ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018

Όμηροι της λευκής απεργίας των εξεταστών και της αδιάφορης στάσης του ΥΜΕ 8/1

  • img
  • img

Αν ζούσαμε σε κάποια υποσαχάρια χώρα ίσως και να κάναμε τα στραβά μάτια, να μη μας ένοιαζε βρε αδερφέ, η διαιώνιση της συντεχνιακής ασυλίας των κρατικών λειτουργών που ταλαιπωρεί καθημερινά τον πολίτη.

Επειδή όμως ζούμε στην Ελλάδα και είμαστε ισότιμο μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης (ή τουλάχιστον έτσι θέλουμε να λογιζόμαστε) είναι επιεικώς απαράδεκτο αυτό που συμβαίνει με τους εξεταστές υποψηφίων οδηγών του Υπουργείου Μεταφορών, αλλά και κάθε αρμοδίου, που σφυρίζει αδιάφορα αφήνοντας ένα μείζον θέμα να λιμνάζει.

Φανταστείτε να έχετε ολοκληρώσει τον κύκλο εκπαίδευσης μαθημάτων οδήγησης σε κάποια σχολή, να έχετε δώσει τα ωραία σας λεφτά, να έχετε κάνει και κάποια έξτρα μαθήματα προκειμένου να μάθετε να οδηγείτε και να συμπεριφέρεστε στο δρόμο σωστά και να μην ξέρετε το πότε θα αξιολογηθείτε προκειμένου να αποκτήσετε το πολυπόθητο δίπλωμα οδήγησης για να κάνετε τη δουλειά σας, αφού οι εξεταστές του ΥΜΕ απέχουν από τα καθήκοντά τους.

Αλήθεια, πώς θα αντιδράσει ο νέος οδηγός που έχει πάρει τη "βασική" υποχρεωτική εκπαίδευση σε περίπτωση υδρολίσθησης;

Τι έχει γίνει...

Μπορεί να μην είναι γνωστό, αλλά τα νέα, μειωμένα, μισθολόγια των δημοσίων υπαλλήλων (και των εξεταστών εννοείται) συμπληρώνονται με την “πατέντα” των διαφόρων επιδομάτων για τα οποία η Τρόϊκα κάνει τα “στραβά μάτια”, καθώς δεν αφορούν σε κάτι μόνιμο όπως αύξηση μισθού. Είναι επίσης γνωστό το τι συμβαίνει στον ιδιωτικό τομέα, αναφορικά με τα ωράρια, τις αμοιβές, την αφάλιση και τη συνέπεια στην μισθοδοσία. Για να μη παραξηγηθούμε δεν έχουμε καμία έχθρα με τους δημοσίους, ούτε επιθυμούμε μια εργασιακή ζούγκλα, απλώς δεν μπορεί να ισχύουν δύο μέτρα και δύο σταθμά για τους εργαζομένους της ίδιας χώρας από τις προηγούμενες, την νυν και την επόμενη Κυβέρνηση...

Επί του προκειμένου, για τους εξεταστές του Υπουργείου Μεταφορών το μηνιαίο επίδομα των 240 ευρώ ήταν ένα... κίνητρο στη μείωση του μισθού τους, προκειμένου να κάνουν την δουλειά τους, ήτοι να πραγματοποιούν τουλάχιστον έξι εξετάσεις. Το προέβλεπε η σχετική τροπολογία η οποία μετά από δύο παρατάσεις έληξε στο τέλος του 2017, χωρίς να γνωρίζει κανείς τι μέλλει γενέσθαι και παρά τις διαβεβαιώσεις του αρμοδίου υπουργού κου Σπίρτζη ό,τι όχι μόνον θα επιληφθεί αρμοδίως του θέματος, αλλά και θα φέρει ένα διαφορετικό και αδιάβλητο πλαίσιο εξετάσεων υποψηφίων οδηγών.

Και επειδή στην Ελλάδα ζούμε τίποτα από τα παραπάνω δεν έχει γίνει με τους αρμοδίους να αδιαφορούν πλήρως για την ταλαιπωρία που υφίσταται ο Έλληνας φορολογούμενος.

Πάντως, κανεί μας δεν τρέφει προσδοκίες ότι οι αλλαγές που... προωθούνται για πάνω από έναν χρόνο από το ΥΜΕ, εάν και εφόσον έρθουν, θα έχουν να κάνουν με την ουσία παρά με την αύξηση του κόστους των παραβόλων των εξετάσεων. Έτσι δε γίνεται κάθε φορά;

Δεν είμαστε μηδενιστές, αλλά όσο και μην το θέλεις δεν μπορείς να σκεφτείς διαφορετικά, όταν δεν έχεις πεισθεί ότι υπάρχει βούληση.

Το ισχύον σύστημα εκπαίδευσης και εξετάσεων κατά κοινή ομολογία δεν βγάζει έτοιμους οδηγούς στον δρόμο και διαιωνίζεται καθώς εξυπηρετεί ορισμένα συμφέροντα. Την πελατειακή σχέση της εξουσίας με τους ψηφοφόρους (δύσκολα τα βάζεις με τους δημοσίους), αλλά και την διαφθορά.

Το πρώτο, το έδειξαν οι εκολογικές αναμετρήσεις των τελευταίων ετών, το δεύτερο, την διαφθορά, δεν το λέμε εμείς, έτσι για να πετάξουμε λάσπη στον ανεμιστήρα αλλά το είπε ο ίδιος ο υπουργός, το λέει και ο επαγγελματικός κλάδος των εκπαιδευτών που χαρακτηρίζει το σύστημα εκπαίδευσης πανάθλιο και διεφθαρμένο (διαβάστε εδώ). Αλλά και ο καθένας μπορεί να κρίνει από τη δική του εμπειρία.

Ναι στην εποχή της ημιαυτόνομης οδήγησης, της τηλεματικής και των πιο hi end αυτοκινήτων οι Έλληνες υποψήφιοι οδηγοί εκαπιδεύονται και εξετάζονται λες και ζούν στο 1960, “τρέμοντας” την... οπισθογωνία και την εκκίνηση σε ανωφέρεια.

Εάν ο κύριος Σπίρτζης ως ΥΜΕ, θέλει να αφήσει μια αξιόλογη παρακαταθήκη έχει μπροστά του μια χρυσή ευκαιρία. Γνωρίζουμε ότι προτάσεις έχει δεχθεί ουκ ολίγες. Σε περίπτωση που δεν τον βρίσκουν σύμφωνο ή θεωρεί ότι εξυπηρετούν μια μερίδα του κλάδου, ας εφαρμόσει ένα αξιόπιστο σύστημα Ευρωπαϊκής χώρας, προκειμένου στους δρόμους να βγαίνουν έτοιμοι οδηγοί και όχι εν δυνάμει δολοφόνοι. Ιδού η Ρόδος κύριε υπουργέ!

 

 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

  • ΟΙ ΤΑΣΕΙΣ ΤΗΣ ΑΓΟΡΑΣ ΣΤΗΝ Ε.Ε. ΚΑΙ ΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ 17/5

    Το diesel χάνει τη μάχη των πωλήσεων!

    Η ανάλυση της Ευρωπαϊκής αγοράς αυτοκινήτου δίνει πολλά και ενδιαφέροντα στοιχεία. Ποιά είναι η αγοραστική τάση στην Ε.Ε., που βρίσκεται η Ελλάδα...

  • FIAT GROUP 7/5

    Αναζητώντας τη χαμένη ταυτότητα της Fiat

    Ακροβατώντας σε τεντωμένο σχοινί ο όμιλος Fiat προσπαθεί να επιβιώσει κάνοντας αλλοπρόσαλες επιλογές που δεν "πείθουν" το αγοραστικό κοινό, ούτε καν τους ίδιους του Ιταλούς...

  • 16/4

    Η τεχνολογία στην υπηρεσία του ανθρώπου ή τελικά το αντίθετο;

    Στην hi tech εποχή που διανύουμε ο άνθρωπος οφείλει να εξοικειωθεί με τις νέες τεχνολογίες για να καταστεί κυρίαρχος.

  • ΧΡΗΣΗ ΚΙΝΗΤΟΥ ΣΤΟ ΙΧ ΕΙΝΑΙ ΕΠΙΚΙΝΔΥΝΗ 27/3

    Γιατί λέμε ΟΧΙ στη χρήση του κινητού τηλεφώνου στο αυτοκίνητο!

    Εξαιρετικά επικίνδυνη για τη δημόσια Υγεία η χρήση κινητού από τον οδηγό λόγω απόσπασης προσοχής. Ανησυχητικά τα στοιχεία ερευνών, καμία σχετική πρόνοια από το νέο Κ.Ο.Κ.

  • 12/3

    Elon Musk: Χαρισματικός ή λαοπλάνος;

    Αναμφίβολα, η έλευση της Tesla Greece αποτέλεσε την ιδανική ευκαιρία για την προβολή της χώρας μας και ειδικά σε μια εποχή που έχει πολλά ανοικτά μέτωπα με τους γείτονές της, ενώ σπανίως βλέπεις την 'είσοδο' μιας ξένης εταιρείας.

  • 2/3

    Οι Ευρωπαίοι γυρίζουν όλο και περισσότερο την πλάτη στο ντήζελ...

    Η χώρα μας ασθμαίνει να ακολουθήσει τις αλλαγές που πραγματοποιούνται με ταχύτατους ρυθμούς στην αυτοκινητοβιομηχανία, μην έχοντας πόρους και υποδομές.

  • 2018 ΚΙΝΑ 8/2

    Η Κίνα "ρυθμιστής" της παγκόσμιας αυτοκινητοβιομηχανίας

    Οι νέοι τρόποι χρήσης του αυτοκινήτου συνταράσσουν τα θεμέλια της παραδοσιακής ιδιοκτησίας, ταρακουνώντας και τις κορυφαίες αυτοκινητοβιομηχανίες του πλανήτη, με την Κίνα να είναι ένα βήμα εμπρός.

  • 23/1

    Ο δρόμος προς την αυτόνομη οδήγηση δεν είναι στρωμένος με ροδοπέταλα

    Μπορούν τα αυτοκίνητα αυτόνομης οδήγησης να 'προσαρμοστούν' στις κυκλοφοριακές ιδιαιτερότητες της κάθε γωνιάς του πλανήτη;

  • 15/1

    Κερδισμένοι ή Χαμένοι;

    Το 2017 έφυγε αφήνοντας τα σημάδια της κρίσης που απ΄ ότι φαίνεται έχει επικαθήσει για τα καλά στην “ατμόσφαιρα” αυτής της χώρας επισκιάζοντας τα πάντα: Τους πολίτες που όσο και εάν επιστρατεύσουν την εναπομείνασα ικμάδα αισιοδοξίας δεν μπορούν να δουν το &ldquo...

  • 8/1

    Όμηροι της λευκής απεργίας των εξεταστών και της αδιάφορης στάσης του ΥΜΕ

    Απαγορευτικό στα διιπλώματα από τους υπαλλήλους του ΥΜΕ, που απέχουν των καθηκόντων τους αντιδρώντας στην περικοπή του επιδόματος των 240 ευρώ...

  • 2/1

    Πόσο έτοιμοι είμαστε για τέλη εισόδου στο κέντρο των Πόλεων;

    Αντέχει η επιβαρρυμένη ελληνική κοινωνία ένα ακόμη χαράτσι για την είσοδο στις μεγαλουπόλεις το οποίο θα έχει μόνον εισπρακτικό χαρακτήρα χωρίς να βελτιώνει την καθημερινότητά μας;

  • 25/12/2017

    Γιατί η Κίνα θα γίνει η... Σαουδική Αραβία των μπαταριών

    Πίσω η ανάγκη για πιο “καθαρά” αυτοκίνητα προκειμένου να επιτευχθούν οι ολοένα και πιο αυστηρές περιβαλλοντικές νόρμες κρύβεται ένα γεωπολιτικό παιγνίδι που έχει ως στόχο τη σταδιακή απεξάρτηση από το πετρέλαιο, με την χώρα του "Κόκκινου Δράκου" να καθίσταται...

  • 18/12/2017

    Η κλιματική αλλαγή και πώς τη βιώνουμε

    Τη στιγμή που στην Ευρώπη λαμβάνονται πολιτικές που στοχεύουν στη μείωση της ατμοσφαιρικής ρύπανσης, τα οικονομικά συμφέροντα αποτελούν και πάλι ανασταλτικό παράγοντα προκειμένου τα κράτη μέλη του ΟΗΕ να δεσμευθούν σε κοινές δράσεις ώστε να παραδοθεί ένας καθαρός πλανήτης στις...

  • 11/12/2017

    Οι "αυταπάτες" ενός... success story

    Συνεχίζοντας την ίδια στρεβλή πολιτική της υπερφορολόγησης που έχει στεγνώσει την αγορά, η κυβέρνηση ενώ βλέπει να μειώνονται τα έσοδα λόγω πτώσης της κατανάλωσης εν τούτοις παραμένει αδιάφορος θεατής, επιμένοντας στην λαϊκίστικη πολιτική της διαμοίρασης κοινωνικών μερισμάτων...

  • 29/11/2017

    Πανάκριβα τέλη κυκλοφορίας

    Είμαστε η μοναδική ή έστω από τις ελάχιστες Ευρωπαϊκές χώρες όπου δεν υφίσταται ανταποδοτικότητα στην καταβολή τελών κυκλοφορίας στους πολίτες.