H Bugatti Chiron ίσως δεν διεκδικήσει το ρεκόρ ταχύτητας


H Chiron ίσως δεν καταγραφεί ποτέ ως κάτοχος παγκόσμιου ρεκόρ ταχύτητας, όπως η προκάτοχός της Veyron.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 2/4/2018

Στην Bugatti άλλαξε η ηγεσία της και πλέον ισχυρός άντρας της εταιρείας είναι ο Stefan Winckelmann, ο επιτυχημένος στο παρελθόν επικεφαλής της Lamborghini. O οποίος σε δηλώσεις του είπε πως υπάρχουν πολλά ανοιχτά θέμα και σίγουρα η προσπάθεια για την επίτευξη ενός νέου ρεκόρ ταχύτητας -την οποία είχε ανακοινώσει ο προκάτοχός του- δεν είναι μέσα στις άμεσες προτεραιότητές του.

Μάλιστα δεν περιορίστηκε σε αυτό, αλλά σε ερώτηση που του έγινε σχετικά με την πιθανότητα μια τέτοια προσπάθεια να μη λάβει ποτέ χώρα η απάντησή του ήταν «ίσως, δεν ξέρω».

Το βέβαιο είναι πως οι πελάτες της μάρκας δεν ενδιαφέρονται για το αν η Chiron είναι η κάτοχος του παγκόσμιου ρεκόρ ταχύτητας ή όχι, καθώς προφανώς για όσους έχουν να δώσουν τα πολλά χρήματα που απαιτούνται για να την αποκτήσουν μετρούν άλλα.

Επίσης ένα τέτοιο ρεκόρ είναι και εργαλείο προώθησης και marketing, το οποίο η Chiron δεν δείχνει να έχει ανάγκη. Ειδικά από τη στιγμή που από τις 500 συνολικά που θα κατασκευαστούν οι 320 έχουν ήδη πουληθεί. Ενδεικτικό είναι πως αν κάποιος παραγγείλει σήμερα μια Bugatti θα την παραλάβει κατά πάσα πιθανότητα σε 3 χρόνια από τώρα, το 2021.

Αντίθετα η Veyron δεν είχε την ίδια αποδοχή και χρειάστηκε να εξαντλήσει τη δεκαετία προκειμένου να πουληθούν και οι 450 μονάδες της. Με τη βοήθεια, πέρα από το ρεκόρ ταχύτητας και των ειδικών εκδόσεων που συνεχώς παρουσιάζονταν προς το τέλος της εμπορικής ζωής της.

Ένας άλλος παράγοντας που σίγουρα έχει παίξει σημαντικό ρόλο στην αναθεώρηση της άποψης της Bugatti είναι και η παρουσία της Koenigsegg, που με το Agera RS, το νυν κάτοχο του ρεκόρ ταχύτητας με 446,97 km/h, έχει βάλει τον πήχη ιδιαίτερα ψηλά.