CAR AND DRIVER ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
2018 BRIDGESTONE TURANZA

Δοκιμάζουμε στην Ρώμη το νέο Bridgestone Turanza T005 7/3

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Η αγορά ενός ελαστικού είναι μια ιδιαίτερα σύνθετη  υπόθεση, καθώς σ’ αυτή την ελάχιστη επιφάνεια από καουτσούκ κρίνονται όλα, από την ασφάλεια έως την οδική συμπεριφορά του κάθε αυτοκινήτου. Είναι προφανές λοιπόν ότι η εξέλιξη ενός νέου ελαστικού είναι και αυτή μια άκρως απαιτητική διαδικασία, καθώς στην παραγωγή του τελικού προϊόντος εμπλέκονται δεκάδες μηχανικοί και πολλές διαφορετικές ειδικότητες. Κάτι που συμβαίνει σε πολύ μεγαλύτερο βαθμό όταν μιλάμε για ένα ελαστικό ευρείας κυκλοφορίας, όπως το Bridgestone Τuranza T005, τη νέα πρόταση της εταιρίας στα ελαστικά τουρισμού, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να δοκιμάσουμε σε ειδικές, απαιτητικές συνθήκες στο κέντρο δοκιμών της εταιρίας έξω από την Ρώμη.

Πρόκειται για το ελαστικό το οποίο θα αποτελέσει την ραχοκοκαλιά των πωλήσεων της εταιρίας, καθώς θα διατίθεται σε μία τεράστια γκάμα διαστάσεων (πάνω από 140, σε ζάντες από 14 έως και 21 ίντσες), απευθυνόμενο σε μία ευρεία γκάμα μοντέλων αυτοκινήτων. Για την εξέλιξή του η εταιρία απευθύνθηκε στο... «Αφεντικό» (έτσι ονόμαζαν το καταναλωτικό κοινό οι υπεύθυνοι της εταιρίας κατά την διάρκεια της παρουσίασης), κάνοντας έρευνα αγοράς σε μεγάλες αγορές της Ευρώπης, αναζητώντας το ιδανικό μίγμα όσων ψάχνει ένας καθημερινός οδηγός στο ελαστικό του. Οι έρευνες αυτές οδήγησαν στην κατασκευή του Turanza T005, το οποίο εστιάζει λίγο παραπάνω στην απόδοση στο βρεγμένο (όπου όλοι οι καταναλωτές φαίνεται να έχουν το μεγαλύτερο άγχος και τις υψηλότερες απαιτήσεις), ενώ την ίδια στιγμή διατηρεί τις κορυφαίες αξίες της μάρκας με άψογη συμπεριφορά στο στεγνό και εξαιρετική διάρκεια στον χρόνο.

Για να φθάσουν σ' αυτό τον στόχο, οι άνθρωποι της Bridgestone συγκέντρωσαν όλη την τεχνογνωσία που έχουν σε ένα και μόνο ελαστικό, τόσο σε ό,τι αφορά την σχεδίαση του πέλματος όσο και σε ό,τι έχει να κάνει με τα υλικά που χρησιμοποιούνται. Το πέλμα για παράδειγμα έχει τέτοια κατανομή στο κέντρο του ώστε να είναι όσο το δυνατόν πιο αποτελεσματική η απομάκρυνση του νερού, ενώ από την άλλη, το πατενταρισμένο πολυμερές της Bridgestone με την ονομασία NanoPro-Tech, σε συνδυασμό με την υψηλής περιεκτικότητας σε πυρίτιο γόμα, κάνει το ελαστικό να είναι πιο ακριβές στην συμπεριφορά του στο στεγνό δρόμο και με μεγαλύτερη αντοχή στην φθορά. Ειδική μελέτη έχει γίνει στην σχεδίαση των εξωτερικών τμημάτων του πέλματος έτσι ώστε να μην παραμορφώνονται στο φρενάρισμα (διαδικασία όπου η εταιρία υποστηρίζει ότι το Τ005 αποδείχτηκε σε τεστ του TUV κατά μέσο όρο 3,2 μέτρα καλύτερο από τον άμεσο ανταγωνισμό), ενώ και στον σκελετό έχουν χρησιμοποιηθεί πολλά νέας γενιάς υλικά, με γνώμονα την καλύτερη απόδοση στον δρόμο αλλά και τον περιορισμό του θορύβου και της κατανάλωσης.

Όλα αυτά και πολλά ακόμα είχαμε την ευκαιρία να τα διαπιστώσουμε από κοντά, στο Κέντρο Εξέλιξης και Δοκιμών της Bridgestone που βρίσκεται λίγο έξω από την Ρώμη. Εκεί, σε επιλεγμένες δοκιμασίες σε -κατά κύριο λόγο- βρεγμένο οδόστρωμα, μας δόθηκε η ευκαιρία να επιβεβαιώσουμε από την θέση του οδηγού την εξαιρετική απόδοση του ελαστικού σε μία σειρά επικίνδυνων αλλά «καθημερινών» συνθηκών, με το Τ005 να συμπεριφέρεται με σιγουριά και αυτοπεποίθηση. Ιδίως στην κλειστή παρατεταμένη στροφή μέσα σε ένα απλό Golf σε πλημμυρισμένη άσφαλτο με ταχύτητα που ξεπερνούσε τα όρια, όπου το T005 κυριολεκτικά γινόταν «ένα»  με την άσφαλτο, διατηρώντας πεισματικά το αυτοκίνητο στην κυκλική τροχιά του. Εξίσου εντυπωσιακή ήταν και η συμπεριφορά του στο φρενάρισμα ανάγκης από τα 60χλμ/ώρα, όπου δεν θα ήταν υπερβολή αν λέγαμε ότι χρειάστηκε να κοιτάξουμε έξω από το παράθυρο για να βεβαιωθούμε ότι η άσφαλτος ήταν βρεγμένη και όχι στεγνή!

Βλέποντας την απίστευτη δουλειά που έχουν κάνει οι άνθρωποι της Bridgestone από την αρχή της αλυσίδας (την έρευνα αγοράς) μέχρι την ομολογουμένως εξαιρετική απόδοση του T005 στις δοκιμές στην πίστα, μπορούμε πλέον με βεβαιότητα να μιλάμε για έναν κυρίαρχο της αγοράς ελαστικών μέσα στα επόμενα χρόνια. Με κορυφαία απόδοση τόσο στο βρεγμένο όσο και στο στεγνό, αρκετά ήσυχο και με εγγυημένη αντοχή στο χρόνο (τουλάχιστον για μία τριετία υποστηρίζει η εταιρία), το Τuranza T005 έρχεται με την σιγουριά ενός premium ελαστικού να αποτελέσει την κορυφαία λύση για μία ευρεία γκάμα καταναλωτών που αναζητούν την σιγουριά ενός “επώνυμου” προϊόντος και την ασφάλεια που αυτό προσφέρει στους ίδιους και τα αγαπημένα πρόσωπα που μεταφέρουν στο αυτοκίνητό τους.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 SUZUKI IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP 12/4

    Test Drive: Suzuki IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP

    Σε ένα τόσο δα αυτοκίνητο χώρεσε με περίσσιο θάρρος αρκετή από την ιαπωνική τεχνολογία αυτοκίνησης και όχι μόνο.

  • AΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΝΙΚΑΙΑ 7/4

    First Drive: 2018 Ford Mustang [pics+video]

    Mε νέα πιο δυναμική εμφάνιση και σημαντικές αλλαγές στο μηχανολογικό της υπόβαθρο, η νέα Mustang πλησιάζει όσο ποτέ άλλοτε τα ευρωπαϊκά δεδομένα μιας καθαρόαιμης σπορ κατασκευής. Και αυτός ο ήχος!...

  • ΟΙ ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ 7/4

    Test Drive: Audi RS3 Vs BMW M2 Vs Mercedes-AMG A45

    Kυκλοφορούν διακριτικά, 'πυροβολούν' αδιακρίτως και βγάζουν την γλώσσα στο ηλεκτρικό μέλλον ως τα supercars της 'διπλανής πόρτας'. Ζούμε τις πιο όμορφες -και πιο λυσσασμένες- ημέρες της αυτοκίνησης! Και μας αρέσει τρελά.

  • LEGEND RELOADED 7/4

    Test Drive: 2018 Jeep Wrangler [pics+video]

    Πιο ψηλό, πιο μακρύ από ποτέ και πλέον -προαιρετικά- με δύο νέους turbo κινητήρες, το νέο Wrangler της Jeep συνεχίζει να δίνει τον ορισμό αυτής της εταιρείας.

  • 2018 VOLKSWAGEN T-ROC 1.0 TSI 115 PS 29/3

    Test Drive: Volkswagen T-ROC 1.0 TSI 115 PS

    Σε μια εποχή που όλα αλλάζουν οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας έβγαλαν τη γραβάτα (κάτι θυμίζει) και φόρεσαν T-Shirt για να αποτυπώσουν με το T-Roc το νέο δόγμα που θέλει χρώμα, φαντασία και ποικιλία.

  • 2017 OPEL CROSSLAND Χ 1.2 T 110 PS 28/3

    Test Drive: Opel Crossland Χ 1.2 T 110 PS

    Με γαλλική μηχανολογική αγωγή και γερμανικό σχεδιαστικό αξάν, το Opel Crossland X καλείται να βρει την δική του θέση σε μια multilingual κατηγορία. Και όπως φαίνεται τα καταφέρνει αρκετά καλά.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ DESIGN 20/3

    Test Drive: 2018 Volvo XC40 [pics+video]

    Το XC40, το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2018, δείχνει να αποτελεί μια μικρή...παρέκκλιση λόγω μεγέθους για τα δεδομένα της Volvo και μαζί την απαρχή για κάτι νέο και εξαιρετικό στην κατηγορία των συμπαγών SUV.

  • ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ RACE ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ 15/3

    Test Drive: 2018 Ford GT

    Κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερου κομματιού του έτους, ένα μέρος της πίστας του Le Mans είναι απλώς ένας δημόσιος δρόμος. Εμείς επαναφέρουμε το Ford GT στις οδούς του γαλλικού επαρχιακού διαμερίσματος Sarthe, δηλαδή στον τόπο της νίκης στην κατηγορία του το 2016, ώστε να δούμε...

  • FUN-TO-DRIVE ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ 12/3

    Test Drive: 2018 Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140PS

    Επιτέλους η Ford έσπευσε να αναθεωρήσει το συμπαγές της SUV και να το επικαιροποιήσει τόσο καλά που δείχνει πλέον να βάζει υποψηφιότητα για την κορυφή της κατηγορίας του, χωρίς μάλιστα να χάνει τίποτε από την οδηγική του αξία.

  • ΕΥΕΛΙΚΤΟ, ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟ 12/3

    Test Drive: 2018 Mitsubishi Space Star

    Το ανανεωμένο Space Star αντιπαραθέτει στην ανταγωνιστική κατηγορία των supermini την οικονομία, την χρηστικότητα, αλλά και τον πλούσιο εξοπλισμό μαζί φυσικά με την απαράμιλλη αξιοπιστία των Ιαπώνων.

  • ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ 9/3

    KIA Picanto: Tο πιο.. πικάντικο αυτοκίνητο πόλης!

    Η KIA διαθέτει στην γκάμα του mini της, του Picanto, τρεις εκδόσεις βενζινοκινητήρων. Η βασική εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό, τρικύλινδρο 1.000άρη των 67 PS και αφήνει, ειδικά μέσα στην πόλη, τις καλύτερες εντυπώσεις.

  • 2018 BRIDGESTONE TURANZA 7/3

    Δοκιμάζουμε στην Ρώμη το νέο Bridgestone Turanza T005

    To Bridgestone Turanza T005 είναι το νέο ελαστικό τουρισμού της εταιρίας με ιδιαίτερα εξελιγμένη τεχνολογία και δεκάδες εκδόσεις. Το δοκιμάσαμε στο Κέντρο Εξέλιξης της εταιρίας έξω από την Ρώμη και μείναμε εντυπωσιασμένοι.

  • 2018 CITROEN 24/2

    First Drive: 2018 Citroen C4 Cactus [pics+vid]

    Διατηρώντας αρκετό από τον αρχικό, αυθεντικό του χαρακτήρα, το νέο C4 Cactus υπόσχεται αναβαθμισμένο, premium αέρα σε σχεδίαση και ποιότητα αλλά και την κλασική άνεση που προσδοκά κάποιος από τη γαλλική φίρμα. Αλήθεια όμως: Τι είναι το νέο C4 Cactus;

  • 2018 RENAULT 21/2

    Test Drive: 2018 Renault Captur 1.5 DCi 110 PS

    Το νέο Renault Captur παίρνει από το χέρι την κατηγορία ολόκληρη αναβαθμίζοντας την καθώς φέρνει στο προσκήνιο όχι μόνο νεανικότητα, customization ή αντιληπτή ποιότητα αλλά και κάτι ακόμη: έναν premium αέρα.

  • 2018 BMW 16/2

    Test Drive: 2018 BMW X3 2.0d xDRIVE 190 PS Steptronic

    Η καινούργια Χ3 έχει σχεδιαστεί ώστε να είναι πιο εντυπωσιακή και να δείχνει πολυτελέστερη και πιο όμορφη. Βεβαίως δεν είναι μόνο αυτά, είναι η συνολική εικόνα και κατασκευή της που θα πείσουν για την απόκτησή της.