H Hyundai τα «χώνει» στην VW απαξιώνοντας το Golf GTI


Η Ηyundai έχει τόση εμπιστοσύνη στη νέα σειρά «Ν» που δεν διστάζει να απαξιώσει το Golf GTI και την απόδοσή του μέσα στην πίστα.

  • 20/1/2018

ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΗYUNDAI

Η νέα σειρά σπορ εκδόσεων «Ν» της Hyundai φαίνεται ότι έρχεται με πολύ υψηλές προσδοκίες να αναστατώσει την καθεστηκύια τάξη. Το i30N (και το νέο Veloster N που είναι μόνο για τις ΗΠΑ και την Κορέα) αποτελούν τις πιο σοβαρές μέχρι τώρα προτάσεις της εταιρίας για μπει στο club των εκλεκτών.

Όμως όπως φαίνεται έχουν πάρει πάρα πολύ φόρα, και φθάνουν σε σημείο να κάνουν κάποιες δηλώσεις που δεν συνηθίζονται στην αυτοκινητοβιομηχανία. Το πρώτο «χτύπημα» έγινε πριν μερικές ημέρες όταν άνθρωποι της Hyundai δήλωσαν ότι τα δικά της αυτοκίνητα πηγαίνουν καλύτερα στην πίστα από ένα Golf GTI.

Oι νέες δηλώσεις όμως του επικεφαλής του τμήματος «Ν» Albert Biermann (ο οποίος υπήρξε και επικεφαλής του τμήματος «Μ» της BMW) προκαλούν έκπληξη, καθώς σε συνέντευξη σε Αυστραλούς δημοσιογράφους στο Detroit υποστήριξε ότι το Golf GTI «διαλύεται» σε σκληρή οδήγηση στην πίστα.

Όπως είπε ο Biermann: «Υπάρχουν Golf GTI που είναι φτιαγμένα για οδήγηση πίστας, όμως το από GTI δεν είναι τέτοιο. Είναι ένα εξαιρετικό αυτοκίνητο, αλλά μετά από δυο γύρους στην πίστα, η διασκέδαση τελειώνει». Μάλιστα στην ερώτηση  ποιό μέρος του Γερμανικού αυτοκινήτου έχει τα μεγαλύτερα προβλήματα, ο Biermann απάντησε: «Όλα»!

Η VW από την δική της πλευρά φαίνεται να κρατά χαμηλότερους τόνους απέναντι σ' αυτές τις δηλώσεις. Την απάντηση έσωσε ο επικεφαλής της εταιρίας στην Αυστραλία Michael Bartsch ο οποίος μιλώντας σε τοπικά Μέσα είπε ότι οι δηλώσεις του Biermann είναι αστήρικτες. Ενώ στην συνέχεια είπε ότι: «Πρόκειται για υπερβολικές δηλώσεις από κάποιους υποτιθέμενους αντιπάλους μας που ακόμα δεν έξουν ξεκινήσει καν την πώληση των αυτοκινήτων τους. Αν και ένα αυτοκίνητο μικρής παραγωγής (σ.σ. εννοεί το i30N) μπορεί να είναι καλό στην πίστα, η εμπειρία και η εξειδίκευση που απαιτείται για να φτιάξεις ένα Golf GTI ή ένα Golf R που αποδίδουν εξαιρετικά και στον πραγματικό κόσμο, είναι μία πάρα πολύ δύσκολη υπόθεση».

Σε κάθε περίπτωση, οι άνθρωποι πίσω από την σειρά «Ν» ξέρουν εκτός από το να φτιάχουν καλά αυτοκίνητα (τουλάχιστον στις προδιαγραφές) φαίνεται ότι φέρνουν και νέα ήθη στο marketing αυτής της κατηγορίας. Η κόντρα έχει ήδη ξεκινήσει ήδη από τις δηλώσεις και τα χαρτιά, και μένει να δούμε τι θα προκύψει με τις συγκριτικές δοκιμές ανά τον κόσμο για το αν ο φουριόζος «νέος» της παρέας έχει τα κότσια να σταθεί απέναντι στον καταξιωμένο βασιλιά της κατηγορίας.