Με τη χρήση και από την Aston Martin του νέου εξακύλινδρου σε σειρά των 3.000 cc, ο οποίος εμφανίστηκε μαζί με την Mercedes-AMG GT 4 Door Coupe στο Σαλόνι της Γενεύης. Στην GT 53 το συγκεκριμένο σύνολο αποδίδει 435 PS και υποστηρίζεται από ένα ήπιο υβριδικό σύστημα (EQ-Boost) με 22 PS και 250 Nm.
Αν χρησιμοποιηθεί από τη βρετανική μάρκα είναι άγνωστο στους πόσους ίππους θα διαμορφωθεί η απόδοσή του, ενώ από την άλλη είναι βέβαιο πως θα προσαρμοστεί στα δεδομένα της τελευταίας. Πιθανότατα με επεμβάσεις στο λογισμικό του, προκειμένου να συνδυαστεί και με το κιβώτιο των 8 σχέσεων της ZF που διαθέτει η Aston Martin.
H χρήση του πάντως δείχνει μονόδρομος για τη βρετανική εταιρεία, όχι μόνο γιατί έτσι θα υπάρξει μια βασική και κατά συνέπεια και οικονομικά πιο προσιτή έκδοση τουλάχιστον της Vantage, αλλά και λόγω των ολοένα και πιο αυστηρών προδιαγραφών εκπομπής ρύπων. Που στην ουσία επιβάλλουν ένα downsize της προκειμένου ως συνολική γκάμα να γίνει πιο «καθαρή» και φιλική προς το περιβάλλον.