Το νέο C5 θα είναι επαναστατικό υπόσχεται η Citroen


Καθώς τα sedan να έχουν πάθει εμπορική καθίζηση λόγω των SUV, απαιτούνται δραστικές λύσεις για να ανακάμψουν, κάτι που υπόσχεται να κάνει με το νέο C5 η Citroen.
 

  • 17/2/2018

Με την κυριαρχία των SUV σε όλες τις αγορές του κόσμου, τα sedan περνούν δύσκολες ώρες. Όμως το γκρουπ PSA φαίνεται να δηλώνει το "παρών" σ' αυτή την κατηγορία, και λίγο μετά την ανακοίνωση του επερχόμενου Peugeot 508 στην Γενεύη, έρχεται και η Citroen να αναγγείλει την δική της παρουσία, με το ολοκαίνουργιο C5.

To νέο μεσαίο-μεγάλο sedan (που θα έρθει να καλύψει και το κενό του C6 που καταργήθηκε) δεν πρόκειται να είναι ένα ακόμα συνηθισμένο μοντέλο της κατηγορίας του. Όπως δήλωσε η επικεφαλής της Citroen, Linda Jackson, δεν πρόκειται να είναι ένα κλασικό σεντάν, τα οποία έχουν "ήδη πεθάνει στην Ευρώπη".

Η ίδια είπε ότι για να διαφέρει από όλα τα αντίστοιχα μοντέλα αλλά και να διατηρήσει τις αποστάσεις από την DS: "Θα πρέπει να είναι κάτι διαφορετικό, να έχει λίγο από την φιλοσοφία Cactus στην σχεδίασή του".

Το πιθανότερο είναι να κρατήσει κάποια από τα σχεδιαστικά στοιχεία που βλέπουμε στις φωτογραφίες μας από το πρωτότυπο CXeperience, με τον "επαναπροσδιορισμό" των σεντάν να έχει καικάποια στοιχεία από την σχεδίαση των SUV. 

Με βάση το παρελθόν της εταιρίας είναι σίγουρο ότι μπορούμε να περιμένουμε κάτι πραγματικά εντυπωσιακό, τόσο σε ότι αφορά την σχεδίαση, όσο και στα μηχανικά μέρη, όπου σε κάθε περίπτωση θα βρει την θέση της μια σύγχρονη εκδοχή της αερανάρτησης της Citroen "Progressive Hydraulic Cushions" με διαφορετική λειτουργία για την συμπίεσή και διαφορετική για την έκταση των αμορτισέρ. 

Σε κάθε περίπτωση μιλάμε για ένα άκρως εντυπωσιακό σχέδιο, αν και στην Citroen δεν τρέφουν αυταπάτες για την εμπορική του πορεία, με δεδομένη την κυριαρχία των SUV. Πιθανότατα το μόνο "κενό" που μένει για να έχει κάποια τύχη είναι κάτι αντίστοιχο με το Volvo S60 Cross Country (και τα αντίστοιχα, ελαφρώς υπερυψωμένα station wagon), όμως θα χρειαστεί να περιμένουμε μέχρι το 2020 για να δούμε που θα κάτσει η "σχεδιαστική" και εμπορική "μπίλια" της Citroen στην σύγχρονη αγοραστική ρουλέτα της Ευρώπης.