H Ford παραδέχεται πως το Focus RS είχε θέματα με τον κινητήρα του


Και λέμε "είχε" αφού τα συμπτώματα λευκού καπνού από τις εξατμίσεις αφορούσαν μόνο την πρώτη παρτίδα και το πρόβλημά έχει πλέον διορθωθεί.

  • 12/12/2017

Τα πρώτα συμπτώματα αναφέρθηκαν σε συγκεκριμένα Focus RS που κυκλοφόρησαν κυρίως στην Βρετανία. Σε ανακοίνωσή της προς το Autocar η Ford επιβεβαίωσε πως υπήρχαν κάποια θέματα με τον δεύτερο και τρίτο κύλινδρο και την φλάντζα της κυλινδροκεφαλής που είχε ως συνέπεια να περάσει ψυκτικό υγρό και στην φάση κρύας εκκίνησης να βγαίνει λευκός καπνός από τις απολήξεις.

Όπως είπαμε το πρόβλημα εντοπίζεται κυρίως στην πρώτη παρτίδα των Focus RS (δηλ. από το 2015 και μετά και περίπου στα πρώτα 10.000 km) και φυσικά η μπλε οβάλ αναλαμβάνει όλη την επισκευή δίχως καμία χρέωση, ενώ ελάχιστες ήταν οι περιπτώσεις όπου υπήρξε αντικατάσταση του κινητήρα. Όπως διαπιστώθηκε το πρόβλημα προέρχεται από μία μικρή παραμόρφωση του μπλοκ και πως δεν υφίσταται στην Mustang μιας και εκεί χρησιμοποιείται διαφορετικό κράμα μετάλλου.