Ιδού το νέο Nissan GT-R Track Edition [photos]


Το GT-R, ανέκαθεν εθεωρείτο  ως ένα supercar  “χειρουργικής” ακρίβειας. Τώρα στην έκδοση Track, προσφέρει ρυθμίσεις και εξοπλισμό έτοιμα για περιβάλλον πίστας!

  • 30/3/2017

Μετά την πρόσφατη ανανέωση του θρυλικού μοντέλου της Nissan για τις εκδόσεις Premium και NISMO, ήρθε η στιγμή και για την  έκδοση Track, που θα πραγματοποιήσει το ντεμπούτο της στο Σαλόνι Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης,  από  τις 14 έως τις  23 Απριλίου.

H τρίτη έκδοση στην γκάμα του μοντέλου, η Track Edition καταλαμβάνει μια μοναδική θέση μεταξύ των “Τ” (Touring) και “R” (Racing) πλευρών της “εξίσωσης” του GT-R. Σχεδιασμένο για να προσφέρει ένα υψηλότερο επίπεδο απόδοσης από το GT-R Premium, το GT-R Track Edition διαθέτει στοιχεία από το GT-R NISMO, αν και διατηρεί την ιπποδύναμη των  570 PS (σε σχέση με τους 600 αντίστοιχους του  GT-R NISMO).

Με έμφαση στις  επιδόσεις, το νέο GT-R Track Edition διαθέτει  πρόσθετες ενισχύσεις στο πλαίσιο που του προσδίδουν μεγαλύτερη  ακαμψία  σε σχέση με την έκδοση Premium. Επιπλέον, η συγκεκριμένη έκδοση εξοπλίζεται με  προηγμένη ανεξάρτητη ανάρτηση σε κάθε τροχό, ειδικά ρυθμισμένη από τη NISMO, καθώς και με ελαστικά προδιαγραφών NISMO.

Στον υπόλοιπο στάνταρ εξοπλισμό περιλαμβάνονται η εμπρός ποδιά του GT-R NISMO, ζάντες 20 ιντσών από κράμα αλουμινίου  της NISMO, καθώς και ένα ειδικό ανθρακονημάτινο spoiler  πίσω. Το εσωτερικό του Track Edition χαρακτηρίζεται από έναν συνδυασμό κόκκινου και μαύρου χρώματος, με καθίσματα υψηλών προδιαγραφών της Recaro.

Η “καρδιά” του GT-R Track Edition, ο  βραβευμένος 3,8 λίτρων, V6, 24 βαλβίδων twin-turbo κινητήρας, που συναρμολογείται στο χέρι από έναν TAKUMI,  αποδίδει 570 PS στις  6.800 rpm και  633 Nm ροπής. Ο κινητήρας  αυτός είναι ο ορισμός της τεχνογνωσίας και της φιλοσοφίας των  TAKUMI.  Η βελτιωμένη απόδοσή του, που είναι το αποτέλεσμα του ακριβέστερου ελέγχου ανάφλεξης-χρονισμού των κυλίνδρων και της  επιπλέον πίεσης από τους υπερσυμπιεστές, επιτρέπουν στο supercar  την επίτευξη  της ανώτερης επιτάχυνσης στην μεσαίο και ανώτερο εύρος στροφών του κινητήρα (3.200 rpm και πάνω). Το μηχανικό σύνολο συμπληρώνει ένα ειδικά ρυθμισμένο  εξατάχυτο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη,  που χαρακτηρίζεται από ομαλότερες  αλλαγές και λιγότερο θόρυβο.

Ο  ήχος του κινητήρα του GT- R Track Edition, προσφέρει ένα μοναδικό ακουστικό αποτέλεσμα.  Σε αυτό συνεπικουρούν τόσο τα νέα τελικά κομμάτια των εξατμίσεων από τιτάνιο, όσο και το σύστημα  Active Sound Enhancement (ASE).