Κινητήρας της 20ετίας ο V8 3.9 της Ferrari


Δείτε πλέον όλα τα σύνολα που πλέον φέρουν τον τίτλο του «Κινητήρα της Χρονιάς», είτε στην κατηγορία τους είτε συνολικά.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 6/6/2018

Ο κινητήρας των 3.900 cc της Ferrari που κινεί τις διάφορες εκδόσεις της 488 και στην πιο πρόσφατη, την Pista, εμφανίστηκε στην κορυφαία εκδοχή του, είναι και για φέτος ο Κινητήρας της Χρονιάς (Engine of the Year). Παράλληλα το ίδιο σύνολο με τα διπλά turbo ανακηρύχθηκε και κινητήρας της εικοσαετίας, υπερισχύοντας άλλων σημαντικών κινητήρων, όπως ο κλασικός εξακύλινδρος των 3.200 cc της ΒΜW M, ο περιστροφικός της Mazda και ο 1.0 Ecoboost της Ford.

Ο τελευταίος δεν επιλέχθηκε top κινητήρας στην κατηγορία κάτω των 1.000 cc, μιας και την πρώτη θέση πήρε ο 1.0 TSI της VW που κινεί το up! GTI, ενώ στην επόμενη κλάση, από τα 1.000 έως τα 1.400 cc επιλέχθηκε για άλλη μια φορά το τρικύλινδρο turbo σύνολο των 1.200 cc του ομίλου PSA.

Από τα 1.400 έως τα 1.800 cc το βραβείο πήγε στο υβριδικό σύνολο της BMW i8, από τα 1.800 έως τα 2.000 cc στον τετρακύλινδρο boxer turbo της Porsche, από τα 2.000 έως τα 2.500 cc στον πεντακύλινδρο των Audi RS3 και TT RS, ενώ από τα 2.500 έως τα 3.000 cc βραβεύτηκε ο εξακύλινδρος turbo boxer της Porsche.

Από τα 3.0 lt έως τα 4.0 lt η επιλογή ήταν ο κινητήρας της χρονιάς, ο 3.9 V8 της Ferrari, ενώ ο V12 των 6.500 της ιταλικής εταιρείας ανακηρύχθηκε τόσο κορυφαίος κινητήρας πάνω από τα 4.0 lt έως και top καινούργιος κινητήρας. Δύο βραβεία, αυτό του πράσινου κινητήρα της χρονιάς αλλά και αυτό του καλύτερου ηλεκτρικού πιστώθηκαν στην Tesla για τα σύνολα των Model S και Model X.