Ξεκίνησαν οι παραγγελίες για το αποδοτικό diesel μοντέλο


Ξεκίνησαν οι παραγγελίες για το νέο Astra 1.6 BiTurbo Diesel της Opel, με τεχνολογία Selective Catalytic Reduction (SCR). Το μοντέλο διαθέτει σύστημα σειριακής υπερσυμπίεσης δύο σταδίων, κυκλοφορεί σε 5θυρη και Sports Tourer έκδοση και πληροί ήδη το αυστηρό πρότυπο Euro 6d-TEMP, που περιλαμβάνει τη δοκιμή πραγματικών εκπομπών ρύπων με μέτρηση σε δημόσιους δρόμους.

  • 18/7/2018

Ξεκινώντας από τα στοιχεία των επιδόσεων, να πούμε ότι το Astra 1.6 BiTurbo Diesel hatchback επιταχύνει από 0 στα 100 km/h σε 9,0 sec, ενώ από 80 σε 120 km/h σε 7,1 sec μέχρι την τελική ταχύτητα των 225 km/h. Ο συνδυασμός επιδόσεων και χαμηλής κατανάλωσης κάνει το twin-turbo Astra ένα από τα πιο αποδοτικά μοντέλα στη μικρομεσαία κατηγορία (hatchback: 6,5-6,2 lt/100 km στην πόλη, 4,2-4,0 lt/100 km εκτός πόλης, 5,0-4,8 lt/100 km και 133-127 g/km CO2 στο μικτό κύκλο, Sports Tourer: 6,7-6,3 lt/100 km στην πόλη, 4,3-4,1 lt/100 km εκτός πόλης, 5,2-4,9 l/100 km και 137-131 g/km CO2 στο μικτό κύκλο).

Εκτός από τις καλές επιδόσεις, η οδική συμπεριφορά είναι ακόμα ένα πλεονέκτημα του μοντέλου με τον κινητήρα των 150 PS. Η μέγιστη ροπή των 350 Nm είναι διαθέσιμη μεταξύ 1.500-2.250 rpm. Σε συνδυασμό με το χαμηλό βάρος και την άμεση απόκριση του γκαζιού, το Astra 1.6 BiTurbo Diesel επιταχύνει γρήγορα από τις χαμηλές στροφές. Σε συνεργασία με το ακριβές 6άρι μηχανικό κιβώτιο, ο 4κύλινδρος κινητήρας ανεβάζει στροφές ομαλά και προοδευτικά σε όλο το εύρος λειτουργίας του. Η «εκλεπτυσμένη» συμπεριφορά του γίνεται εμφανής στην απαλλαγμένη από θορύβους καμπίνα επιβατών, όπου με την άνεση και την ευρυχωρία της, υπόσχεται ένα άνετο ταξίδι.

Στη διαδικασία SCR για κινητήρες diesel, ψεκάζεται AdBlue στα καυσαέρια. Το διάλυμα αποσυντίθεται σε αμμωνία. Οξείδια του αζώτου (NOx) εισέρχονται στον καταλύτη, και στη συνέχεια γίνεται επιλεκτική αναγωγή σε άζωτο και νερό.

Η ταχεία μετάβαση σε επίπεδο συμμόρφωσης Euro 6d-TEMP αποτελεί τμήμα της στρατηγικής της Opel, που τη θέλει ηγέτη στη μείωση εκπομπών ρύπων των οχημάτων. Τα επόμενα βήματα προς αυτό το στόχο είναι το λανσάρισμα τεσσάρων ηλεκτρικών/plug-in υβριδικών μοντέλων μέχρι το 2020, μεταξύ των οποίων η επόμενη γενιά Corsa, που θα διατίθεται σε πλήρως ηλεκτρική έκδοση, και το Grandland X ως το πρώτο plug-in υβριδικό της Opel. Μέχρι το 2024, θα έχει ολοκληρωθεί ο «εξηλεκτρισμός» της Opel, καθώς δίπλα σε κάθε κινητήρα εσωτερικής καύσης θα υπάρχει μία αντίστοιχη υβριδική ή ηλεκτρική έκδοση.

Ελαφρύ, οικονομικό, ευέλικτο: Το Astra σχεδιάστηκε για μέγιστη απόδοση

Το Astra είναι από τα best sellers στην γκάμα της Opel. Όντας ελαφριά, οικονομικά, ευέλικτα και άνετα, τα Astra hatchback ή Sports Tourer αποδίδουν απολύτως ικανοποιητικά. Παρά τις συμπαγείς εξωτερικές διαστάσεις, οι επιβάτες απολαμβάνουν πλούσιο χώρο για τα πόδια - κυρίως πίσω. Το Sports Tourer μπορεί επίσης να μεταφέρει έως και 1.630 lt αποσκευών, ενώ η πρόσβαση στη μεγάλη επιφάνεια φόρτωσης είναι εύκολη χάρη στην προαιρετική, ηλεκτρική πίσω πόρτα, που μπορεί να ανοίγει και να κλείνει με μία απλή κίνηση του ποδιού κάτω από τον προφυλακτήρα.

Εκτός από τα πολυάριθμα συστήματα υποστήριξης οδηγού όπως Σύστημα Αναγνώρισης Επικείμενης Σύγκρουσης (Forward Collision Alert) με Αυτόματο Φρενάρισμα Έκτακτης Ανάγκης (Automatic Emergency Braking) και Σύστημα Προειδοποίησης Παρέκκλισης από τη Λωρίδα Κυκλοφορίας (Lane Departure Warning) με Σύστημα Διατήρησης Λωρίδας Κυκλοφορίας (Lane Keep Assist), το Astra είναι το πρώτο αυτοκίνητο στην κατηγορία του που διατίθεται με προβολείς full LED matrix. Το σύστημα φωτισμού IntelliLux LED matrix στο Astra, το οποίο αποτελείται από 16 τμήματα LED -οκτώ σε κάθε πλευρά του οχήματος- προσαρμόζει αυτόματα και συνεχώς το μήκος και την κατανομή της δέσμης φωτός ανάλογα με τις συνθήκες, χωρίς να ενοχλεί τους αντίθετα διερχόμενους οδηγούς.

Ο προαιρετικός εξοπλισμός του Astra περιλαμβάνει επίσης συστήματα ενημέρωσης/ ψυχαγωγίας με έλεγχο μέσω οθόνης αφής, χειριστηρίων στο τιμόνι και φωνητικής αναγνώρισης. Επιτρέπουν τη διαχείριση smartphones μέσω του voice control του τηλεφώνου, όπως Siri ή Google Assistant, και είναι συμβατά με Apple CarPlay και Android Auto.

Οι τιμές στη Γερμανία ξεκινούν από 27.720 ευρώ με ΦΠΑ για το πεντάθυρο Opel Astra 1.6 BiTurbo Diesel hatchback.