Mitsubishi Eclipse Cross: To αντι-Qasqhai της Mitsubishi


Πρεμιέρα στη Γενεύη για το νέο compact SUV της ιαπωνικής μάρκας.

  • 8/3/2017

Η Έκθεση Αυτοκινήτου της Γενεύης  σηματοδοτεί μία αποφασιστική καμπή για τη Mitsubishi Motors Corporation με την παγκόσμια πρεμιέρα του νέου compact SUV Eclipse Cross Coupé – του πρώτου μίας νέας γενιάς μοντέλων που σταδιακά θα επαναπροσδιορίζει το ρόλο της μάρκας ως ‘γνήσιου παίκτη’ SUV στην Ευρώπη.

Μια πρώτη ματιά στο αυτοκίνητο συγκρατεί τις πολύ δυναμικές γραμμές του. Οι προβολείς ομίχλης και τα φλας τοποθετούνται χαμηλότερα, ενώ οι προβολείς LED και τα φώτα ημέρες βρίσκονται υψηλότερα. Η σφηνοειδής μεσαία γραμμή τονίζει την αίσθηση κίνησης στο coupe σχήμα – μία αίσθηση δυναμισμού που υπογραμμίζεται από την έντονη κλίση του πλαϊνού παραθύρου, τις αναλογίες ‘μακρύ μεταξόνιο/κοντός πρόβολος’ και τα διευρυμένα εμπρός και πίσω φτερά ενώ οι βαθιά ανάγλυφες πάνω και κάτω πλαϊνές χαρακτηριστικές γραμμές προέρχονται από το XR PHEV II Concept. 

Ιαπωνική ποιότητα κατασκευής

Η επιλογή υλικών, υφής, χρωμάτων, ταπετσαριών, είναι πιο συνεπής με την ουσία της Ιαπωνικής ποιότητας κατασκευής’. Εξωτερικά, η καλύτερη απόδειξη είναι η νέα κόκκινη απόχρωση που εξελίχθηκε αποκλειστικά για το Eclipse Cross. Στο εσωτερικό, μεγάλες επιφάνειες όπως ταμπλό ή οι επενδύσεις στις πόρτες είναι ντυμένες με μαλακό υλικό τύπου δέρματος υψηλής ποιότητας – δημιουργώντας οπτική αντίθεση με τη σκληρή, ασημί επένδυση – ενώ η ταπετσαρία από γνήσιο δέρμα φέρει εντυπωσιακές πορτοκαλί ραφές.
Άλλες πινελιές ποιότητας κατασκευής είναι η χρήση carbon και piano black στο ταμπλό, το τιμόνι, την κεντρική κονσόλα και τις επενδύσεις θυρών, αλλά και η ασημί διακόσμηση στο κάτω ταμπλό, στις λεπίδες της κεντρικής κονσόλας, στα υποβραχιόνια των εμπρός θυρών, στους αεραγωγούς κλπ.

 

Άνεση - Κινητήρες

Με συμπαγείς διαστάσεις, το Eclipse Cross προσφέρει στους επιβάτες του ένα ευρύχωρο περιβάλλον. Το μεταξόνιο είναι 2.670 mm και το συνολικό πλάτος 1.805 mm έναντι συνολικού μήκους 4.405 mm, ενώ το ταμπλό βρίσκεται χαμηλότερα και το πίσω κάθισμα είναι ρυθμιζόμενο.

Για μεγιστοποίηση του χώρου αποσκευών χωρίς να επηρεάζεται η εμφάνιση του SUV Coupé, το διαιρούμενο πίσω κάθισμα 60:40 ρυθμίζεται ως προς τη διαμήκη διαδρομή του και την κλίση της πλάτης. Εκτός του ότι προσφέρει στους πίσω επιβάτες άφθονο χώρο για τα πόδια, τους επιτρέπει να ρυθμίζουν επίσης την επιθυμητή θέση (σε εύρος 16-32° και με 8 στάδια ανάκλισης) και να απολαμβάνουν τα μακρινά ταξίδια με άφθονο χώρο για το κεφάλι, παρά τη coupé φόρμα του οχήματος.

Κινητήρες

Η Mitsubishi Motors εξέλιξε έναν ολοκαίνουργο, 4κύλινδρο κινητήρα μικρότερου κυβισμού ο οποίος συνδυάζει μεγάλη απόδοση ισχύος και πολύ χαμηλές εκπομπές ρύπων. Ο 1,5 λίτρων, πέρα από το ότι αποδίδει καλύτερη ροπή στις χαμηλές και μεσαίες στροφές και διατηρεί επίπεδη καμπύλη ροπής μέχρι το υψηλό φάσμα περιστροφής από ό,τι οι σημερινοί βενζινοκινητήρες 2,0 και 2,4 λίτρων της MMC, διαθέτει και άμεση απόκριση στις εντολές του γκαζιού. Αυτό έχει επιτευχθεί χάρη στους, ενσωματωμένους στην κυλινδροκεφαλή, αυλούς εξαγωγής, στο μεταβλητό χρονισμό ‘MIVEC’ των βαλβίδων εισαγωγής και εξαγωγής και χάρη στο μικρό υπερτροφοδότη με ηλεκτρική βαλβίδα εκτόνωσης καυσαερίων wastegate.

Επιπλέον, ο έλεγχος του ψεκασμού καυσίμου στον κύλινδρο και στον αυλό εισαγωγής ανάλογα με τις συνθήκες οδήγησης, συνεπάγεται κορυφαία οικονομία καυσίμου και εξαιρετικά χαμηλά επίπεδα εκπομπών ρύπων (τελικές τιμές προς επιβεβαίωση – η διαδικασία πιστοποίησης της Ε.Ε. βρίσκεται σε εξέλιξη). Θα διατίθεται επίσης ο αναβαθμισμένος 2.2 diesel. Συνδυάζονται είτε με CVT κιβώτιο με 8τάχυτη κλιμάκωση Sport Mode είτε με 8τάχυτο αυτόματο.