To Brexit και η φορολογία στα diesel αναγκάζουν τις Jaguar και Land Rover να μειώσουν την παραγωγή


Το 2017 ήταν γενικά μια καλή χρονιά για τις Jaguar και Land Rover, που είδαν τις πωλήσεις τους παγκοσμίως να αυξάνονται κατά 7%, φτάνοντας συνολικά τις 621.109 μονάδες. 

  • 25/1/2018

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ

Στην Ευρώπη όμως, συμπεριλαμβανομένης και της βρετανικής αγοράς, η κατάσταση δεν ήταν ανάλογα θετική μιας και δεν σημειώθηκε αύξηση αλλά στασιμότητα στις πωλήσεις του μεγαλύτερου κατασκευαστή αυτοκινήτων της Μεγάλης Βρετανίας.

Μάλιστα, σύμφωνα με ρεπορτάζ του Reuters οι επικεφαλής της μάρκας αναμένουν πως το περιβάλλον θα είναι αντίστοιχο και το 2018.

Μάλιστα έγιναν και πιο συγκεκριμένοι λέγοντας πως «γίνεται αντιληπτή στους πελάτες της μάρκας η αβεβαιότητα που υπάρχει γύρω από το Brexit».

Ταυτόχρονα και πάντα σύμφωνα με τις Jaguar Land Rover «υπάρχει ανησυχία και για το μέλλον των κινητήρων βενζίνης και πετρελαίου, σε συνδυασμό με την παγκόσμια οικονομική αλλά και πολιτική αστάθεια».

Τα αποτέλεσμα όλων των παραπάνω θα είναι η μείωση της παραγωγής στο εργοστάσιο της μάρκας στο βρετανικό Halewood, κατά τη διάρκεια του δεύτερου τριμήνου της χρονιάς. Ενδιαφέρον στοιχείο είναι πως το 90% των νέων μοντέλων τόσο της Jaguar όσο και της Land Rover εφοδιάζονται με κινητήρες πετρελαίου.

Υπενθυμίζουμε πως τόσο η Jaguar όσο και η Land Rover ανήκουν εδώ και μερικά χρόνια στον ινδικό όμιλο της Tata και όπως δείχνουν τα πράγματα, τόσο από τα οικονομικά τους αποτελέσματα όσο και από την παρουσίαση νέων μοντέλων, περνούν μια από τις καλύτερες περιόδους της ιστορίας τους.