Tata Nano: τέλος για το φτηνότερο αυτοκίνητο του κόσμου


Τα Tata Nano ξεκίνησε με στόχο να κατακτήσει την αγορά της Ινδίας με όπλο την τιμή του, κάτι που δεν έγινε ποτέ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 17/7/2018

Πριν από σχεδόν 10 χρόνια, το 2009, ο ινδικός κολοσσός της Tata, στον οποίο εν τω μεταξύ ανήκουν τόσο η Jaguar όσο και η Land Rover, παρουσίασε ένα αυτοκίνητο για το οποίο είχε μεγάλες προσδοκίες. Ο λόγος για το Tata Nano, που υπολόγιζε πως λόγω τιμής -κόστιζε τότε λιγότερα από 1.50 ευρώ και ήταν το φθηνότερο του κόσμου- θα γινόταν το εθνικό αυτοκίνητα της Ινδίας.

Τα πράγματα όμως δεν εξελίχθηκαν έτσι. Το Nano, παρά τη χαμηλή τιμή του, δεν μπόρεσε να καθιερωθεί. Ένα από τους λόγους και τα περιστατικά φωτιάς που είχαν σημειωθεί σε αρκετά εν κινήσει, τα οποία κλόνισαν την εμπιστοσύνη του κοινού. Τα οποία προστέθηκαν στη συνολικά κακή ασφάλεια που παρείχε.

Παράλληλα το Tata Nano ήταν κάτι παραπάνω από σπαρτιατικό, σε μια αγορά στην οποία ο εξοπλισμός αποτελεί αν όχι το βασικό έναν από τους κύριους λόγους επιλογής αυτοκινήτου.

Λογικά λοιπόν το Nano δεν μπόρεσε ποτέ να πετύχει τα νούμερα που ονειρευόταν η Tata, ενώ ακόμα και αυτές οι χαμηλές πωλήσεις του τα τελευταία χρόνια ήταν πτωτικές. Μοιραία λοιπόν επήλθε το τέλος για το Tata Nano, που αν μη τι άλλο θα μείνει στην ιστορία του αυτοκινήτου ως το πιο φθηνό σε μια περίοδο.