Δοκιμάζουμε τα νέα ελαστικά της Kleber


Σχετικά άγνωστη στη χώρα μας, η Kleber έχει ιστορία 108 ετών στη δημιουργία ελαστικών. Η τεχνογνωσία που έχει αποκτήσει και η τεχνολογία που υιοθετεί στην κατασκευή τους απηχείται με τον καλύτερο τρόπο στα καινούργια Dynaxer ΗP4 και Dynaxer UHP.

  • 22/9/2018

Οι άνθρωποι της εταιρείας γνωρίζουν καλά τις ικανότητές τους και τι προϊόντα είναι σε θέση να προσφέρουν στους υποψήφιους αγοραστές ελαστικών. Επίσης, γνωρίζουν ότι έχουν τη δυνατότητα να αναπτυχθούν δυναμικά στην Ευρώπη. Επιπλέον, γνωρίζουν ότι πρέπει να δημιουργήσουν μια ευρεία γκάμα ελαστικών, ικανών να ανταπεξέρχονται σε όλες τις καιρικές συνθήκες που πρόκειται να αντιμετωπίσουν οι οδηγοί.

Για το λόγο αυτό, στην Kleber αναδιοργανώνουν το δίκτυο αντιπροσώπων στην κεντρική, ανατολική και νότια Ευρώπη, καθώς και σε χώρες της βόρειας Αφρικής.

Η βασική επιδίωξή τους είναι να μπορέσουν να κερδίσουν μερίδιο αγοράς προβάλλοντας τις αξίες της εταιρείας. Αυτές είναι η ικανότητά των τεχνικών της να δημιουργούν πολύ καλά σε απόδοση και αντοχή ελαστικά, με υψηλό επίπεδο πρόσφυσης σε κάθε οδόστρωμα και με μια πολύ συμφέρουσα αναλογία αξίας/τιμή για τον αγοραστή. 

Με τη συμβολή και της Michelin, στην οποία ανήκει η Kleber, έχει ξεκινήσει εντός της χρονιάς μια ουσιαστική προσπάθεια να διαδραματίσει κυριότερο ρόλο στην αγορά ελαστικών. Τα πιο πρόσφατα δημιουργήματά της, το Dynaxer HP4 και το Dynaxer UHP, είναι αυτά που θα αποτελέσουν τη βάση για την επίτευξη του εμπορικού στόχου.

Το Dynaxer HP4

Πρόκειται για ένα ελαστικό το οποίο κατασκευάζεται σε μια ευρεία γκάμα αναφορικά με τις διαστάσεις του και απευθύνεται σε πολλά από τα οχήματα μαζικής παραγωγής, κυρίως της σουπερμίνι και της μικρομεσαίας κατηγορίας.

Είναι θερινό ελαστικό και τα τεχνικά χαρακτηριστικά του είναι τέτοια που να προσφέρει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα. 

Στόχος των ανθρώπων της Kleber ήταν να αυξήσουν την αντοχή του και την ικανότητα πρόσφυσης αλλά να μειώσουν το επίπεδο παραγόμενου θορύβου κατά την κύλιση, συγκριτικά με το προηγούμενο μοντέλο.

Σε συγκριτικές μετρήσεις που έκανε η εταιρεία σε βρεγμένο οδόστρωμα, το αυτοκίνητο που ήταν εφοδιασμένο με το Dynaxer HP4 ακινητοποιήθηκε σε απόσταση έως και 4,7 m μικρότερη απ’ ό,τι αυτό με το προηγούμενο ελαστικό (Dynaxer HP3). 

Είχαμε τη δυνατότητα να οδηγήσουμε οχήματα με το καινούργιο ελαστικό στην ιδιόκτητη πίστα εξέλιξης που έχει η Kleber στην περιοχή Fontange (Γαλλία) και διαπιστώσαμε ότι Dynaxer HP4 τα καταφέρνει καλά, τόσο σε στεγνό όσο και σε βρεγμένο οδόστρωμα. Επίσης, διακρίνεται σαφώς του προηγούμενου σε συγκριτικό φρενάρισμα στο βρεγμένο οδόστρωμα, με ίδιο αυτοκίνητο. 

Το Dynaxer UHP

Η κωδική ονομασία του προέρχεται από τις λέξεις «Ultra High Performance» και καταδεικνύει ότι πρόκειται για ένα ελαστικό που προορίζεται να προσφέρει την καλύτερη δυνατή πρόσφυση τόσο σε στεγνό όσο κυρίως σε βρεγμένο οδόστρωμα. Βεβαίως, απευθύνεται σε οχήματα παραγωγής που έχουν ικανοποιητικές επιδόσεις και σχετικά καλή δυναμική συμπεριφορά, οπότε η απαίτηση για αντίστοιχα καλό ελαστικό είναι δεδομένη. 

Οι σχεδιαστές του Dynaxer UHP προσπάθησαν να το κάνουν ελκυστικό εμφανισιακά και οι μηχανικοί εξέλιξής του να μεγιστοποιήσουν την επιφάνεια επαφής του ελαστικού στον δρόμο και να βελτιώσουν την ικανότητα απορροής του νερού από αυτό. 

Όπως διαπιστώσαμε, το περιθώριο πρόσφυσης που παρέχει το Dynaxer UHP σε βρεγμένο οδόστρωμα είναι υψηλό και εμπνέει εμπιστοσύνη στον οδηγό. 

Περισσότερες πληροφορίες για τα καινούρια Kleber Dynaxer HP4 και Dynaxer UHP στο επόμενο τεύχος του «Car and Driver»,