Advertisement
ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
2018 TEST DRIVE: CITROEN C4 CACTUS 1.2 PURETECH EAT6 110 PS-1.6 BLUEHDI 100 PS

Διπλή δοκιμή: Citroen C4 Cactus 1.2 Puretech EAT6 110 PS-1.6 BlueHdi 100 PS 10/6

Ενδιαφέρουσα σχεδίαση

Σχεδιαστικά συνιστά μία ιδιαίτερα έξυπνη προσέγγιση σε ό,τι αφορά τα δεδομένα της κατηγορίας. Αφήνει πίσω την μάλλον «δύστροπη» αισθητική του προηγούμενου Cactus, που πόλωσε το κοινό με την ένταση των σχεδιαστικών καινοτομιών του, και ακολουθεί μια πιο ήπα προσαρμογή στα δεδομένα των ημερών μας. Αν και διατηρεί εν σπέρματι κάποια στοιχεία από crossover, στόχος του είναι να σταθεί στην κατηγορία των τυπικών ευρωπαϊκών hatchbacks, δανειζόμενο και τον ρόλο του κλασικού εκπροσώπου της εταιρίας στην κατηγορία, του C4.

To τελικό αποτέλεσμα, το οποίο σύμφωνα με την εταιρία είναι κατά 90% καινούργιο, είναι άκρως ελκυστικό. Kαι πάντως σαφώς πιο αποδεκτό από ένα ευρύτερο κοινό όπως διαπιστώσαμε τις ημέρες που το οδηγήσαμε. Στοιχεία όπως η ογκώδης μάσκα με τα τρία επίπεδα των φωτιστικών σωμάτων, τα airbumps στο πλάι που έγιναν πιο διακριτικά (και κατά την γνώμη μας πιο όμορφα), αλλά και εντελώς σκληρά καθώς και η νέα σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων που δίνουν μια αίσθηση μεγαλύτερου πλάτους, δημιουργούν ένα αρκετά μοντέρνο και σίγουρα όμορφο αυτοκίνητο που -πιστέψτε μας- αδικείται από τις φωτογραφίες. Ιδίως σε κάποιους χρωματισμούς (όπως το γκρι diesel της δοκιμής μας με τις μαύρες ζάντες, τις μαύρες λεπτομέρειες και το φιμέ πίσω τζάμι) είναι πολύ ιδιαίτερο, έχοντας υπό κάποιες γωνίες και μία σπορτίβικη διάσταση.

Από εκεί και πέρα διατηρείται αναλλοίωτο το μέγεθός του, με το μήκος στα 4,17 μέτρα και το μεταξόνιο στα 2,595 μέτρα, κάτι που αποτελεί μία ακόμα έξυπνη προσέγγιση από την Citroen, όντας ένα από τα πιο compact οχήματα της κατηγορίας του, χωρίς όμως να κάνει σημαντικές παραχωρήσεις σε χώρους. Ακόμα και το πορτμπαγκάζ των 358 λίτρων που μοιάζει να είναι λίγο για την κατηγορία C, στην πράξη αποδεικνύεται επαρκέστατο χάρη στο πολύ τετραγωνισμένο του σχήμα, έστω και αν το κατώφλι είναι μάλλον ψηλό.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 MERCEDES-BENZ C-CLASS 20/6

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΟ ΛΟΥΞΕΜΒΟΥΡΓΟ: Οδηγούμε τη νέα Mercedes-Benz C-Class

    Η πιο δημοφιλής και αναγνωρίσιμη Mercedes, το αυτοκίνητο που επί πολλά χρόνια έχει φέρει πελάτες και χρήμα στη φίρμα από τη Στουτγάρδη, ανανεώθηκε με ό,τι χρειαζόταν για να δείχνει και να είναι μια...baby S-Class.

  • 2018 RENAULT KADJAR 1.6 DCI 4WD 17/6

    Δοκιμάζουμε το Renault Kadjar 1.6 dCi 130 4WD

    Τη δική της διάσταση στην δημοφιλή κατηγορία των SUV βάζει η Renault με το Kadjar, προσθέτοντας στα ήδη γνωστά, το know-how για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι χρηστικό.

  • 2017 FORD FIESTA 1.0 ECOBOOST ST-LINE 140 PS 16/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Ford Fiesta 1.0 EcoBoost ST-Line 140 PS

    Αν αναζητάτε ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, το οποίο ισορροπεί άψογα ανάμεσα στην παροχή άνεσης και στην sportive οδική συμπεριφορά, δεν έχετε πολλές επιλογές. Μία από τις λίγες και καλές, πάντως, είναι το Ford Fiesta ST-Line, που εφοδιάζεται με τον 1.000άρη...

  • 2018 HYUNDAI KONA 13/6

    Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Hyundai Kona

    Το νέο Hyundai Kona το περιμέναμε πολύ καιρό μιας και ήδη τα στοιχεία του μας ήταν λίγο πολύ γνωστά. Μετά την πρώτη οδηγική επαφή με το νέο μοντέλο στους δρόμους της Αττικής διαπιστώνουμε ότι αποτελεί έναν από τους διεκδικητές της κορυφής στην κατηγορία του. Ας δούμε γιατί...

  • 2018 TOYOTA AYGO 12/6

    Οδηγούμε στην Κοπεγχάγη το νέο Toyota Aygo

    Με επιλεκτικές βελτιώσεις, η Toyota αναβαθμίζει το Aygo προσφέροντας πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, αλλά και στοιχεία που ταιριάζουν σε ένα πιο νεανικό κοινό. Από €10.980 οι τιμές πώλησης.

  • 2018 BMW M5 11/6

    Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στη Σλοβενία

    Μπορεί ένα sedan με τεχνολογίες και πολυτέλεια αυθεντικής limo να εκτοξεύσει την οδηγική λίμπιντο στα επίπεδα ενός super sport αυτοκινήτου;

  • 2018 TEST DRIVE: CITROEN C4 CACTUS 1.2 PURETECH EAT6 110 PS-1.6 BLUEHDI 100 PS 10/6

    Δοκιμάζουμε τα Citroen C4 Cactus 1.2 Puretech EAT6 110 PS-1.6 Bluehdi 100 PS

    Για μία εταιρία με την παράδοση της Citroen ο καλύτερος τρόπος να δει το μέλλον είναι να κοιτάξει στο παρελθόν της. Και με το νέο C4 Cactus δημιουργεί την ιδανική συνέχεια στην ξεχωριστή ιστορία του... 'Σιτροενισμού'.

  • 2018 VOLVO V60 7/6

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ: Οδηγούμε το νέο Volvo V60 (pics+video)

    To καινούργιο V60 είναι το τυπικότερο όχημα της Volvo, αυτό που απηχεί με τον καλύτερο τρόπο την κατασκευαστική φιλοσοφία και την ιστορία της Σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

  • 2018 RENAULT CLIO 1.5 DCI 110 PS 6/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Renault Clio 1.5 dCi 110 PS

    Η Renault επεκτείνει το εύρος της γκάμας του δημοφιλούς μοντέλου της με την προσθήκη της ισχυρότερης έκδοσης με diesel κινητήρα 1,5 λίτρων, που αποδίδει ισχύ 110 ίππων και καταναλώνει ελάχιστα.

  • 2018 MINI COOPER S E COUNTRYMAN ALL4 2/6

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper S E Countryman ALL4

    Το υβριδικό Μini δίνει έναν πιο cool τόνο στις μετακινήσεις σας. Έστω και αν κάποιες στιγμές σας ζητά να βγείτε από την... οδηγική 'πρίζα' των άλλων εκδόσεων.

  • 2018 DS3 PERFORMANCE 208 PS 31/5

    Δοκιμάζουμε το DS3 Performance 208 PS

    Το DS3 Performance έρχεται να αποτελέσει μια πιο 'πολιτισμένη' εκδοχή του θέματος 'Γαλλικό GTI'. Στην πράξη όμως αποδεικνύεται η πιο σκληροπυρηνική βόμβα αδρεναλίνης στην αγορά. Μπερδευτήκατε; Το ίδιο και εμείς.

  • 2018 SUZUKI SWIFT 1.2 GLX HYBRID 90 PS 29/5

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 GLX Hybrid 90 PS

    Το δημοφιλές Suzuki Swift επιστρέφει στη μάχη της αγοράς, διατηρώντας μεν το sportive χαρακτήρα της φίρμας που το κατασκευάζει, αλλά εισάγοντας ταυτόχρονα και ένα πιο φιλικό απέναντι στο περιβάλλον πρόσωπο.

  • 2018 PEUGEOT 5008 1.6 BLUEHDI 120 ΕΑΤ6 27/5

    Δοκιμάζουμε το Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 ΕΑΤ6

    Ένα MPV, που έγινε Crossover με ολίγη από SUV και μια επίγευση από ΜPV. Ή αν σας μπερδεύει η fusion 'μαγειρική' του marketing, κρατήστε αυτό: Ένα εξαιρετικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

  • 2018 FORD FIESTA ST 25/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta ST 200PS!

    Αφαιρώντας κυβικά και κυλίνδρους αλλά προσθέτοντας τεχνολογία και σπορ ενθουσιασμό, η Ford καταφέρνει με το νέο Fiesta ST να ξαναπάρει τα σκήπτρα των "pocket rockets".

  • 2018 FORD FIESTA ACTIVE 24/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active

    Η Ford με το Fiesta Active αναζητά μια εναλλακτική πρόταση στην κυριαρχία των compact SUV. Και όπως φαίνεται έχει να προτείνει μία πολύ εξυπνη ιδέα.