Πόσες οθόνες έχει το εσωτερικό του Audi E-Tron;


Το ηλεκτρικό Audi θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο ευρείας παραγωγής με προαιρετικά κάμερες για εξωτερικούς καθρέπτες ελέγχου οπισθοπορείας.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 4/7/2018

Για αυτό το λόγο στο εσωτερικό υπάρχουν δύο επιπλέον μικρότερες οθόνες στις πόρτες ώστε να προβάλλεται η γωνία λήψης των καμερών στους εξωτερικούς «καθρέπτες». Τώρα, αν συνυπολογίσετε τις δύο οθόνες στην κεντρική κονσόλα (μία διάταξη που είδαμε στα νέα A8 και A6), καθώς και αυτή του πλήρους ψηφιακού πίνακα οργάνων, τότε το σύνολο οθονών στο E-Tron φτάνει τις πέντε! Πέρα από τις πολλές οθόνες και την πληρότητα ελέγχου, χειρισμού και διασύνδεσης, η Audi κάνει ιδιαίτερο λόγο για το υψηλής πιστότητας ηχοσύστημα της Bang&Olufsen, όπως και για το μεταξόνιο των 2,928 mm που θα διασφαλίζει άνετους χώρους.

Όπως αναφέρει η Audi το μέγεθος των καινοτόμων «καθρεπτών» είναι πολύ μικρότερο και σε συνδυασμό με την κλειστή μάσκα (μιας και δεν υπάρχει συμβατικός κινητήρας για να ψύχεται) πετυχαίνεται η καλύτερη δυνατή αεροδυναμική (συντελεστής στο 0,28) που συμβάλλει και στην αύξηση της αυτονομίας (θα είναι στα 400 km κατά τον κύκλο WLTP). Για αυτό το λόγο οι ειδικοί της Audi έχουν περάσει πάνω από 1.000 ώρες δοκιμών και εξέλιξης στο αεροδυναμικό τούνελ.

Σύμφωνα με τα όσα γνωρίζουμε έως τώρα, τo Audi E-Tron θα έχει δύο ηλεκτροκινητήρες (έναν στον μπροστινό άξονα και ένα στον πίσω) με συνολική ισχύ στους 360 PS και 0-100 σε λιγότερο από 6 sec. Η τελική θα περιορίζεται στα 200 km/h για λόγους εξοικονόμησης ενέργειας ενώ στο Sport πρόγραμμα η ισχύς θα φτάνει προσωρινά στους 408 PS. Οι μπαταρίες λιθίου (της LG Chem ή της Samsung) συνολικά ζυγίζουν περίπου 700 kg, έχουν χωρητικότητα 95 kWh και να δίνουν μία αυτονομία πάνω από 400 km.

Παράλληλα η Audi έκανε γνωστό πως το e-tron SUV θα μπορεί να φορτίζει (στο 80% της μπαταρίας) σε λιγότερο από μισή ώρα σε DC παροχή συνεχούς ρεύματος με ισχύ 150 kW (ή φόρτιση AC στα 22 kW). Σύμφωνα με την Audi το νέο e-tron SUV θα είναι το πρώτο αυτοκίνητο παραγωγής που θα φορτίζει πιο γρήγορα ακόμη και από το δίκτυο Tesla Supercharger.

Η γερμανική εταιρία είχε ανακοινώσει πως θα αποκάλυπτε το E-Tron SUV στις 30 Αυγούστου στις Βρυξέλλες, εκεί όπου θα κατασκευάζεται το αυτοκίνητο. Ωστόσο, η αναστάτωση που επέφερε η σύλληψη του πρώην διευθυντή της Audi, του Rupert Stadler, μεταθέτει την όλη παρουσίαση για αργότερα και προς τα τέλη της χρονιάς (πιθανότατα στις ΗΠΑ). Ωστόσο, αυτό δεν αλλάζει την διάθεση του Audi E-Tron στην Ευρώπη που θα ξεκινήσει αρχές 2019.