χαρακτηρίζεται 'ως ένα από τα καλύτερα στην κατηγορία'. Κι αυτό γίνεται αιτία για συγκρίσεις...

  • ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ ΤΕΣΤ 21/12/2017

    Nissan Micra 0.9T 90 PS Vs. Peugeot 208 1.2 82 PS (pics)

    Διαφορετικές σχολές αυτοκίνησης, αλλά εξίσου ανταγωνιστικά τα σούπερ μίνι της συγκριτικής δοκιμής. To νέο Nissan Micra επέστρεψε σημαντικά αλλαγμένο, με έναν ξεκάθαρα διαφοροποιημένο χαρακτήρα. Το Peugeot 208 είναι σταθερή αξία την κατηγορία. Τα θέτουμε απέναντι...

  • 2018 AUDI 20/12/2017

    Test Drive: 2018 Audi S5 Sportback 2.0 TFSI 252 PS [pics+vid]

    Μια σπορτίβ λιμουζίνα, ένα Grand Tourer, ένα πεντάπορτο οικογενειακό και πάνω σε όλα αυτά η τετρακίνηση.