Σύμφωνα με τις πληροφορίες, τα χρήματα αυτά θα διατεθούν τόσο για την εξέλιξη και δημιουργία καινούργιων ηλεκτροκίνητων μοντέλων όσο και για τη δημιουργία κατάλληλων υποδομών που σχετίζονται άμεσα ή έμμεσα με την παραγωγική διαδικασία.
Σύμφωνα με αναλυτές της Αυτοκινητοβιομηχανίας, τα ανώτατα στελέχη του Ομίλου θέλουν με αυτό με αυτό το επιχειρηματικό σχέδιο να ξεπεράσουν έμπρακτα τον θόρυβο και την αρνητική δημοσιότητα εξαιτίας του σκανδάλου «Dieselgate», αλλά και να θέσουν τις βάσεις για ένα ευρύ παραγωγικό μοντέλο που θα κάνει το ηλεκτροκίνητο όχημα το νέο «αυτοκίνητο του λαού».
Όπως έγινε γνωστό, η επένδυση δεν θα σταματήσει στο προγραφέν ποσό. Στα σχέδια του Ομίλου είναι να επενδυθούν άλλα 20 δισεκατομμύρια ευρώ ως το 2030 για τη δημιουργία περισσότερων από 80 ηλεκτροκίνητων μοντέλων και για την αναβάθμιση και τροποποίηση των γραμμών παραγωγής στα εργοστάσια. Απώτερος στόχος είναι να υπάρχει οπωσδήποτε και μια αμιγώς ηλεκτροκίνητη εκδοχή όλων των μοντέλων και όλων των εκδόσεων αυτών ως εκείνη τη χρονιά.
Επίσης, ως το 2025 αναμένεται να επενδυθούν 10 δισεκατομμύρια ευρώ στην Κίνα για την παραγωγή εκεί ηλεκτροκίνητων οχημάτων, σε μια χώρα όπου οι νέες τάσεις της Αυτοκινητοβιομηχανίας εξαπλώνονται ταχύτερα απ’ ό,τι στις ΗΠΑ η τη Γηραιά ήπειρο.
Οι τελικές αποφάσεις για τα παραπάνω αναμένεται να οριστικοποιηθούν έπειτα από συζητήσεις και με τους εκπροσώπους των σωματείων εργαζομένων του Ομίλου VAG, καθώς πρέπει να υπάρξει ένα συνολικό σχέδιο «μεταφοράς» ή και κατάργησης της υπάρχουσας παραγωγικής διαδικασίας σε αξιοσημείωτο αριθμό εργοστασίων του (Όμιλος) ανά τον κόσμο.