ΤΕΥΧΟΣ ΜΑΪΟΥ 2018
ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ

Δοκιμάζουμε: KIA Picanto 1.0 67 PS EX Premium Navi 9/3

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Ας υποθέσουμε ότι είστε γονιός και πως το... βλαστάρι σας απέκτησε πρόσφατα το δίπλωμα οδήγησης, αλλά εσείς δε θέλετε να παίρνει συχνά από εσάς το δικό σας αυτοκίνητο. Η πρώτη σκέψη σας είναι να προχωρήσετε στην αγορά ενός καινούργιου αυτοκινήτου, το οποίο, όμως, δε θα είναι αυξημένου μεγέθους, επομένως και κόστους. Έτσι, καλείστε να επιλέξετε μία πρόταση από αυτές της μικρότερης κατηγορίας, της Α που αποκαλείται αλλιώς και mini. Οι επιλογές είναι σαφώς πάρα πολλές, αλλά αυτές που συνδυάζουν πολλά (αν όχι όλα τα) πλεονεκτήματα είναι λίγες. Μια από αυτές, λοιπόν, είναι το Picanto της KIA, το οποίο βρίσκεται πλέον στην τρίτη γενιά του, η οποία είναι σαφώς η πιο ολοκληρωμένη απ’ όλες.

Εντάξει, από πλευράς σχεδίασης, το σύγχρονο Picanto ίσως είναι κάπως υπερβολικό. Πολλοί μπορεί να το βρουν έτσι στα σημεία, ενώ άλλοι πιστεύουν πως η σχεδίασή του είναι υπερβολική στο σύνολο των γραμμών τους. Όπως και να ‘χει, περί ορέξεως... Το θέμα μας είναι σίγουρα πόσο καλό είναι το Picanto ως αυτοκίνητο, και όχι ως μοντέλο της... πασαρέλας. Έτσι, ξεκινάμε με το «ουκ εν τω πολλώ το ευ», δηλαδή ένα αυτοκίνητο δε χρειάζεται να είναι μεγάλο για να είναι και καλό. Τι κι αν έχει μήκος μόνο 3,6 μέτρα; Τι κι αν εφοδιάζεται με έναν τρικύλινδρο κινητήρα μόλις 998 cc; Το μηχανικό σύνολο του Picanto με τα 67 PS είναι -ιδιαίτερα για την πόλη- υπέρ του δέοντος επαρκές, έχει σχετικά αθόρυβη λειτουργία και μπορεί να επιταχύνει το mini της KIA με ικανοποιητική ταχύτητα. Με άλλα λόγια, κινούμενος κανείς μέσα στα όρια της πόλης, θα καταφέρει να ξεφύγει με ευκολία από τις διάφορες κακοτοπιές ή παγίδες, όπως άλλοι, πιο αργοί οδηγοί κτλ.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • TEST DRIVE 2018 SUZUKI SWIFT SPORT 19/4

    Οδηγούμε στην Ισπανία το νέο Suzuki Swift Sport (pics+vid)

    Στους δρόμους της Ανδαλουσίας το νέο Swift Sport ξεδιπλώνει το οδηγικό του ταμπεραμέντο, που παραμένει πιστό στο κατασκευαστικό DNA της Suzuki.

  • ΤΕST DRIVE NEA MERCEDES-BENZ A- CLASS 2018 18/4

    Οδηγούμε στην Κροατία τη νέα Mercedes-Benz A-Class

    Επιβεβαιώνοντας το motto 'The Best or Nothing' η Mercedes-Benz παρουσίασε τη νέα γενιά A-Class. Του μικρότερου αυτοκινήτου της γκάμας της εταιρείας, αλλά με ποιοτικά χαρακτηριστικά και τεχνολογίες της ναυαρχίδας S-Class.

  • SMART FORFOUR ED 81 PS 16/4

    Test Drive: smart forfour ed 81 PS

    Δεν απέχει πολύ η ημέρα που η smart θα μετασχηματιστεί σε μια εταιρία με αποκλειστικά ηλεκτροκίνητα μοντέλα. Πριν συμβεί αυτό δοκιμάζουμε το τετραθέσιο smart με την ηλεκτρική καρδιά.

  • KIA RIO 1.25 MPI 84 PS 14/4

    Test Drive: 2018 Kia Rio 1.25 MPI 84 PS

    Το Rio δεν προσπαθεί να διακριθεί προβάλλοντας στοιχεία τα οποία δεν έχει ή μια εικόνα που δεν το αντιπροσωπεύει. Διατηρεί τα πλεονεκτήματα ενός οχήματος που στοχεύει πρωτίστως στην ουσία της κατασκευής και την ποιοτική αναβάθμισή του.

  • 2018 SUZUKI IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP 12/4

    Test Drive: Suzuki IGNIS 1.2 SHVS 90 PS ALLGRIP

    Σε ένα τόσο δα αυτοκίνητο χώρεσε με περίσσιο θάρρος αρκετή από την ιαπωνική τεχνολογία αυτοκίνησης και όχι μόνο.

  • AΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΝΙΚΑΙΑ 7/4

    First Drive: 2018 Ford Mustang [pics+video]

    Mε νέα πιο δυναμική εμφάνιση και σημαντικές αλλαγές στο μηχανολογικό της υπόβαθρο, η νέα Mustang πλησιάζει όσο ποτέ άλλοτε τα ευρωπαϊκά δεδομένα μιας καθαρόαιμης σπορ κατασκευής. Και αυτός ο ήχος!...

  • ΟΙ ΜΑΧΗΤΕΣ ΤΩΝ ΔΡΟΜΩΝ 7/4

    Test Drive: Audi RS3 Vs BMW M2 Vs Mercedes-AMG A45

    Kυκλοφορούν διακριτικά, 'πυροβολούν' αδιακρίτως και βγάζουν την γλώσσα στο ηλεκτρικό μέλλον ως τα supercars της 'διπλανής πόρτας'. Ζούμε τις πιο όμορφες -και πιο λυσσασμένες- ημέρες της αυτοκίνησης! Και μας αρέσει τρελά.

  • LEGEND RELOADED 7/4

    Test Drive: 2018 Jeep Wrangler [pics+video]

    Πιο ψηλό, πιο μακρύ από ποτέ και πλέον -προαιρετικά- με δύο νέους turbo κινητήρες, το νέο Wrangler της Jeep συνεχίζει να δίνει τον ορισμό αυτής της εταιρείας.

  • 2018 VOLKSWAGEN T-ROC 1.0 TSI 115 PS 29/3

    Test Drive: Volkswagen T-ROC 1.0 TSI 115 PS

    Σε μια εποχή που όλα αλλάζουν οι άνθρωποι της γερμανικής φίρμας έβγαλαν τη γραβάτα (κάτι θυμίζει) και φόρεσαν T-Shirt για να αποτυπώσουν με το T-Roc το νέο δόγμα που θέλει χρώμα, φαντασία και ποικιλία.

  • 2017 OPEL CROSSLAND Χ 1.2 T 110 PS 28/3

    Test Drive: Opel Crossland Χ 1.2 T 110 PS

    Με γαλλική μηχανολογική αγωγή και γερμανικό σχεδιαστικό αξάν, το Opel Crossland X καλείται να βρει την δική του θέση σε μια multilingual κατηγορία. Και όπως φαίνεται τα καταφέρνει αρκετά καλά.

  • ΑΣΦΑΛΕΙΑ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΑ ΚΑΙ DESIGN 20/3

    Test Drive: 2018 Volvo XC40 [pics+video]

    Το XC40, το Ευρωπαϊκό Αυτοκίνητο της Χρονιάς για το 2018, δείχνει να αποτελεί μια μικρή...παρέκκλιση λόγω μεγέθους για τα δεδομένα της Volvo και μαζί την απαρχή για κάτι νέο και εξαιρετικό στην κατηγορία των συμπαγών SUV.

  • ΑΥΘΕΝΤΙΚΟΣ RACE ΧΑΡΑΚΤΗΡΑΣ 15/3

    Test Drive: 2018 Ford GT

    Κατά τη διάρκεια του μεγαλύτερου κομματιού του έτους, ένα μέρος της πίστας του Le Mans είναι απλώς ένας δημόσιος δρόμος. Εμείς επαναφέρουμε το Ford GT στις οδούς του γαλλικού επαρχιακού διαμερίσματος Sarthe, δηλαδή στον τόπο της νίκης στην κατηγορία του το 2016, ώστε να δούμε...

  • FUN-TO-DRIVE ΕΝΤΟΣ ΚΑΙ ΕΚΤΟΣ ΔΡΟΜΟΥ 12/3

    Test Drive: 2018 Ford EcoSport 1.0 EcoBoost 140PS

    Επιτέλους η Ford έσπευσε να αναθεωρήσει το συμπαγές της SUV και να το επικαιροποιήσει τόσο καλά που δείχνει πλέον να βάζει υποψηφιότητα για την κορυφή της κατηγορίας του, χωρίς μάλιστα να χάνει τίποτε από την οδηγική του αξία.

  • ΕΥΕΛΙΚΤΟ, ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟ 12/3

    Test Drive: 2018 Mitsubishi Space Star

    Το ανανεωμένο Space Star αντιπαραθέτει στην ανταγωνιστική κατηγορία των supermini την οικονομία, την χρηστικότητα, αλλά και τον πλούσιο εξοπλισμό μαζί φυσικά με την απαράμιλλη αξιοπιστία των Ιαπώνων.

  • ΜΙΚΡΕΣ ΔΙΑΣΤΑΣΕΙΣ, ΜΕΓΑΛΟΙ ΧΩΡΟΙ 9/3

    KIA Picanto: Tο πιο.. πικάντικο αυτοκίνητο πόλης!

    Η KIA διαθέτει στην γκάμα του mini της, του Picanto, τρεις εκδόσεις βενζινοκινητήρων. Η βασική εφοδιάζεται με τον ατμοσφαιρικό, τρικύλινδρο 1.000άρη των 67 PS και αφήνει, ειδικά μέσα στην πόλη, τις καλύτερες εντυπώσεις.