To πρώτο επίσημο teaser του νέου Toyota Auris με νέα υβριδική έκδοση [pics+vid]


Η Toyota θα παρουσιάσει τη νέα γενιά Auris και πολλές άλλες τεχνολογίες στο σαλόνι της Γενεύης δίπλα στο ανανεωμένο Aygo και την πρωτότυπο αγωνιστική εκδοχή της νέας Supra.

  • 26/2/2018

Εντελώς αθόρυβα και με μία αιφνιδιαστική κίνηση οι Ιάπωνες έδωσαν στην δημοσιότητα την πρώτη teaser φωτογραφία που δείχνει το σκοτεινό προφίλ του νέου Auris που θα βασίζεται στη νέα πλατφόρμα TNGA (Toyota New Global Architecture). Προς το παρόν δεν υπάρχει κανένα επίσημο στοιχείο αλλά εκτιμάται πως στην γκάμα θα διατηρηθεί ο υπερτροφοδοτούμενος κινητήρας των 1.200 cc και φυσικά η υβριδική έκδοση.

Η οποία στη νέα της εξελιγμένη εκδοχή θα έχει έναν μεγαλύτερο βενζινοκινητήρα στα 2.000 cc (αντί για 1.800 cc) εγκαινιάζοντας μια νέα σειρά με την ονομασία Dynamic Force Engine με κύριο χαρακτηριστικό την αποδοτικότερη λειτουργία/καύση (με διπλό ψεκασμό, άμεσο και στον αυλό εισαγωγής) και βέλτιστο έλεγχο χρονισμό των βαλβίδων. Με βαθμό απόδοσης τουλάχιστον στο 40% (41% στο υβριδικό) η ισχύς του νέου κινητήρα είναι 171 PS στις 6.600 rpm και η ροπή 205 Nm στις 4.800 rpm.

Συνδυαστικά η απόδοση όλης της υβριδικής μονάδας είναι χαμηλότερη (προφανώς για λόγους οικονομίας) στα 146 PS στις 6.000 rpm και 180 Nm στις 4.400 rpm. Ωστόσο, όπως και στην περίπτωση του Yaris, το νέο Auris πιθανότατα δεν θα έχει πετρελαιοκίνητη έκδοση, ενώ αξιοσημείωτο ήταν πως από τα τέλη του περσινού έτους η Toyota είχε ήδη σταματήσει την διάθεση των diesel.

Παράλληλα η Toyota ανακοίνωσε ένα νέο μηχανικό κιβώτιο 6 σχέσεων που είναι 7 kg ελαφρύτερο από το τωρινό και πιο κόμπακτ σε διαστάσεις όταν μπορεί να διαχειριστεί εκδόσεις με ροπή έως 280 Nm. Νέο είναι και το CVT (Direct Shift-CVT όπως το αποκαλεί η Toyota) με πιο άμεση λειτουργία και 20% ταχύτερες αλλαγές σχέσεων όταν έχουν μειωθεί οι μηχανικές τριβές.

Επιπρόσθετα η Toyota θα παρουσιάσει στην Γενεύη δύο νέα συστήματα τετρακίνησης, ένα για καθαρά βενζινοκίνητες εκδόσεις και ένα για τις υβριδικές. Το νέο σύστημα ονομάζεται Dynamic Torque Vectoring AWD και θα έχει χαρακτηριστικά ανεξάρτητης κατανομής σε κάθε τροχό. Αυτό για τα υβριδικά ονομάζεται E-Four και κατανέμει με ηλεκτροκινητήρα έως 30% περισσότερη ροπή στους πίσω τροχούς.