Η Great Wall είναι από τις πιο μεγάλες και πιο γνωστές κινέζικες αυτοκινητοβιομηχανίες και με την BMW έχει δημιουργήσει μια κοινή εταιρεία -τα ποσοστά συμμετοχής είναι 50:50. Η εταιρεία αυτή θα κατασκευάζει μια ηλεκτρική έκδοση του τρέχοντος 3θυρου Mini.
Αυτή η συνεργασία έχει σαν αποτέλεσμα η Great Wall να θεωρείτε ως η εταιρεία με την οποία κατά πάσα πιθανότητα θα συνεργαστεί η BMW για το πλαίσιο της επόμενης γενιάς των Mini. Μάλιστα προκειμένου αυτό να γίνει εφικτό μπορεί να μην προχωρήσει στην παρουσίασή της που έχει προγραμματιστεί προς το τέλος του 2019 και να την αναβάλει μέχρι και το 2023.
Ο λόγος που ο όμιλος BMW αναζητά συνεργασία για την εξέλιξη ενός νέου πλαισίου οφείλεται στο ότι τα μοντέλα της BMW στο μέλλον θα βασίζονται όλα σε δύο και μόνο πλαίσιο. Για να πισωκίνητα θα είναι το ήδη υπάρχον CLAR, ενώ για τα προσθιοκίνητα θα υπάρχει το καινούργιο FAAR. Το οποίο θα αντικαταστήσει το τρέχον UKL.
Το Faar λοιπόν θεωρείται πολύ μεγάλο και πολύ ακριβό για τη νέα γενιά των Mini, η γκάμα της οποίας εκτός απροόπτου δεν θα περιλαμβάνει το τρίθυρο αλλά ούτε και το κάμπριο που βασίζεται σε αυτό. Το νέο πλαίσιο που θα είναι ειδικά σχεδιασμένο για αυτοκίνητα του μεγέθους των Mini θα αποτελέσει και το έναυσμα για την αλλαγή και της σχεδίασής τους.