CAR AND DRIVER ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ

We are back! 17/11/2017

  • img

Το Car and Driver επιστρέφει στα περίπτερα έπειτα από μια παρένθεση μερικών μηνών, χρονική περίοδος που ήταν αναγκαία και ικανή ώστε να προετοιμαστεί η διάδοχος κατάσταση για την επανακυκλοφορία του στην Ελληνική αγορά.

Η εκδοτική εταιρεία “Μ2Κ” είναι αυτή που έχει αναλάβει την ευθύνη της έκδοσης στην Ελλάδα και η οποία συνήψε στρατηγική συνεργασία με τον όμιλο “Ελευθερία του Τύπου” προκειμένου το δημοφιλές περιοδικό να συνεχίσει απρόσκοπτα την επιτυχημένη πορεία του.

Στο εξής κάθε δεύτερη Κυριακή του μήνα θα μας βρίσκετε με την “Κυριακάτικη Ελευθερία του Τύπου” και στη συνέχεια, για όσους δεν προλάβουν, για ένα μήνα μπορείτε να μας αναζητήσετε στα περίπτερα.

Η επάνοδος του Car and Driver βρίσκει πολύ πιο έντονο τον ανταγωνισμό καθώς νέα περιοδικά τίθενται σε κυκλοφορία και κάποια άλλα “ανεβάζουν στροφές”. Ευχόμαστε ολόψυχα καλή επιτυχία, καθώς πιστεύουμε ότι ο υγιής ανταγωνισμός μας κάνει όλους καλύτερους!

Όπως και να έχει η αγορά έχει για όλους και περισσότερα για τον καλύτερο. Ο οποίος (καλύτερος) αναδεικνύεται από το αναγνωστικό κοινό και όχι από την προσωπική φιλαρέσκεια του καθενός.

Πάντως εμείς εδώ στο Car and Driver θα συνεχίσουμε όπως μας γνωρίζετε, μακριά από “αυτοαποθεώσεις”, φιλοδοξώντας κάθε τεύχος να είναι καλύτερο από το προηγούμενο τιμώντας στο ελάχιστο την εμπιστοσύνη των αναγνωστών-αγοραστών μας.

Είμαι απόλυτα πεπεισμένος ότι θα το επιτύχουμε χάρη στην αφοσίωση και το “ειδικό βάρος” των... ιδρυτικών μελών της ομάδας μας (Β. Πετράκης, Χρ. Χαραλαμπόπουλος, Κ. Ζωγλοπίτης, Γ. Κούτος και βεβαίως, Γ. Κουλουρίδης), αλλά και με την προσθήκη των νέων μελών, “παλιοσειρών” στο χώρο και αναφέρομαι στον Παναγιώτη Τριτάρη, τον Σωτήρη Παπαδήμα, τον Γιάννη-Μάριο Παπαδόπουλο, αλλά και την εντατικότερη ενεργοποίηση του Νίκου Μαρινόπουλου. Τους καλωσορίζω ευχόμενος καλή δύναμη για τη συνέχεια...

Βεβαίως, κάθε “τσουνάμι”, πέρα από τις πληγές που αφήνει στον καθένα (ας ελπίσουμε ότι ο πανδαμάτωρ θα τις γιατρέψει), έχει και απώλειες. Επιτρέψτε μου να ευχαριστήσω για τη μέχρι τώρα συνεργασία και προσφορά τους Ν.Σ.Ζ, Π.Ν.Δ και Ει.Μ. και να ευχηθώ τα καλύτερα...

Αυτές είναι πολύ περιεκτικά οι “προγραμματικές” μας για τη νέα αρχή, σε μια νέα εποχή όπου τίποτα δεν είναι ίδιο με πριν.

Προσωπικά, αισθάνομαι πολύ φρέσκος, με αστείρευτη θέληση και πείσμα όπως και την “πρώτη φορά”. Και σε κάθε περίπτωση πιο δυνατός. Ό,τι δε σε σκοτώνει...

Το έχουμε ξαναγράψει και αξίζει η επανάληψή του:

Στα δύσκολα μετράς φίλους και “φίλους”.

Προσθέτουμε το: έχει ο καιρός γυρίσματα.

ΥΓ: Θα ήθελα να ευχαριστήσω από καρδιάς όλους όσοι στήριξαν και στηρίζουν τη νέα προσπάθεια και κυρίως τις οικογένειές μας για την ακλόνητη πίστη και τη δύναμη που μας έδωσαν σε όλη αυτή τη δύσκολη περίοδο.

Tweets

  • Μειωμένα πρόστιμα Κ.Ο.Κ., αλλά με “εισοδηματικές” προσαυξήσεις είναι η ταξική ΣΥΡΙΖΑϊκή μεταρρύθμιση. Μα καλά, δεν έχουν ρίξει καμία ματιά στο DATA Base της εφορίας;
  • Χαιρετίζουμε ωστόσο την πρόβλεψη για τα εισαγόμενα μεταχειρισμένα ΙΧ. Εκφράζουμε τις αμφιβολίες μας για το εάν “δουλέψουν” οι κρατικοί ελεγκτικοί μηχανισμοί.
  • Αν πιστεύει κανείς ό,τι δηλώσεις του κ. Σπίρτζη για την TAXIΒΕΑΤ και την UBER περί offshore και φοροδιαφυγής είναι μια απόδειξη της επιθυμίας μας να θέλξουμε επενδύσεις να βγει και να μας το πει...  

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • 18/12/2017

    Η κλιματική αλλαγή και πώς τη βιώνουμε

    Τη στιγμή που στην Ευρώπη λαμβάνονται πολιτικές που στοχεύουν στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, τα οικονομικά συμφέροντα αποτελούν και πάλι ανασταλτικό παράγοντα προκειμένου τα κράτη μέλη του ΟΗΕ να δεσμευθούν σε κοινές δράσεις ώστε να παραδοθεί ένας καθαρός πλανήτης στις...

  • 11/12/2017

    Οι "αυταπάτες" ενός... success story

    Συνεχίζοντας την ίδια στρεβλή πολιτική της υπερφορολόγησης που έχει στεγνώσει την αγορά, η κυβέρνηση ενώ βλέπει να μειώνονται τα έσοδα λόγω πτώσης της κατανάλωσης εν τούτοις παραμένει αδιάφορος θεατής, επιμένοντας στην λαϊκίστικη πολιτική της διαμοίρασης κοινωνικών μερισμάτων...

  • 29/11/2017

    Πανάκριβα τέλη κυκλοφορίας

    Είμαστε η μοναδική ή έστω από τις ελάχιστες Ευρωπαϊκές χώρες όπου δεν υφίσταται ανταποδοτικότητα στην καταβολή τελών κυκλοφορίας στους πολίτες.

  • 17/11/2017

    We are back!

    Το Car and Driver επιστρέφει στα περίπτερα έπειτα από μια παρένθεση μερικών μηνών, χρονική περίοδος που ήταν αναγκαία και ικανή ώστε να προετοιμαστεί η διάδοχος κατάσταση για την επανακυκλοφορία του στην Ελληνική αγορά.