CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
2018 TEST DRIVE: CITROEN C4 CACTUS 1.2 PURETECH EAT6 110 PS-1.6 BLUEHDI 100 PS

Διπλή δοκιμή: Citroen C4 Cactus 1.2 Puretech EAT6 110 PS-1.6 BlueHdi 100 PS 10/6

Ενδιαφέρουσα σχεδίαση

Σχεδιαστικά συνιστά μία ιδιαίτερα έξυπνη προσέγγιση σε ό,τι αφορά τα δεδομένα της κατηγορίας. Αφήνει πίσω την μάλλον «δύστροπη» αισθητική του προηγούμενου Cactus, που πόλωσε το κοινό με την ένταση των σχεδιαστικών καινοτομιών του, και ακολουθεί μια πιο ήπα προσαρμογή στα δεδομένα των ημερών μας. Αν και διατηρεί εν σπέρματι κάποια στοιχεία από crossover, στόχος του είναι να σταθεί στην κατηγορία των τυπικών ευρωπαϊκών hatchbacks, δανειζόμενο και τον ρόλο του κλασικού εκπροσώπου της εταιρίας στην κατηγορία, του C4.

To τελικό αποτέλεσμα, το οποίο σύμφωνα με την εταιρία είναι κατά 90% καινούργιο, είναι άκρως ελκυστικό. Kαι πάντως σαφώς πιο αποδεκτό από ένα ευρύτερο κοινό όπως διαπιστώσαμε τις ημέρες που το οδηγήσαμε. Στοιχεία όπως η ογκώδης μάσκα με τα τρία επίπεδα των φωτιστικών σωμάτων, τα airbumps στο πλάι που έγιναν πιο διακριτικά (και κατά την γνώμη μας πιο όμορφα), αλλά και εντελώς σκληρά καθώς και η νέα σχεδίαση των πίσω φωτιστικών σωμάτων που δίνουν μια αίσθηση μεγαλύτερου πλάτους, δημιουργούν ένα αρκετά μοντέρνο και σίγουρα όμορφο αυτοκίνητο που -πιστέψτε μας- αδικείται από τις φωτογραφίες. Ιδίως σε κάποιους χρωματισμούς (όπως το γκρι diesel της δοκιμής μας με τις μαύρες ζάντες, τις μαύρες λεπτομέρειες και το φιμέ πίσω τζάμι) είναι πολύ ιδιαίτερο, έχοντας υπό κάποιες γωνίες και μία σπορτίβικη διάσταση.

Από εκεί και πέρα διατηρείται αναλλοίωτο το μέγεθός του, με το μήκος στα 4,17 μέτρα και το μεταξόνιο στα 2,595 μέτρα, κάτι που αποτελεί μία ακόμα έξυπνη προσέγγιση από την Citroen, όντας ένα από τα πιο compact οχήματα της κατηγορίας του, χωρίς όμως να κάνει σημαντικές παραχωρήσεις σε χώρους. Ακόμα και το πορτμπαγκάζ των 358 λίτρων που μοιάζει να είναι λίγο για την κατηγορία C, στην πράξη αποδεικνύεται επαρκέστατο χάρη στο πολύ τετραγωνισμένο του σχήμα, έστω και αν το κατώφλι είναι μάλλον ψηλό.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 SEAT LEON CUPRA ST 300 PS 6/7

    Δοκιμάζουμε το Seat Leon Cupra ST (300 PS)

    Λίγο πριν δούμε το πρώτο μοντέλο της ανεξαρτητοποιημένης πλέον 'Cupra' οδηγούμε στην χώρα μας το Leon Cupra με τους 300 ίππους και την εξαιρετική σχέση value for money.

  • 2018 MINI COOPER D CLUBMAN 2.0 150 PS AUTOMATIC 4/7

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper D Clubman 2.0 150 PS Automatic

    To Clubman δημιουργήθηκε για να είναι μια πιο πρακτική εκδοχή του ΜΙΝΙ. Ωστόσο, το στυλ και η ακόμα περισσότερο ιδιότυπη σχεδίασή του είναι αυτά για τα οποία διακρίνεται.

  • 2018 MINI CLUBMAN ONE D STEPTRONIC 116 PS 2/7

    Δοκιμάζουμε το νέο MINI Clubman One D Steptronic 116 PS

    Η έκδοση Clubman απευθύνεται περισσότερο στους οικογενειάρχες φίλους της MINI, καθώς διαθέτει έναν πιο οικογενειακού τύπου χαρακτήρα Σε όλους τους τομείς, αλλά και μεγαλύτερους χώρους...

  • 2018 PEUGEOT 308 1.6 «BLUEHDI» 120 PS «EAT6»​ 1/7

    Δοκιμάζουμε το νέο Peugeot 308 1.6 BlueHDi 120 PS EAT 6

    Η αλλαγή στο αμάξωμα του 308 δεν είναι η μόνη διαφοροποίηση σε σχέση με πριν. Το μικρομεσαίο μοντέλο της Peugeot έγινε ανταγωνιστικότερο σε καίριους τομείς του, κάτι που χρειαζόταν.

  • 2018 AUDI A4 2.0 TDI 150 PS S-TRONIC 30/6

    Δοκιμάζουμε το Audi A4 2.0 TDI 150 PS S-TRONIC

    Είναι κρίμα που διανύουμε την εποχή των SUV και των crossover με τόση ένταση και αποδοχή. Κρίμα γιατί την ίδια στιγμή υπάρχουν καλλίγραμμες λιμουζίνες έτοιμες να σε πάνε μακρύτερα και ανετότερα, όπως τούτο το Audi και μάλιστα με έναν ήπιο, σοφιστικές χαρακτήρα.

  • 2018 MITSUBISHI ECLIPSE CROSS 1.5 MIVEC TURBO 163 PS CVT 27/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Mitsubishi Eclipse Cross 1.5 Turbo 163 PS CVT

    Η Mitsubishi εισάγει στην Ελλάδα το νέο Eclipse Cross, ένα SUV με coupe σχεδιαστικά χαρακτηριστικά. Εμείς δοκιμάσαμε την τετρακίνητη έκδοση με το CVT κιβώτιο και τον turbo κινητήρα των 1,5 λίτρων και των 163 PS.

  • 2018 NISSAN LEAF 26/6

    Δοκιμάζουμε το 2018 Nissan LEAF

    Το Nissan Leaf ήταν το πρώτο ευρέως διαθέσιμο ηλεκτρικό αυτοκίνητο. Είναι η δεύτερη γενιά του τόσο καλή, ώστε να απομακρύνει από το μυαλό του ενδιαφερόμενου αγοραστή σκέψεις για την αγορά ενός Tesla Model 3;

  • 2018 KIA CEED 21/6

    Οδηγούμε στην Πορτογαλία το νέο KIA Ceed

    Τεχνολογική αναβάθμιση, αποπομπή της αποστρόφου από την ονομασία του, αποδοτικότεροι και οικονομικότεροι κινητήρες, αισθητική ανανέωση αλλά διατήρηση της σχεδιαστικής γραμμής του αμαξώματος. Αυτά είναι κάποια από τα χαρακτηριστικά στοιχεία του καινούργιου KIA Ceed.

  • 2018 MERCEDES-BENZ C-CLASS 20/6

    Test Drive: Οδηγούμε τη νέα Mercedes-Benz C-Class

    Η πιο δημοφιλής και αναγνωρίσιμη Mercedes, το αυτοκίνητο που επί πολλά χρόνια έχει φέρει πελάτες και χρήμα στη φίρμα από τη Στουτγάρδη, ανανεώθηκε με ό,τι χρειαζόταν για να δείχνει και να είναι μια...baby S-Class.

  • 2018 RENAULT KADJAR 1.6 DCI 4WD 17/6

    Δοκιμάζουμε το Renault Kadjar 1.6 dCi 130 4WD

    Τη δική της διάσταση στην δημοφιλή κατηγορία των SUV βάζει η Renault με το Kadjar, προσθέτοντας στα ήδη γνωστά, το know-how για το πώς ένα αυτοκίνητο μπορεί να είναι χρηστικό.

  • 2017 FORD FIESTA 1.0 ECOBOOST ST-LINE 140 PS 16/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Ford Fiesta 1.0 EcoBoost ST-Line 140 PS

    Αν αναζητάτε ένα αυτοκίνητο της μικρής κατηγορίας, το οποίο ισορροπεί άψογα ανάμεσα στην παροχή άνεσης και στην sportive οδική συμπεριφορά, δεν έχετε πολλές επιλογές. Μία από τις λίγες και καλές, πάντως, είναι το Ford Fiesta ST-Line, που εφοδιάζεται με τον 1.000άρη...

  • 2018 HYUNDAI KONA 13/6

    Οδηγούμε στην Ελλάδα το νέο Hyundai Kona

    Το νέο Hyundai Kona το περιμέναμε πολύ καιρό μιας και ήδη τα στοιχεία του μας ήταν λίγο πολύ γνωστά. Μετά την πρώτη οδηγική επαφή με το νέο μοντέλο στους δρόμους της Αττικής διαπιστώνουμε ότι αποτελεί έναν από τους διεκδικητές της κορυφής στην κατηγορία του. Ας δούμε γιατί...

  • 2018 TOYOTA AYGO 12/6

    Οδηγούμε στην Κοπεγχάγη το νέο Toyota Aygo

    Με επιλεκτικές βελτιώσεις, η Toyota αναβαθμίζει το Aygo προσφέροντας πολλές δυνατότητες εξατομίκευσης, αλλά και στοιχεία που ταιριάζουν σε ένα πιο νεανικό κοινό. Από €10.980 οι τιμές πώλησης.

  • 2018 BMW M5 11/6

    Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στη Σλοβενία

    Μπορεί ένα sedan με τεχνολογίες και πολυτέλεια αυθεντικής limo να εκτοξεύσει την οδηγική λίμπιντο στα επίπεδα ενός super sport αυτοκινήτου;

  • 2018 TEST DRIVE: CITROEN C4 CACTUS 1.2 PURETECH EAT6 110 PS-1.6 BLUEHDI 100 PS 10/6

    Δοκιμάζουμε τα Citroen C4 Cactus 1.2 Puretech EAT6 110 PS-1.6 Bluehdi 100 PS

    Για μία εταιρία με την παράδοση της Citroen ο καλύτερος τρόπος να δει το μέλλον είναι να κοιτάξει στο παρελθόν της. Και με το νέο C4 Cactus δημιουργεί την ιδανική συνέχεια στην ξεχωριστή ιστορία του... 'Σιτροενισμού'.