ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΛΙΟΥ 2018
2018 BRIDGESTONE TURANZA

Δοκιμάζουμε στην Ρώμη το νέο Bridgestone Turanza T005 7/3

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Η αγορά ενός ελαστικού είναι μια ιδιαίτερα σύνθετη  υπόθεση, καθώς σ’ αυτή την ελάχιστη επιφάνεια από καουτσούκ κρίνονται όλα, από την ασφάλεια έως την οδική συμπεριφορά του κάθε αυτοκινήτου. Είναι προφανές λοιπόν ότι η εξέλιξη ενός νέου ελαστικού είναι και αυτή μια άκρως απαιτητική διαδικασία, καθώς στην παραγωγή του τελικού προϊόντος εμπλέκονται δεκάδες μηχανικοί και πολλές διαφορετικές ειδικότητες. Κάτι που συμβαίνει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό όταν μιλάμε για ένα ελαστικό ευρείας κυκλοφορίας, όπως το Bridgestone Τuranza T005, τη νέα πρόταση της εταιρίας στα ελαστικά τουρισμού, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε σε ειδικές, απαιτητικές συνθήκες στο κέντρο δοκιμών της εταιρίας έξω από την Ρώμη.

Πρόκειται για το ελαστικό το οποίο θα αποτελέσει την ραχοκοκαλιά των πωλήσεων της εταιρίας, καθώς θα διατίθεται σε μία τεράστια γκάμα διαστάσεων (πάνω από 140, σε ζάντες από 14 έως και 21 ίντσες), απευθυνόμενο σε μία ευρεία γκάμα μοντέλων αυτοκινήτων. Για την εξέλιξή του η εταιρία απευθύνθηκε στο... «Αφεντικό» (έτσι ονόμαζαν το καταναλωτικό κοινό οι υπεύθυνοι της εταιρίας κατά την διάρκεια της παρουσίασης), κάνοντας έρευνα αγοράς σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης, αναζητώντας το ιδανικό μίγμα όσων ψάχνει ένας καθημερινός οδηγός στο ελαστικό του. Οι έρευνες αυτές οδήγησαν στην κατασκευή του Turanza T005, το οποίο εστιάζει λίγο παραπάνω στην απόδοση στο βρεγμένο (όπου όλοι οι καταναλωτές φαίνεται να έχουν το μεγαλύτερο άγχος και τις υψηλότερες απαιτήσεις), ενώ την ίδια στιγμή διατηρεί τις κορυφαίες αξίες της μάρκας με άψογη συμπεριφορά στο στεγνό και εξαιρετική διάρκεια στον χρόνο.

Για να φθάσουν σ' αυτό τον στόχο, οι άνθρωποι της Bridgestone συγκέντρωσαν όλη την τεχνογνωσία που έχουν σε ένα και μόνο ελαστικό, τόσο σε ό,τι αφορά την σχεδίαση του πέλματος όσο και σε ό,τι έχει να κάνει με τα υλικά που χρησιμοποιούνται. Το πέλμα για παράδειγμα έχει τέτοια κατανομή στο κέντρο του ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική η απομάκρυνση του νερού, ενώ από την άλλη, το πατενταρισμένο πολυμερές της Bridgestone με την ονομασία NanoPro-Tech, σε συνδυασμό με την υψηλής περιεκτικότητας σε πυρίτιο γόμα, κάνει το ελαστικό να είναι πιο ακριβές στην συμπεριφορά του στο στεγνό δρόμο και με μεγαλύτερη αντοχή στην φθορά. Ειδική μελέτη έχει γίνει στην σχεδίαση των εξωτερικών τμημάτων του πέλματος έτσι ώστε να μην παραμορφώνονται στο φρενάρισμα (διαδικασία όπου η εταιρία υποστηρίζει ότι το Τ005 αποδείχτηκε σε τεστ του TUV κατά μέσο όρο 3,2 μέτρα καλύτερο από τον άμεσο ανταγωνισμό), ενώ και στον σκελετό έχουν χρησιμοποιηθεί πολλά νέας γενιάς υλικά, με γνώμονα την καλύτερη απόδοση στον δρόμο αλλά και τον περιορισμό του θορύβου και της κατανάλωσης.

Όλα αυτά και πολλά ακόμα είχαμε την ευκαιρία να τα διαπιστώσουμε από κοντά, στο Κέντρο Εξέλιξης και Δοκιμών της Bridgestone που βρίσκεται λίγο έξω από την Ρώμη. Εκεί, σε επιλεγμένες δοκιμασίες σε -κατά κύριο λόγο- βρεγμένο οδόστρωμα, μας δόθηκε η ευκαιρία να επιβεβαιώσουμε από την θέση του οδηγού την εξαιρετική απόδοση του ελαστικού σε μία σειρά επικίνδυνων αλλά «καθημερινών» συνθηκών, με το Τ005 να συμπεριφέρεται με σιγουριά και αυτοπεποίθηση. Ιδίως στην κλειστή παρατεταμένη στροφή μέσα σε ένα απλό Golf σε πλημμυρισμένη άσφαλτο με ταχύτητα που ξεπερνούσε τα όρια, όπου το T005 κυριολεκτικά γινόταν «ένα»  με την άσφαλτο, διατηρώντας πεισματικά το αυτοκίνητο στην κυκλική τροχιά του. Εξίσου εντυπωσιακή ήταν και η συμπεριφορά του στο φρενάρισμα ανάγκης από τα 60χλμ/ώρα, όπου δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι χρειάστηκε να κοιτάξουμε έξω από το παράθυρο για να βεβαιωθούμε ότι η άσφαλτος ήταν βρεγμένη και όχι στεγνή!

Βλέποντας την απίστευτη δουλειά που έχουν κάνει οι άνθρωποι της Bridgestone από την αρχή της αλυσίδας (την έρευνα αγοράς) μέχρι την ομολογουμένως εξαιρετική απόδοση του T005 στις δοκιμές στην πίστα, μπορούμε πλέον με βεβαιότητα να μιλάμε για έναν κυρίαρχο της αγοράς ελαστικών μέσα στα επόμενα χρόνια. Με κορυφαία απόδοση τόσο στο βρεγμένο όσο και στο στεγνό, αρκετά ήσυχο και με εγγυημένη αντοχή στο χρόνο (τουλάχιστον για μία τριετία υποστηρίζει η εταιρία), το Τuranza T005 έρχεται με την σιγουριά ενός premium ελαστικού να αποτελέσει την κορυφαία λύση για μία ευρεία γκάμα καταναλωτών που αναζητούν την σιγουριά ενός “επώνυμου” προϊόντος και την ασφάλεια που αυτό προσφέρει στους ίδιους και τα αγαπημένα πρόσωπα που μεταφέρουν στο αυτοκίνητό τους.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ DESIGN 20/3

    Test Drive: 2018 Volvo XC40 [pics+video]

    Το XC40, το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2018, δείχνει να αποτελεί μια μικρή...παρέκκλιση λόγω μεγέθους για τα δεδομένα της Volvo και μαζί την απαρχή για κάτι νέο και εξαιρετικό στην κατηγορία των συμπαγών SUV.

  • ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ RACE ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ 15/3

    Test Drive: 2018 Ford GT

    Κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερου κομματιού του έτους, ένα μέρος της πίστας του Le Mans είναι απλώς ένας δημόσιος δρόμος. Εμείς επαναφέρουμε το Ford GT στις οδούς του γαλλικού επαρχιακού διαμερίσματος Sarthe, δηλαδή στον τόπο της νίκης στην κατηγορία του το 2016, ώστε να δούμε...

  • FUN-TO-DRIVE ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ 12/3

    Test Drive: 2018 Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140PS

    Επιτέλους η Ford έσπευσε να αναθεωρήσει το συμπαγές της SUV και να το επικαιροποιήσει τόσο καλά που δείχνει πλέον να βάζει υποψηφιότητα για την κορυφή της κατηγορίας του, χωρίς μάλιστα να χάνει τίποτε από την οδηγική του αξία.

  • ΕΥΕΛΙΚΤΟ, ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟ 12/3

    Test Drive: 2018 Mitsubishi Space Star

    Το ανανεωμένο Space Star αντιπαραθέτει στην ανταγωνιστική κατηγορία των supermini την οικονομία, την χρηστικότητα, αλλά και τον πλούσιο εξοπλισμό μαζί φυσικά με την απαράμιλλη αξιοπιστία των Ιαπώνων.

  • ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ 9/3

    KIA Picanto: Tο πιο.. πικάντικο αυτοκίνητο πόλης!

    Η KIA διαθέτει στην γκάμα του mini της, του Picanto, τρεις εκδόσεις βενζινοκινητήρων. Η βασική εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό, τρικύλινδρο 1.000άρη των 67 PS και αφήνει, ειδικά μέσα στην πόλη, τις καλύτερες εντυπώσεις.

  • 2018 BRIDGESTONE TURANZA 7/3

    Δοκιμάζουμε στην Ρώμη το νέο Bridgestone Turanza T005

    To Bridgestone Turanza T005 είναι το νέο ελαστικό τουρισμού της εταιρίας με ιδιαίτερα εξελιγμένη τεχνολογία και δεκάδες εκδόσεις. Το δοκιμάσαμε στο Κέντρο Εξέλιξης της εταιρίας έξω από την Ρώμη και μείναμε εντυπωσιασμένοι.

  • 2018 CITROEN 24/2

    First Drive: 2018 Citroen C4 Cactus [pics+vid]

    Διατηρώντας αρκετό από τον αρχικό, αυθεντικό του χαρακτήρα, το νέο C4 Cactus υπόσχεται αναβαθμισμένο, premium αέρα σε σχεδίαση και ποιότητα αλλά και την κλασική άνεση που προσδοκά κάποιος από τη γαλλική φίρμα. Αλήθεια όμως: Τι είναι το νέο C4 Cactus;

  • 2018 RENAULT 21/2

    Test Drive: 2018 Renault Captur 1.5 DCi 110 PS

    Το νέο Renault Captur παίρνει από το χέρι την κατηγορία ολόκληρη αναβαθμίζοντας την καθώς φέρνει στο προσκήνιο όχι μόνο νεανικότητα, customization ή αντιληπτή ποιότητα αλλά και κάτι ακόμη: έναν premium αέρα.

  • 2018 BMW 16/2

    Test Drive: 2018 BMW X3 2.0d xDRIVE 190 PS Steptronic

    Η καινούργια Χ3 έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι πιο εντυπωσιακή και να δείχνει πολυτελέστερη και πιο όμορφη. Βεβαίως δεν είναι μόνο αυτά, είναι η συνολική εικόνα και κατασκευή της που θα πείσουν για την απόκτησή της.

  • 2018 MERCEDES-BENZ 15/2

    Test Drive: Mercedes-Benz X 250d 4Matic 190 PS [pics+vid]

    Ποια Ferrari; Αν θέλεις να έχεις την Ελλάδα στα πόδια σου, ο μόνος σίγουρος τρόπος είναι να βρεθείς στο τιμόνι μιας Mercedes X-Class. Και να ήταν μόνο αυτό...

  • 2018 FORD 13/2

    Video: Tο Ford GT σε hot lap που κόβει την ανάσα

    Το Lightning Lap ξεκίνησε πριν από 11 χρόνια ως η αμερικανική εκδοχή της χρονομέτρησης των γύρων της πίστας του Nürburgring, στο Virginia International Raceway με τη θρυλική διαδρομή των σχεδόν 6,6 km. Είναι ο 'ναός' της ταχύτητας για το Car and Driver εδώ και...

  • KAINOTOMIA KAI ΠΡΩΤΟΠΟΡΙΑ 13/2

    Test Drive: 2018 Citroën C3 Aircross 1.6 BlueHDi 110PS [pics+vid]

    Η σύγχρονη εικόνα της Citroën αντικατοπτρίζεται στο C3 Aircross, όχι ως είδωλο αλλά ως μια δημιουργία με έντονη 'προσωπικότητα'. Ας ανακαλύψουμε τι μπορεί να προσφέρει το νέο μοντέλο και τι επιδιώκει να καταργήσει.

  • ΑΝΑΒΑΘΜΙΣΗ ΣΕ ΟΛΑ 13/2

    Test Drive: 2018 Hyundai i30 1.6D 136 PS

    Αν νομίζετε ότι οι σύγχρονες προτάσεις της Hyundai έχουν να ζηλέψουν κάτι από αυτές πιο δημοφιλών εταιρειών, τότε... πλανάστε! Απόδειξη είναι το τελευταίο i30, που δοκιμάσαμε στην έκδοση με τον diesel κινητήρα των 1,6 λίτρων και των 136 PS...

  • 2018 VOLKSWAGEN 7/2

    Test Drive: 2018 VW Polo 1.0 TSI 95 PS (pics)

    Πλήρης δοκιμή για το νέο Polo με τον οικονομικό 3κύλινδρο κινητήρα 1.0 TSI των 95 PS. Τεχνολογία, ανέσεις, αλλά και οδικά χαρακτηριστικά ενός μεγαλύτερου αυτοκινήτου για το γερμανικό σούπερ μίνι.

  • 2018 HONDA 6/2

    First Drive: 2018 Honda Jazz 1.5 130PS & Honda Civic i-DTEC 120PS

    Οδηγούμε στην Ιταλία το ανανεωμένο Jazz και το Civic με τον νέο ντήζελ κινητήρα.