Toyota 2030: Στόχος τα 5,5 εκ. υβριδικών και ηλεκτρικών πωλήσεων ετησίως


Η Toyota αποκάλυψε τη στρατηγική και τον προγραμματισμό της για την επόμενη δεκαετία σε ότι αφορά τα αμιγώς ηλεκτρικά μοντέλα (με μπαταρία ή με κυψέλες καυσίμου), αλλά και τα υβριδικά (απλά και plug-in).

  • 18/12/2017

KEIMENO: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ

Με βάση τα πλάνα αυτά και μέχρι το 2025, όλα τα μοντέλα στη γκάμα τόσο της Toyota όσο και της Lexus θα διαθέτουν και μια έκδοση, είτε με υβριδική υποβοήθηση για τον κινητήρα εσωτερικής καύσης είτε μια αμιγώς ηλεκτρική. Παράλληλα, κινούμενη προς την κατεύθυνση αυτή και στις αρχές της δεκαετίας του 2020, η ιαπωνική εταιρία θα αυξήσει σημαντικά τον αριθμό των ΒΕV (Battery Electric Vehicle) σε 10 ξεκινώντας από την αγορά της Κίνας.

Το ίδιο στην πορεία θα γίνει και με τα FCEV (Fuel Cell Electric Vehicles), τόσο σε ότι αφορά τα επιβατικά όσο και τα επαγγελματικά οχήματα. Παράλληλα τα υβριδικά μοντέλα που θα βασίζονται στο σύστημα πρόωσης της τρέχουσας γενιάς του Prius, θα αποκτήσουν και άλλες, πιο ισχυρές εκδόσεις, ενώ η πρόθεση της ιαπωνικής εταιρείας είναι να εξελίξει και πιο απλά και φτηνότερα υβριδικά συστήματα. Ταυτόχρονα οι μηχανικοί της εταιρείας εργάζονται πάνω στην επόμενη γενιά μπαταριών.

Σε ότι αφορά τις πωλήσεις όλα τα παραπάνω μεταφράζονται σε 5,5 εκατομμύρια μονάδες σε ετήσια βάση το 2030, από τις οποίες το 1,0 εκατομμύριο θα είναι οχήματα μηδενικών ρύπων (δηλαδή BEV και FCEV). Για να δούμε, τι θα δούμε…