CAR AND DRIVER ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ
FORD FOCUS 2018

Τα πρώτα στοιχεία για τη νέα γενιά Ford Focus! 2/3

  • img

H 4η γενιά του Ford Focus είναι κυριολεκτικά προ των πυλών και έτσι έχουν αρχίσει να διαρρέουν τα πρώτα στοιχεία που θέλουν το κορυφαίο RS να είναι υβριδικό!

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

Το επιτυχημένο μικρομεσαίο μοντέλο της Ford θα παρουσιαστεί αρχικά ως hatchback, ενώ η γκάμα θα περιλαμβάνει τόσο το station όσο και το sedan αμάξωμα. Σε ότι αφορά το hatchback θα διατηρεί συνολικά τις αναλογίες του υπάρχοντος μοντέλου θα είναι όμως κατά 5 cm πιο μεγάλο, κυρίως για χάρη των χώρων στο εσωτερικό του. Το station θα έχει μεγαλύτερο μήκος κατά 10 cm σε σχέση με το τρέχον μοντέλο και ο χώρος αποσκευών του θα ξεπερνά σύμφωνα με τις πρώτες ενδείξεις τα 600 lt (από 490 lt που είναι σήμερα). Παρά την αύξηση των εξωτερικών του διαστάσεων το βάρος αναμένεται να μειωθεί κατά περίπου 50 kg.

Στο εσωτερικό το ταμπλό θα ακολουθεί τη λογική του καινούργιου Fiesta, με μια μεγάλη ανεξάρτητη οθόνη αφής για το σύστημα infotainment στο κέντρο του, ενώ προσοχή θα δοθεί και στην ποιότητα των υλικών που θα χρησιμοποιούνται. Οι πρώτες πληροφορίες κάνουν λόγο για ολοκληρωμένη γκάμα συστημάτων υποβοήθησης, καθώς και για πλήρεις δυνατότητες διασύνδεσης smartphones.

H γκάμα των κινητήρων δεν θα διαφοροποιείται ουσιαστικά σε σχέση με την τρέχουσα γενιά του μοντέλου. Απλά στα σύνολα βενζίνης θα προστεθεί για πρώτη φορά η έκδοση του τρικύλινδρου 1.0 EcoBoost με την λειτουργία απομόνωσης κυλίνδρου. Για τις πιο ισχυρές εκδόσεις του βραβευμένου συνόλου θα είναι διαθέσιμο ένα νέο αυτόματο κιβώτιο 8 σχέσεων (με μετατροπέα ροπής) με περιστροφικό επιλογέα. Οι diesel θα ξεκινούν και πάλι από τα 1.500 cc, ενώ θα υπάρχει και υβριδική έκδοση, αλλά όχι και ηλεκτρική.

Ήπιο υβριδικό σύστημα με ηλεκτροκινητήρα στη μίζα και ηλεκτρικό κύκλωμα 48V θα διαθέτει και η νέα γενιά του κορυφαίου RS, η οποία δεν αναμένεται νωρίτερα από το 2020. Οι πρώτες μας πληροφορίες κάνουν λόγο για 400 PS, 600 Νm και 0-100 km/h σε 4,0 sec. Για να δούμε…

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ