CAR AND DRIVER ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
AUDI 2018

Δοκιμάζουμε το νέο Audi A4 Allroad 2.0 TDI 190 PS Quattro S Tronic 17/11/2017

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

 

Πίσω από το υποτονικό αμάξωμα του Α4 Allroad κρύβεται μια ολόκληρη κατασκευαστική φιλοσοφία. Η sportive εκδοχή της... πρακτικότητας. Εκείνη που θέλει αυτοκίνητα «υπερυψωμένα», με «αξιόπιστο σύστημα τετρακίνησης», «προστατευτικά» στο πλάι και «δυνατούς κινητήρες» για να ταξιδέψεις άνετα, γρήγορα, κυρίως με ασφάλεια σε δύσκολες καιρικές συνθήκες. Και είναι μια φιλοσοφία που σχεδόν όλοι οι κατασκευαστές έχουν υιοθετήσει (βλέπε crossovers), με την Audi όμως να έχει δείξει τις προθέσεις της το 1999 με το πρώτο «Allroad», το Α6 Allroad Quattro που εισήγαγε καινοτόμες για την εποχή τεχνολογίες, όπως η ρυθμιζόμενη αερανάρτηση και η τετρακίνηση σε ένα υπερυψωμένο wagon αμάξωμα. Στο σήμερα, το A4 Allroad εξακολουθεί να αποτελεί ένα «ειδικό» αυτοκίνητο, υπό την έννοια ότι ο υποψήφιος αγοραστής πρέπει να γνωρίζει με τι ακριβώς έχει να κάνει. Δηλαδή, γιατί να επιλέξει ένα υπερυψωμένο sport wagon και όχι ένα SUV, αφού έτσι και αλλιώς στο οικονομικό σκέλος δεν υπάρχουν μεγάλες διαφορές.

 

 

Την απάντηση τη δίνει η ίδια η «κατασκευαστική» διαφοροποίηση, καθώς το Α4 Allroad μπορεί να μην έχει τις ίδιες ικανότητες off road με το... Q5 με το οποίο «μοιράζονται» την πλατφόρμα MQB Evo, το σύστημα τετρακίνησης και τους κινητήρες, προσφέρει ωστόσο sportive οδικά χαρακτηριστικά. Και αυτό συμβαίνει λόγω της μικρότερης απόστασης από το έδαφος (στα 16,5 εκατοστά το A4 Allroad, στα 20 εκατοστά το Q5, με δεδομένες και τις καλύτερες «γωνίες»). Χαμηλότερο κέντρο βάρους και μικρότερη διαδρομή της ανάρτησης σημαίνει μεγαλύτερη ευστάθεια στα ταξίδια και πιο ενδιαφέροντα οδικά χαρακτηριστικά, και πράγματι το A4 Allroad έτσι ακριβώς είναι. Το μήκους 4,75 m αμάξωμα με μεταξόνιο στα 2,828 m δεν αφήνει κανένα περιθώριο για τις «μεταφορικές» του ικανότητες, όπως και η ύπαρξη πορτμπαγκάζ που ανάλογα με τη θέση τού πίσω καθίσματος αυξομειώνεται στα 505 έως 1.510 lt. Το ίδιο και η ούγια... Audi για την ποιότητα και τη συνολικότερη εικόνα του διακόσμου. Απέριττη πολυτέλεια, αψεγάδιαστη ποιότητα και φινίρισμα, ένα αυτοκίνητο που απολαμβάνεις να «ζεις» καθημερινά...

 

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 HYUNDAI I30 1.0T-GDI 120 PS 10/12/2017

    Δοκιμάζουμε: Hyundai i30 1.0 T-GDi 120 PS

    Νέα σχεδίαση, νέο πάτωμα, νέες τεχνολογίες, μέχρι και η αντιπροσωπεία στην Ελλάδα είναι νέα. Το νέο Hyundai i30 παραμένει πιστό στη διακήρυξη των κορεατών για κορυφαία αυτοκίνητα, έτοιμα να “τα βάλουν” με οποιονδήποτε.

  • ΔΟΚΙΜΗ 9/12/2017

    Test Drive: 2018 Jeep Compass 1.4 Turbo 170 PS 4WD (Auto)

    Ολοκληρωμένο από κάθε άποψη το νέο Compass μπορεί να αποτελέσει το ιδανικό αυτοκίνητο για την οικογένεια και για το χόμπι. Το δοκιμάζουμε στην έκδοση που τα έχει όλα: μικρό turbo βενζινοκινητήρα απόδοσης 170 PS, 9άρι αυτόματο κιβώτιο και τετρακίνηση.

  • NISSAN 2018 8/12/2017

    Τest Drive: 2018 Nissan Qasqhai 1.6 DCi 136 ps (pics)

    Υπάρχει άραγε κάποιος ανταγωνιστής που θα μπορούσε να κλονίσει την κυριαρχία του Qasqhai στην κατηγορία των crossover;

  • 2018 BMW 6/12/2017

    First Drive: 2019 ΒΜWΧ 3

    Με την καινούργια X3 η BMW δείχνει την πρόθεσή της να ξεχωρίσει με την ποιότητα και την τεχνολογία αιχμής που διαθέτει.

  • 2018 RENAULT 4/12/2017

    Δοκιμάζουμε: Renault Twingo 0.9 TCe 90 PS S/S

    Ψάχνετε ένα ιδανικό μίνι για την πόλη, το οποίο να μην έχει μεγάλου κυβισμού κινητήρα και να είναι σε γενικές γραμμές οικονομικό, αλλά και βολικό; Η Renault καταθέτει τη δική της πρόταση με το σύγχρονο Twingo...

  • PEUGEOT 29/11/2017

    Δοκιμάζουμε το COTY 2017 Peugeot 3008 [photos]

    Πώς με μια απλή κίνηση στη σκακιέρα των crossover/SUV η Peugeot φέρνει την παρτίδα στα μέτρα της και κακακτά πανάξια το τίτλο Αυτοκίνητο της Χρονιάς...

  • 2017 SKODA 24/11/2017

    Skoda Kodiaq 2.0 TDI 150 PS DSG (pics)

    Οι μεγάλες μεταφορικές ικανότητες συνδυαστικά με τη δύναμη του 2.0 TDI πετρελαιοκινητήρα ορίζουν το χαρακτήρα αυτού του προσθιοκίνητου Kodiaq.

  • 2018 MITSUBISHI 24/11/2017

    Οδηγούμε στην Ελλάδα: Νέο 2018 Mitsubishi ASX

    Οι αλλαγές στο ASX είναι προσεκτικά επιλεγμένες ώστε να κάνουν το όχημα πιο χρηστικό, πιο σύγχρονο αισθητικά και πιο ασφαλές από πριν. Μια ακόμα ανανέωση για ένα μοντέλο που έχει στόχο να το διατηρήσει στην αγορά μέχρι την αντικατάστασή του.

  • 2018 SEAT 23/11/2017

    Οδηγούμε το 2018 Seat Arona

    Η εμπορικά αυξάνουσα δυναμική της SEAT τον τελευταίο ενάμιση χρόνο βασίζεται κυρίως σε δύο δεδομένα: τον προσαρμοσμένο στην πραγματικότητα στρατηγικό σχεδιασμό και τη δημιουργία ουσιαστικώς ανταγωνιστικών μοντέλων. Το Arona είναι η καλύτερη απόδειξη της μεταστροφής που συντελείται...

  • 2017 RENAULT 22/11/2017

    Δοκιμάζουμε: 2017 Renault Megane 1.2 TCe 130 PS

    ​Επειτα από πολλά χρόνια η Renault παρουσίασε επιτέλους ένα επί της ουσίας διαφορετικό και προηγμένο Mégane. Η έκδοση με έναν νέο, ισχυρότατο 1.2 ΤCe βενζινοκινητήρα παρουσιάζει ενδιαφέρον για τον υποψήφιο αγοραστή, σε μια κατηγορία με εμπορικά κραταιούς εμπορικούς...

  • ΔΟΚΙΜΗ 21/11/2017

    Test Drive: 2017 Opel Mokka X 1.4 T 140 PS Auto

    Με τις πρόσφατες αλλαγές στο ιδιοκτησιακό καθεστώς της Opel και την εμφάνιση όχι ενός αλλά δύο νέων SUV στην γκάμα της εταιρίας, η παρουσία του Mokka Χ αποκτά ένα νέο ενδιαφέρον.

  • MERCEDES-BENZ 20/11/2017

    Test Drive: 2018 Mercedes-Benz GLA 180 d 109 PS

    Παραλλαγή σε ένα θέμα. Οχι βέβαια σε οποιοδήποτε θέμα, αλλά στο πρώτο συμπαγές SUV της Mercedes-Benz που πολύ γρήγορα και όχι άδικα έγινε ένα από τα best seller της.

  • AUDI 2018 17/11/2017

    Test Drive: Audi A4 Allroad 2.0 TDI 190 PS Quattro S Tronic

    Πίσω από το υποτονικό αμάξωμα του Α4 Allroad κρύβεται μια ολόκληρη κατασκευαστική φιλοσοφία. Η sportive εκδοχή της... πρακτικότητας.

  • JEEP 17/11/2017

    Οδηγούμε το 2017 Jeep Compass

    Το νέο Jeep Compass (πυξίδα στα αγγλικά) άλλαξε ρότα, βρίσκοντας πλέον τη σωστή κατεύθυνση. Μπαίνει με εξαιρετικές προοπτικές στο πιο απαιτητικό segment αυτοκινήτων: αυτό των συμπαγών, premium SUV.

  • PEUGEOT VS RENAULT 2016 4/4/2016

    ΣΥΓΚΡΙΤΙΚΟ: Peugeot 208 1.6 BlueHDi 100 PS - Renault Clio 1.5 dCi 90 PS

    Οι μικρές κατηγορίες των Γάλλων διαθέτουν πολύ αξιόλογα μοντέλα με θαυμάσια κινητήρια σύνολα, αποδοτικά και άκρως οικονομικά. Έτσι αποδεικνύεται ότι εκτός από στυλ, γνωρίζουν και από μηχανολογία.