Το A8 είναι το τελευταίο Audi με W12 κινητήρα


Στον δρόμο προς τη υβριδοποίηση τα πολύ-κύλινδρα μηχανικά σύνολα δεν θα ταιριάζουν και πολύ στο νέο προφίλ που χαράσσει η Audi. Επόμενο είναι η γερμανική εταιρία να σταματήσει να τα εξελίσσει.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 19/3/2018

Μετά την πρόσφατη είδηση πως το Audi R8 δεν θα έχει διάδοχη κατάσταση έρχεται μια ακόμη που αφορά στην κατάργηση του θηριώδους W12. Η εν λόγω έκδοση είχε το μεγαλύτερο μέρος της ζήτησής της κυρίως στην αμερικανική και κινεζική αγορά, αλλά με την τελευταία να κατευθύνεται προς τα ηλεκτρικά (προσθέστε τους αυστηρότερους ρύπους και τον κύκλο μετρήσεων WLTP) δεν θα έχει και πολύ νόημα η διατήρηση μίας W12 έκδοσης που τώρα αποδίδει 593 PS και 900 Nm ροπής.

Επίσης, η Audi διαθέτει V6 και V8 κινητήρες βενζίνης και πετρελαίου που μπορούν να διατηρήσουν το prestige του Audi A8 που θα στα 6.000 cc θα έχει ως επίλογο έναν υβριδοποιημένο W12. Ο οποίος μπορεί να μην συνεχίσει στην Audi αλλά το εμβληματικό μοτέρ σε καμία περίπτωση δεν θα απουσιάσει από τις top εκδοχές της Bentley, σύμφωνα με πληροφορίες που έρχονται από το αμερικανικό Car&Driver.

Στην Audi o W12 είχε κάνει την πρώτη του εμφάνιση στο Α8 το 2001 και όπως φαίνεται θα ολοκληρώσει την πορεία του με το ίδιο μοντέλο.