CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
2018 FORD FIESTA ACTIVE

ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active 24/5

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Με τα SUV να κυριαρχούν απ' άκρη εις άκρη της αγοράς αυτοκινήτου, συμπιέζοντας κατηγορίες και αλλάζοντας δεδομένα δεκαετιών (στη Ford, ένα στα πέντε αυτοκίνητα που πουλά στην Ευρώπη είναι πλέον SUV), είναι προφανές ότι όλες οι εταιρίες ψάχνουν τρόπους να παραμείνουν μέσα στο παιχνίδι. Και με τα compact SUV να παίρνουν και αυτά με εκρηκτικό ρυθμό το πάνω χέρι απέναντι στα super mini, η Ford έκρινε σκόπιμο να στηρίξει το Fiesta προσθέτοντας μερικούς πόντους σε ύψος και κάμποση "περιπετειώδη" αισθητική στο αμάξωμα. 

Το Fiesta Active είναι το πρώτο μιας γενιάς Active μοντέλων της εταιρίας (θα ακολουθήσουν και τα Κa+ και το νέο Focus) και αποτελεί μία πολύ ενδιαφέρουσα πρόταση για ένα μικρό αυτοκίνητο με αυξημένες δυνατότητες για κίνηση σε δύσκολους δρόμους, χωρίς από την άλλη να μπλέκει στα πόδια του Ecoboost που έχει σαφώς πιο ξεκάθαρο χαρακτήρα και σαφέστερο εμπορικό positioning.

Τι είναι λοιπόν το Fiesta Active; Οι βιαστικοί θα πουν ότι πρόκειται για ένα Fiesta που έχει πάρει 18 χιλιοστά μπόι και χάρη στους μεγάλους τροχούς έχει αυξημένο και ελάχιστα (κατά 1 χιλιοστό) τα μετατρόχιά του. Στην Ford όμως αποφάσισαν ότι αυτό δεν θα ήταν αρκετό, καθώς πέραν όλων των άλλων, ήθελαν να διατηρήσουν -στο μέτρο του δυνατού- αμετάβλητο ένα βασικό χαρακτηριστικό του Fiesta, την οδική του συμπεριφορά.

Έτσι έχουν αλλάξει όλο το σετάρισμα της ανάρτησης με ελαφρά τροποποιημένη γεωμετρία εμπρός και διαφορετικά ελατήρια και αμορτισέρ (τα οποία διαθέτουν υδραυλικά stops για καλύτερη απόσβεση σε δρόμους με ανωμαλίες), σε μία προσπάθεια να κοντρολάρουν καλύτερα τις κινήσεις του αμαξώματος που λόγω του αυξημένου ύψους είναι προφανώς και πιο έντονες. Η ηλεκτρική κρεμαγέρα έχει διαφορετική ρύθμιση ενώ και το ESC έχει υποστεί αλλαγές στο software ώστε να μπορεί να ανταποκριθεί σε πιο σύνθετες συνθήκες κίνησης.

Ένα ακόμα στοιχείο που διαφοροποιεί το Active από την υπόλοιπη γκάμα είναι τα τρία προγράμματα οδήγησης, το Normal για καθημερινή οδήγηση, το Eco -το οποίο διατίθεται μόνο με το μηχανικό εξατάχυτο κιβώτιο- για οικονομική οδήγηση, και το Slippery το οποίο ρυθμίζει την απόκριση του ESC και του Traction Control ώστε να λειτουργεί με τον καλύτερο δυνατό τρόπο σε συνθήκες μειωμένης πρόσφυσης.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 2018 BMW M5 11/6

    Δοκιμάζουμε τη νέα BMW M5 στη Σλοβενία

    Μπορεί ένα sedan με τεχνολογίες και πολυτέλεια αυθεντικής limo να εκτοξεύσει την οδηγική λίμπιντο στα επίπεδα ενός super sport αυτοκινήτου;

  • 2018 TEST DRIVE: CITROEN C4 CACTUS 1.2 PURETECH EAT6 110 PS-1.6 BLUEHDI 100 PS 10/6

    Δοκιμάζουμε τα Citroen C4 Cactus 1.2 Puretech EAT6 110 PS-1.6 Bluehdi 100 PS

    Για μία εταιρία με την παράδοση της Citroen ο καλύτερος τρόπος να δει το μέλλον είναι να κοιτάξει στο παρελθόν της. Και με το νέο C4 Cactus δημιουργεί την ιδανική συνέχεια στην ξεχωριστή ιστορία του... 'Σιτροενισμού'.

  • 2018 VOLVO V60 7/6

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗΝ ΙΣΠΑΝΙΑ: Οδηγούμε το νέο Volvo V60 (pics+video)

    To καινούργιο V60 είναι το τυπικότερο όχημα της Volvo, αυτό που απηχεί με τον καλύτερο τρόπο την κατασκευαστική φιλοσοφία και την ιστορία της Σουηδικής αυτοκινητοβιομηχανίας.

  • 2018 RENAULT CLIO 1.5 DCI 110 PS 6/6

    Δοκιμάζουμε το νέο Renault Clio 1.5 dCi 110 PS

    Η Renault επεκτείνει το εύρος της γκάμας του δημοφιλούς μοντέλου της με την προσθήκη της ισχυρότερης έκδοσης με diesel κινητήρα 1,5 λίτρων, που αποδίδει ισχύ 110 ίππων και καταναλώνει ελάχιστα.

  • 2018 MINI COOPER S E COUNTRYMAN ALL4 2/6

    Δοκιμάζουμε το MINI Cooper S E Countryman ALL4

    Το υβριδικό Μini δίνει έναν πιο cool τόνο στις μετακινήσεις σας. Έστω και αν κάποιες στιγμές σας ζητά να βγείτε από την... οδηγική 'πρίζα' των άλλων εκδόσεων.

  • 2018 DS3 PERFORMANCE 208 PS 31/5

    Δοκιμάζουμε το DS3 Performance 208 PS

    Το DS3 Performance έρχεται να αποτελέσει μια πιο 'πολιτισμένη' εκδοχή του θέματος 'Γαλλικό GTI'. Στην πράξη όμως αποδεικνύεται η πιο σκληροπυρηνική βόμβα αδρεναλίνης στην αγορά. Μπερδευτήκατε; Το ίδιο και εμείς.

  • 2018 SUZUKI SWIFT 1.2 GLX HYBRID 90 PS 29/5

    Δοκιμάζουμε το Suzuki Swift 1.2 GLX Hybrid 90 PS

    Το δημοφιλές Suzuki Swift επιστρέφει στη μάχη της αγοράς, διατηρώντας μεν το sportive χαρακτήρα της φίρμας που το κατασκευάζει, αλλά εισάγοντας ταυτόχρονα και ένα πιο φιλικό απέναντι στο περιβάλλον πρόσωπο.

  • 2018 PEUGEOT 5008 1.6 BLUEHDI 120 ΕΑΤ6 27/5

    Δοκιμάζουμε το Peugeot 5008 1.6 BlueHDi 120 ΕΑΤ6

    Ένα MPV, που έγινε Crossover με ολίγη από SUV και μια επίγευση από ΜPV. Ή αν σας μπερδεύει η fusion 'μαγειρική' του marketing, κρατήστε αυτό: Ένα εξαιρετικό οικογενειακό αυτοκίνητο.

  • 2018 FORD FIESTA ST 25/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta ST 200PS!

    Αφαιρώντας κυβικά και κυλίνδρους αλλά προσθέτοντας τεχνολογία και σπορ ενθουσιασμό, η Ford καταφέρνει με το νέο Fiesta ST να ξαναπάρει τα σκήπτρα των "pocket rockets".

  • 2018 FORD FIESTA ACTIVE 24/5

    ΑΠΟΣΤΟΛΗ ΣΤΗ ΓΑΛΛΙΑ: Οδηγούμε το νέο Ford Fiesta Active

    Η Ford με το Fiesta Active αναζητά μια εναλλακτική πρόταση στην κυριαρχία των compact SUV. Και όπως φαίνεται έχει να προτείνει μία πολύ εξυπνη ιδέα.

  • 2018 VOLKSWAGEN GOLF GTD 2.0 TDI 184PS DSG 18/5

    Δοκιμάζουμε το Volkswagen Golf GTD 2.0 TDI 184PS DSG

    Ποιος είπε ότι ένα πετρελαιοκίνητο hatchback δεν μπορεί να είναι σπορ; Σίγουρα όχι οι άνθρωποι της Volkswagen.

  • 2018 BMW X2 SDRIVE 20I 192PS 13/5

    Δοκιμάζουμε τη BMW X2 sDrive 20i 192PS

    Εδώ και αρκετό καιρό πολλοί συζητούν για το πόσο σπορ μπορεί να είναι ένα compact SUV. Η BMW με την Χ2 απλά κλείνει την κουβέντα.

  • 2018 TOYOTA YARIS 1.5 DUAL VVT-IE 111 PS 12/5

    Δοκιμάζουμε το Toyota Yaris 1.5 DUAL VVT-iE 111 PS

    Αν και ταυτισμένη με τους υβριδικής διάταξης κινητήρες, η Toyota δεν σταματά την εξέλιξη των (αμιγώς) βενζινοκινητήρων της και η προσκόλληση στη βελτίωση της θερμοδυναμικής απόδοσής τους είναι ζήτημα τιμής για τους Ιάπωνες, ως γνωστόν.

  • 2018 FORD KUGA 2.0 TDCI 180PS POWERSHIFT ST-LINE AWD 11/5

    Δοκιμάζουμε το Ford Kuga 2.0 TDCi 180PS PowerShift ST-Line AWD

    Τα διαπιστευτήρια του Kuga σε αυτή την κατηγορία έχουν να κάνουν με τον πληθωρικό του χαρακτήρα, αλλά και τις οδηγικές του αρετές που παραδοσιακά ο χρήστης αυτοκινήτου Ford βιώνει.

  • TEST DRIVE 2018 VOLKSWAGEN TOUAREG 9/5

    Οδηγούμε στην Αυστρία το νέο Volkswagen Touareg [pics+vid]

    Ξεκίνησε ως ένα μεγάλο εκτός δρόμου όχημα με πολύ καλό σύστημα τετρακίνησης. Το Touareg έδωσε μια νέα εμπορική διάσταση στην Volkswagen, αποτέλεσε τη βάση για τη δημιουργία της Porsche Cayenne και έγινε αντικείμενο ανταγωνισμού. Πλέον, η καινούργια, τρίτη 'γενιά'...