Πρεμιέρα για το εντυπωσιακό BMW i8 Roadster


Παράλληλα με την παρουσίαση της ανοιχτής εκδοχής του i8 η γερμανική εταιρία παρουσίασε και την αναβαθμισμένη κουπέ με μεγαλύτερες μπαταρίες και αυτονομία. Που αλλού, στο Λος Άντζελες όπου πραγματοποιείται η ετήσια έκθεση.

  • 30/11/2017

Ξεκινώντας από το Roadster οι διαφορές από το κουπέ είναι εμφανείς και αφορούν κυρίως στην αυστηρά διθέσια διάταξη. Αφενός για να ενισχυθεί ο roadster χαρακτήρας του αυτοκινήτου και αφετέρου η ύπαρξη της υφασμάτινης αναδιπλούμενης οροφής (χρειάζεται περίπου 15 sec και λειτουργεί σε ταχύτητες έως 50 km/h) σε συνδυασμό με την διατήρηση του βαθμού ακαμψίας, ώθησαν προς την περικοπή των πίσω θέσεων.

Από εκεί και πέρα το plug-in υβριδικό σύστημα συνδυάζει τον γνωστό turbo τρικύλινδρο των 1.500 cc με τα 231 PS στον πίσω άξονα με τον ηλεκτροκινητήρα των 143 PS στον μπροστινό άξονα. Κάτι που συνδυαστικά σημαίνει 374 PS (με αύξηση κατά 12) και 570 Nm ροπής, με 0-100 σε 4,6 sec (4,4 για το κουπέ) και τελική στα 250 km/h, όταν το i8 Roadster ζυγίζει 1.593 κιλά (είναι περίπου 60 κιλά πιο βαρύ από το κουπέ).

Σημαντική είναι η αύξηση των μπαταριών στα 34 Ah (από 20) και 11,6 kWh (από 7,1) προσφέροντας θεωρητική ηλεκτρική αυτονομία 53 km (55 για το κουπέ). Από εκεί και πέρα υπάρχουν κάποιες αισθητικές αλλαγές στο πρότυπο ενός facelift όπως είναι ο επανασχεδιασμένος πίνακας οργάνων, η νέα έκδοση iDrive με τη νέα οθόνη, το νέο τιμόνι, οι νέας σχεδίασης ζάντες κ.α.