Moto & Rider Τεύχος 10
BMW

BMW G 310 GS: Έτοιμη για περιπέτεια κάθε μέρα 17/1

  • img
  • img
  • img
  • img

Η G 310 GS είναι μία αυθεντική GS: ένα υπερσύγχρονο προϊόν με απαράμιλλη πολυχρηστικότητα για την κατηγορία. Είναι πρακτική και ευέλικτη στην κίνηση της πόλης και ιδιαίτερα ανθεκτική εκτός δρόμου. Κατά συνέπεια, είναι ο ιδανικός σύντοφος στην περιπέτεια της καθημερινής οδήγησης. Ιδιαίτερα συμπαγής όσο ώριμη σαν κατασκευή και ιδιαίτερα άνετη, η GS ανοίγει νέους ορίζοντες οδηγικής εμπειρίας στην κατηγορία της. Είναι ακριβώς αυτή η πολυχρηστικότητα που καθιστά τη G 310 GS μοναδική στη μικρή κατηγορία.
 
Τυπικός σχεδιασμός GS

Η BMW G 310 GS φαντάζει αυθεντική GS με την πρώτη ματιά. Χάρη στο χαρακτηριστικά ψηλό φτερό εμπρός, την εντυπωσιακή σιλουέτα και την υπερυψωμένη, κοφτή ουρά, η BMW G 310 GS υιοθετεί κλασικά στοιχεία από τις μεγάλες αδερφές της. Οι συμπαγείς αναλογίες της, το κοντό μεταξόνιο, ο τροχός 19 ιντσών εμπρός και η μεγάλη διαδρομή της ανάρτησης είναι στοιχεία που χαρίζουν όρθια θέση οδήγησης στον αναβάτη και υπόσχονται αίσθηση απόλυτης ευελιξίας στην οδήγηση.

Στοιχείο της οι δρόμοι του κόσμου

Όπως και η G 310 R, η G 310 GS έχει σχεδιαστεί για την παγκόσμια αγορά. Ο κινητήρας της είναι συμβατός με διαφορετικής ποιότητας καύσιμα ενώ  υπακούει σε όλες τις προδιαγραφές αντιρύπανσης καθώς και σε τοπικούς κανονισμούς. Η μοτοσικλέτα βρίσκεται στο στοιχείο της στους δρόμους όλου του κόσμου και εισάγει το κύρος του ονόματος BMW στην κατηγορία κάτω από τα 500 κ.εκ.


 
Καινοτόμος, μονοκύλινδρος κινητήρας

Καρδιά της νέας BMW G 310 GS είναι ο υδρόψυκτος, μονοκύλινδρος κινητήρας των 313 cc, ο οποίος έγινε πρώτα γνωστός στην G 310 R. Έχει 2 εκκεντροφόρους επικεφαλής και 4 βαλβίδες σε συνδυασμό με ηλεκτρονικά ελεγχόμενο ψεκασμό καυσίμου. Η χωρητικότητα των 313 cc προκύπτει από διάμετρο κυλίνδρου 80 mm και διαδρομή 62,1 mm. Κύριο χαρακτηριστικό του μονοκύλινδρου κινητήρα της G 310 GS είναι η τοποθέτησή του στο πλαίσιο με αντιστροφή 180 μοιρών και με τον κύλινδρο σε κλίση προς τα πίσω, τον αυλό εισαγωγής από μπροστά και την εξάτμιση να βγαίνει από πίσω. Αυτή η διάταξη επιλέχτηκε για να αναπνέει ο κινητήρας δροσερό αέρα, κάτι που συνεπάγεται αυξημένη ισχύ ενώ εξασφαλίζει καλύτερη αρχιτεκτονική στην ίδια τη μοτοσικλέτα. Με μέγιστη ισχύ 25 kW (34 hp) στις 9.500 rpm και μέγιστη ροπή 28 Nm στις 7.500 rpm ο κινητήρας της νέας G 310 GS είναι ο ιδανικός σύντροφος για απολαυστική, σπορ οδήγηση σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος των 169,5 κιλών, σύμφωνα με τις προδιαγραφές DIN.
 
Εργονομία στα πρότυπα των BMW GS

Η νέα G 310 GS χαρίζει ξεκούραστη θέση οδήγησης στον αναβάτη, ιδανική για ανέμελη οδηγική απόλαυση τόσο στο δρόμο όσο και σε εξορμήσεις σε δασικούς δρόμους και χωμάτινα μονοπάτια. Όπως σε κάθε BMW Motorrad, όλοι οι διακόπτες και τα χειριστήρια διακρίνονται για την ευχρηστία και την ασφάλεια στο χειρισμό τους. Μεγάλη προσοχή έχει δοθεί στην ευκολία χρήσης για μεγάλο εύρος αναβατών με διαφορετικό σωματότυπο.

< >

ΤΙΜΕΣ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ

ΝΕΑ ΑΝΑ ΕΤΑΙΡΙΑ