VW: επένδυση 1.8 δισεκατομμυρίων ευρώ για το νέο Golf


Σύμφωνα με νέες πληροφορίες η VW θα παρουσιάσει τη νέα 8η γενιά του Golf πιο νωρίς από το αρχικά προβλεπόμενο. Έτσι το ντεμπούτο θα γίνει το 2019 με τη συνολική επένδυση να προσεγγίζει τα 1,8 δισεκατομμύρια ευρώ.

  • 22/1/2018

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

Για την εμφάνισή του μια αρχική ένδειξη είναι το σκίτσο που εμφανίστηκε στο πρώτο meeting προμηθευτών. Οι πρώτες πληροφορίες αναφέρουν πως θα είναι άμεσα αναγνωρίσιμο ως Golf. Παράλληλα όμως θα έχει άλλες αναλογίες, καθώς θα αυξηθεί το πλάτος και θα μειωθεί το ύψος του. Επίσης θα έχει πιο έντονες λεπτομέρειες, όπως π.χ. προβολείς που θα το διαφοροποιούν από την τρέχουσα, έβδομη γενιά. Η βάση του πάντως θα είναι και πάλι το μεταβλητό πλαίσιο MQB. Όσο για το συνολικό του βάρος θα μειωθεί κατά 50 κιλά. Για χάρη της μείωσης της κατανάλωσης και των ρύπων.

Στο εσωτερικό θα ακολουθεί η αντίστοιχη λογική της εξέλιξης. Ταυτόχρονα θα υπάρχει αναβάθμιση όλων των διαθέσιμων συστημάτων, καθώς θα υιοθετηθούν αυτά του Arteon. Επίσης κατά πάσα πιθανότητα θα υπάρχει και σύστημα ημιαυτόνομης οδήγησης δευτέρου επιπέδου. Ταυτόχρονα ο χαρακτήρας θα είναι ακόμα πιο πολιτισμένος. Χάρη και στο πιο χαμηλό επίπεδο θορύβου που θα προκύπτει και από τη βελτιωμένη αεροδυναμική.

Η γκάμα των κινητήρων θα προσαρμοστεί στην προσπάθεια επίτευξης του νέου ορίου εκπομπής CO2 των 95 gr/ km. Η παρουσία μιας ήπιας υβριδικής έκδοσης (mHEV) με γεννήτρια 48V στη μίζα -θα υποβοηθά τον κινητήρα στην εκκίνηση- είναι δεδομένη. Πιθανή, αλλά όχι βέβαιη, είναι και η mHEV plus, με επιπλέον ηλεκτροκινητήρα 48V που θα μπορεί να κινεί ηλεκτρικά το νέο Golf σε διαδικασίες όπως το παρκάρισμα. Και να εξασφαλίζει εύκολα μια απλή τετρακίνηση. 

Οι κινητήρες βενζίνης θα βασίζονται στη γενιά με τον εσωτερικό κωδικό ΕΑ 211 evo, η οποία ήδη χρησιμοποιείται στην εκδοχή των 1.500 cc. Εννοείται πως θα ακολουθήσουν και άλλες εκδόσεις του, όπως μια τρικύλινδρη 1.000 cc. Πρώτες ενδείξεις υπάρχουν για λειτουργία τους με τον κύκλο Miller και για υπερσυμπιεστές με μεταβλητή γεωμετρία. Κατά πάσα πιθανότητα θα έχουν και φίλτρο σωματιδίων.

Οι diesel φυσικά και θα συνεχίσουν σε συνδυασμό με καταλύτη SCR και πρόσθετο AdBlue και ενδεχομένως και με καταλύτη συγκέντρωσης οξειδίων του αζώτου (NOx). Επίσης αναμένεται να αυξηθούν και τα διαθέσιμα σύνολα φυσικού αερίου (TGI) που θα βασίζονται επίσης στη γενιά EA 211 evo. Μάλιστα ήδη έχει δοκιμαστεί ένα πρωτότυπο σύνολο 1.5 TGI με απόδοση 160 PS.