Όλα τα προγνωστικά πήγαν περίπατο στο σημερινό Grand Prix της Κίνας, καθώς ένας εκπληκτικός Daniel Ricciardo με απίστευτη οδήγηση από την μέση του αγώνα και μετά, κατάφερε να πάρει την πρώτη θέση. Ο άνθρωπος που παρά λίγο να μην συμμετέχει στον αγώνα λόγω κάποιου προβλήματος στο τούρμπο το Σάββατο, κατάφερε να ξεκινήσει από την έκτη θέση και τελικά να βρεθεί πρώτος, οδηγώντας απίστευτα και δείχνοντας για άλλη μια φορά ότι έχει την στόφα ενός μεγάλου οδηγού. Mάλιστα αξίζει να σημειωθεί ότι αυτή είναι η έκτη νίκη του στην F1 και όλες έχουν γίνει χωρίς να βρίσκεται στις δύο πρώτες θέσεις του grid. Ενώ μέσα σε όλα τα άλλα έκανε και τον ταχύτερο γύρο του αγώνα. Τι άλλο να ζητήσει κανείς από τον απίστευτο Αυστραλό;...
Τίποτα πάντως στην εκκίνηση του αγώνα δεν προμήνυε αυτή την εξέλιξη. Ο Vettel κατάφερε να φύγει μπροστά, ακολουθούμενος από τον Bottas, ο οποίος πέρασε στην πρώτη θέση μετά από ένα καθυστερημένο pit-stop της Ferrari. Τα πάντα άλλαξαν στο μέσο του αγώνα, όταν μετά από σύγκρουση των δύο Toro Rosso, μπήκε στην πίστα το αυτοκίνητο ασφαλείας. Εκεί, οι δύο Red Bull εκμεταλλεύτηκαν την συγκυρία, και προχώρησαν σε αλλαγή ελαστικών, κάτι που τους έδωσε το σημαντικό πλεονέκτημα μόλις ξεκίνησε και πάλι ο αγώνας.
Από εκεί και πέρα, τίποτα δεν φάνηκε ικανό να σταματήσει τον Ricciardo να περάσει όλους όσοι βρίσκονταν μπροστά του, ενώ το ίδιο προσπάθησε να κάνει και ο Verstappen, όμως είχε μία επαφή με τον Vettel που ευτυχώς δεν τους έβγαλε από τον αγώνα, αλλά κόστισε στον Ολλανδό ποινή 10 δευτερολέπτων.
Άπό τους υπόλοιπους ξεχώρισε ο Bottas ο οποίος κράτησε τα προσχήματα για την Mercedes τερματίζοντας στην δεύτερη θέση, ενώ και ο Raikkonen έσωσε την παρτίδα για την Ferrari με την τρίτη θέση στο podium. Όσο για τον Vettel ταλαιπωρήθηκε αρκετά από το λάθος της ομάδας να μην γίνει pit-stop την ώρα του pace-car, με αποτέλεσμα ακόμα και στοντελευταίο γύρο να τον περάσει ο Alonso, καθώς πλέον δεν είχε πρόσφυση στα πίσω λάστιχα.
Eκτός ρυθμού αγώνα από την εκκίνηση μέχρι το τέλος ο Lewis Hamilton με μία απόδοση που πρέπει σίγουρα να προβληματίσει την ομάδα, καθώς όλα δείχνουν ότι η Ferrari έχει το πάνω χέρι αυτή την στιγμή, ιδίως αν σκεφτούμε ότι η Κίνα είναι μια πίστα που βολεύει την Mercedes.
Κατάταξη αγώνα
1 |
Daniel Ricciardo |
Red Bull/Renault |
56 |
1h35m36.380s |
2 |
Valtteri Bottas |
Mercedes |
56 |
8.894s |
3 |
Kimi Raikkonen |
Ferrari |
56 |
9.637s |
4 |
Lewis Hamilton |
Mercedes |
56 |
16.985s |
5 |
Max Verstappen |
Red Bull/Renault |
56 |
20.436s |
6 |
Nico Hulkenberg |
Renault |
56 |
21.052s |
7 |
Fernando Alonso |
McLaren/Renault |
56 |
30.639s |
8 |
Sebastian Vettel |
Ferrari |
56 |
35.286s |
9 |
Carlos Sainz |
Renault |
56 |
35.763s |
10 |
Kevin Magnussen |
Haas/Ferrari |
56 |
39.594s |
11 |
Esteban Ocon |
Force India/Mercedes |
56 |
44.050s |
12 |
Sergio Perez |
Force India/Mercedes |
56 |
44.725s |
13 |
Stoffel Vandoorne |
McLaren/Renault |
56 |
49.373s |
14 |
Lance Stroll |
Williams/Mercedes |
56 |
55.490s |
15 |
Sergey Sirotkin |
Williams/Mercedes |
56 |
58.241s |
16 |
Marcus Ericsson |
Sauber/Ferrari |
56 |
1m02.604s |
17 |
Romain Grosjean |
Haas/Ferrari |
56 |
1m05.296s |
18 |
Pierre Gasly |
Toro Rosso/Honda |
56 |
1m06.330s |
19 |
Charles Leclerc |
Sauber/Ferrari |
56 |
1m22.575s |
20 |
Brendon Hartley |
Toro Rosso/Honda |
51 |
Not running |
Πρωτάθλημα οδηγών
1 |
Sebastian Vettel |
54 |
2 |
Lewis Hamilton |
45 |
3 |
Valtteri Bottas |
40 |
4 |
Daniel Ricciardo |
37 |
5 |
Kimi Raikkonen |
30 |
6 |
Fernando Alonso |
22 |
7 |
Nico Hulkenberg |
22 |
8 |
Max Verstappen |
18 |
9 |
Pierre Gasly |
12 |
10 |
Kevin Magnussen |
11 |
11 |
Stoffel Vandoorne |
6 |
12 |
Carlos Sainz |
3 |
13 |
Marcus Ericsson |
2 |
14 |
Esteban Ocon |
1 |
15 |
Sergio Perez |
0 |
16 |
Charles Leclerc |
0 |
17 |
Romain Grosjean |
0 |
18 |
Lance Stroll |
0 |
19 |
Sergey Sirotkin |
0 |
20 |
Brendon Hartley |
0 |
Πρωτάθλημα κατασκευαστών
1 |
Mercedes |
85 |
2 |
Ferrari |
84 |
3 |
Red Bull/Renault |
55 |
4 |
McLaren/Renault |
28 |
5 |
Renault |
25 |
6 |
Toro Rosso/Honda |
12 |
7 |
Haas/Ferrari |
11 |
8 |
Sauber/Ferrari |
2 |
9 |
Force India/Mercedes |
1 |
10 |
Williams/Mercedes |
0 |