Όπως συνήθως συμβαίνει σε αυτές τις περιπτώσεις το βάρος του θα είναι ελαφρώς μεγαλύτερο (λόγω των ενισχύσεων για τη διατήρηση της ακαμψίας) και οι επιδόσεις ελαφρώς υποδεέστερες σε σχέση με το κουπέ, ενώ και η Volante θα κινείται από το bi-turbo V8 των 4.000 cc και των 510 PS της AMG.
Αν ο V12 των 5,2 lt και των 608 PS προστεθεί στη γκάμα του κουπέ είναι βέβαιο πως το ίδιο θα γίνει και για το roadster, που φυσικά και θα διαθέτει ένα εξίσου πολυτελές εσωτερικό και μια ιδιαίτερα ποιοτική μαλακή οροφή η οποία θα ανοίγει και θα κλείνει ηλεκτρικά.
Πηγή φωτογραφίας: X-Tomi Design