Advertisement
ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
VW ATLAS CROSS SPORT

To VW Atlas Cross Sport είναι έτοιμο για την κανονική του παραγωγή 29/3

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

To Atlas Cross Sport που παρουσιάζει η VW στην έκθεση της Νέας Υόρκης χαρακτηρίζεται μεν ως πρωτότυπο αλλά δεν απέχει πολύ από το μοντέλο παραγωγής του. Το οποίο θα είναι διαθέσιμο σε περίπου 1 χρόνο από τώρα και θα αποτελεί μια επιπλέον επιλογή στη γκάμα των SUV της μάρκας στις ΗΠΑ.

Πιο μικρό κατά 190 mm από το θηριώδες Atlas των 5,04 m και πιο κομψό θέλει να απευθυνθεί σε ένα άλλο κοινό. Αυτός είναι και ο λόγος που οπτικά η χαρακτηριστική μάσκα του Atlas συνδυάζεται με ένα πιο μικρό και πιο κεκλιμένο πίσω μέρος, ενώ εντυπωσιακές είναι και οι ζάντες των 18 in, που με τον έναν ή τον άλλο τρόπο θα περάσουν και στο μοντέλο παραγωγής. Κάτι που μάλλον δεν θα συμβεί με τα φωτιζόμενα λογότυπα της μάρκας.

Το εσωτερικό ακολουθεί τη σχεδιαστική λογική της μάρκας, με μια μεγάλη οθόνη 10,1 in για το σύστημα infotainment στο κέντρο του ταμπλό. Το παρόν δίνει και ο πλήρως ψηφιακός πίνακας οργάνων των 12,3 in του ομίλου VW, οι ενδείξεις του οποίου επιλέγονται από τον οδηγό.

Ο top κινητήρας με τον οποίο θα είναι διαθέσιμο το Atlas Cross Sport θα είναι ο VR6 των 3.600 cc και των 280 PS, o βασικός ο 2.0 turbo βενζίνης με 235 PS. Στη Νέα Υόρκη παρουσιάστηκαν και οι υβριδικές εκδόσεις του. Και οι δύο έχουν από έναν ηλεκτροκινητήρα σε κάθε άξονα -ο εμπρός με 54 PS και 220 Nm, ο πίσω με 116 PS και 270 Nm.

Το συμβατικό (HEV) έχει μπαταρία 2 kWh, που εξασφαλίζει καθαρά ηλεκτρική κίνηση για μόλις 2,5 km και συνδυαστική απόδοση 314 PS. Το plug-in (PHEV) διαθέτει μπαταρία 18 kWh, έχει ηλεκτρική αυτονομία 41 km και συνδυαστική απόδοση 360 ίππων.

Παράλληλα το τελευταίο έχει τέσσερα προγράμματα οδήγησης (Ε-Mode, Hybrid, GTE και Battery Hold/ Battery Charge), ενώ το HEV τρία, μιας και δεν διαθέτει το E-Mode. Όσο για τις επιδόσεις σημειώστε για το μεν HEV ένα 0-100 km/h σε 6,9 sec και για το PHEV σε 5,7 sec, ενώ η τελική ταχύτητα και των δύο περιορίζεται στα 209 km/h.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ