Η συμφωνία με την Chelsea αποτελεί την πρώτη φορά που η Hyundai εισέρχεται στην ποδοσφαιρική αγορά του Ηνωμένου Βασιλείου και για το λόγο αυτό τόλμησε να επενδύσει 50 εκατ. αγγλικές λίρες (56 εκατ. ευρώ) μόνο για το λογότυπο στο μανίκι της φανέλας!
Η νέα εταιρική σχέση επεκτείνει τη μακροχρόνια παρουσία της Hyundai στο ποδόσφαιρο, έχοντας συνεχή συμμετοχή σε εθνικές και διεθνείς διοργανώσεις τα τελευταία 20 χρόνια (υπενθυμίζεται ότι η Hyundai είναι ένας από τους κορυφαίους συνεργάτες της FIFA από το 1999 και της UEFA για 18 χρόνια έως το 2017).
Το λογότυπο της νέας φανέλας θα παρουσιασθεί για πρώτη φορά στις 23 Ιουλίου καθώς η Chelsea θα ταξιδέψει στην Αυστραλία για φιλικό αγώνα με την Perth Glory, ενώ την πρώτη της διαδικτυακή εμφάνιση έκανε με τους αστέρες της Chelsea, David Luiz, Olivier Giroud και Tiemoué Bakayoko.