Το νέο ΚΙΑ Ceed θα έχει υβριδικές εκδόσεις και νέα αμαξώματα


Λίγες ημέρες μετά την επίσημη παρουσίασή του, οι υπεύθυνοι της ΚΙΑ ανακοίνωσαν ότι στην γκάμα του θα υπάρχουν διάφορες εκδοχές υβριδικών και ηλεκτρικών συστημάτων.
 

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΚΙΑ
  • 17/2/2018

Το νέο KIA Ceed είναι πλέον γεγονός και ηδη γνωρίζουμε αρκετά από τα τεχνικά του στοιχεία (την πλήρη αποκάλυψη θα την έχουμε στην έκθεση της Γενεύης). Αυτό που μαθαίνουμε επιπλέον είναι ότι χάρη στη νέα πλατφόρμα που χρησιμοποιεί μπορεί πολύ εύκολα να χρησιμοποιήσει κάποιας μορφής ηλεκτροκίνηση.

Μάλιστα όπως ανακοίνωσε ο υπεύθυνος της εταιρίας για την Ευρώπη Michael Cole, θα υπάρχουν στο άμεσο μέλλον δύο υβριδικές εκδόσεις, μία ήπια υβριδική και μία plug-in.

H πρώτη που θα έρθει στην αγορά θα είναι μία mild υβριδική εκδοχή με σύστημα 48 Volt, και θα παρουσιαστεί στην αγορά κάποια στιγμή μέσα στην επόμενη χρονιά. Κατά πάσα πιθανότητα θα πρόκειται για το τυπικό σ' αυτές περιπτώσεις σύστημα της μικρής γεννήτριας που εγκαθίσαται πάνω στην μπαταρία του αυτοκινήτου, για να βελτιώσει την απόδοση του κινητήρα στις εκκινήσεις και να δώσει μία μικρή έξτρα δύναμη (μάλλον θα χρησιμοποιηθεί ο τούρμπο 1,4 των 140 ίππων)

Ο Cole αποκάλυψε ότι μετά από αυτή την έκδοση, και πάντως μέσα στο 2019 θα παρουσιαστεί και μία πιο εξελιγμένη plug-in υβριδική έκδοση, για την οποία προς το παρόν δεν υπάρχουν λεπτομέρειες. Σχετικά με μία πλήρως ηλεκτρική εκδοχή, μάλλον δεν θα την δούμε, τουλάχιστον σ' αυτό το μοντέλο. 

Αυτό που θα δούμε είναι σίγουρα μία μεγαλύτερη γκάμα αμαξωμάτων, πέρα από το πεντάθυρο hatchback. Θα υπάρξει ένα κλασικό station wagon (τα οποία είναι ακόμα πολύ δημοφιλή στην Ευρώπη), ενώ κατά πάσα πιθανότητα θα βγει στην παραγωγή και το shooting brake αμάξωμα, που θα βασίζεται στο πανέμορφο πρωτότυπο Proceed που παρουσιάστηκε πέρσι.

Eπίσης δεν θα ήταν έκπληξη αν βλέπαμε και μία έδοση με crossover χαρακτηριστικά, λίγο μικρότερο από το Sportage και στα σχεδιαστικά πρότυπα του T-Roc.

Εκείνο που δεν θα λείψει σίγουρα είναι μία σπορ έκδοση, με την ονομασία GT. Όπως έχουν σήμερα τα πράγματα μάλλον θα κινηθεί στην περιοχή των 200 ίππων, αν και με την εμφάνιση του Hyundai i30Ν, μάλλον θα δούμε και κάτι ακόμα πιο γρήγορο.