GP Κίνας: Νίκη για τον εκπληκτικό Ricciardo σε έναν επεισοδιακό αγώνα


Τα πάνω κάτω ήρθαν στο Γκραν Πρι της Κίνας με έναν εκπληκτικό Ricciardo με την Red Bull να καταφέρνει να παίρνει μία παλικαρίσια νίκη σε έναν επεισοδιακό αγώνα

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΤΡΙΤΑΡΗΣ, ΦΩΤΟ: ΑΡΧΕΙΟ
  • 15/4/2018

Όλα τα προγνωστικά πήγαν περίπατο στο σημερινό Grand Prix της Κίνας, καθώς ένας εκπληκτικός Daniel Ricciardo με απίστευτη οδήγηση από την μέση του αγώνα και μετά, κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση. Ο άνθρωπος που παρά λίγο να μην συμμετέχει στον αγώνα λόγω κάποιου προβλήματος στο τούρμπο το Σάββατο, κατάφερε να ξεκινήσει από την έκτη θέση και τελικά να βρεθεί πρώτος, οδηγώντας απίστευτα και δείχνοντας για άλλη μια φορά ότι έχει την στόφα ενός μεγάλου οδηγού. Mάλιστα αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή είναι η έκτη νίκη του στην F1 και όλες έχουν γίνει χωρίς να βρίσκεται στις δύο πρώτες θέσεις του grid. Ενώ μέσα σε όλα τα άλλα έκανε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από τον απίστευτο Αυστραλό;...

Τίποτα πάντως στην εκκίνηση του αγώνα δεν προμήνυε αυτή την εξέλιξη. Ο Vettel κατάφερε να φύγει μπροστά, ακολουθούμενος από τον Bottas, ο οποίος πέρασε στην πρώτη θέση μετά από ένα καθυστερημένο pit-stop της Ferrari. Τα πάντα άλλαξαν στο μέσο του αγώνα, όταν μετά από σύγκρουση των δύο Toro Rosso, μπήκε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Εκεί, οι δύο Red Bull εκμεταλλεύτηκαν την συγκυρία, και προχώρησαν σε αλλαγή ελαστικών, κάτι που τους έδωσε το σημαντικό πλεονέκτημα μόλις ξεκίνησε και πάλι ο αγώνας.

Από εκεί και πέρα, τίποτα δεν φάνηκε ικανό να σταματήσει τον Ricciardo να περάσει όλους όσοι βρίσκονταν μπροστά του, ενώ το ίδιο προσπάθησε να κάνει και ο Verstappen, όμως είχε μία επαφή με τον Vettel που ευτυχώς δεν τους έβγαλε από τον αγώνα, αλλά κόστισε στον Ολλανδό ποινή 10 δευτερολέπτων. 

Άπό τους υπόλοιπους ξεχώρισε ο Bottas ο οποίος κράτησε τα προσχήματα για την Mercedes τερματίζοντας στην δεύτερη θέση, ενώ και ο Raikkonen έσωσε την παρτίδα για την Ferrari με την τρίτη θέση στο podium. Όσο για τον Vettel ταλαιπωρήθηκε αρκετά από το λάθος της ομάδας να μην γίνει pit-stop την ώρα του pace-car, με αποτέλεσμα ακόμα και στοντελευταίο γύρο να τον περάσει ο Alonso, καθώς πλέον δεν είχε πρόσφυση στα πίσω λάστιχα.

Eκτός ρυθμού αγώνα από την εκκίνηση μέχρι το τέλος ο Lewis Hamilton με μία απόδοση που πρέπει σίγουρα να προβληματίσει την ομάδα, καθώς όλα δείχνουν ότι η Ferrari έχει το πάνω χέρι αυτή την στιγμή, ιδίως αν σκεφτούμε ότι η Κίνα είναι μια πίστα που βολεύει την Mercedes. 


Κατάταξη αγώνα

1

Daniel Ricciardo

Red Bull/Renault

56

1h35m36.380s

2

Valtteri Bottas

Mercedes

56

8.894s

3

Kimi Raikkonen

Ferrari

56

9.637s

4

Lewis Hamilton

Mercedes

56

16.985s

5

Max Verstappen

Red Bull/Renault

56

20.436s

6

Nico Hulkenberg

Renault

56

21.052s

7

Fernando Alonso

McLaren/Renault

56

30.639s

8

Sebastian Vettel

Ferrari

56

35.286s

9

Carlos Sainz

Renault

56

35.763s

10

Kevin Magnussen

Haas/Ferrari

56

39.594s

11

Esteban Ocon

Force India/Mercedes

56

44.050s

12

Sergio Perez

Force India/Mercedes

56

44.725s

13

Stoffel Vandoorne

McLaren/Renault

56

49.373s

14

Lance Stroll

Williams/Mercedes

56

55.490s

15

Sergey Sirotkin

Williams/Mercedes

56

58.241s

16

Marcus Ericsson

Sauber/Ferrari

56

1m02.604s

17

Romain Grosjean

Haas/Ferrari

56

1m05.296s

18

Pierre Gasly

Toro Rosso/Honda

56

1m06.330s

19

Charles Leclerc

Sauber/Ferrari

56

1m22.575s

20

Brendon Hartley

Toro Rosso/Honda

51

Not running

 

Πρωτάθλημα οδηγών

1

Sebastian Vettel

54

2

Lewis Hamilton

45

3

Valtteri Bottas

40

4

Daniel Ricciardo

37

5

Kimi Raikkonen

30

6

Fernando Alonso

22

7

Nico Hulkenberg

22

8

Max Verstappen

18

9

Pierre Gasly

12

10

Kevin Magnussen

11

11

Stoffel Vandoorne

6

12

Carlos Sainz

3

13

Marcus Ericsson

2

14

Esteban Ocon

1

15

Sergio Perez

0

16

Charles Leclerc

0

17

Romain Grosjean

0

18

Lance Stroll

0

19

Sergey Sirotkin

0

20

Brendon Hartley

0

 

Πρωτάθλημα κατασκευαστών

1

Mercedes

85

2

Ferrari

84

3

Red Bull/Renault

55

4

McLaren/Renault

28

5

Renault

25

6

Toro Rosso/Honda

12

7

Haas/Ferrari

11

8

Sauber/Ferrari

2

9

Force India/Mercedes

1

10

Williams/Mercedes

0