Πολύ θα θέλαμε να το δούμε και στους δικούς μας δρόμους αλλά το NSX έχει ως βασικό στόχο τις ΗΠΑ και φυσικά την ασιατική αγορά (κυρίως της Κίνας). Έτσι, και το NSX Type R θα δώσει προτεραιότητα σε αυτές τις αγορές και λιγότερο στην Ευρώπη. Πάντως στο παρακάτω βίντεο θα το δείτε να δοκιμάζεται σε χαλαρούς ρυθμούς στην Πράσινη Κόλαση με τις πρώτες πληροφορίες να αναφέρουν πως οπτικά θα ξεχωρίζει από την μεγάλη πίσω πτέρυγα.
Το όλο αεροδυναμικό πακέτο θα προέρχεται από το αγωνιστικό NSX GT3 ενώ θα υπάρχει πολύ πιο hardcore στήσιμο. Το κανονικό κεντρομήχανο NSX αποδίδει 550 PS, αλλά στο Type R θα υπάρχει αύξηση της ισχύος του twin-turbo V6 των 3,5 lt στους 650 PS. Και εδώ θα συνδυάζεται με αυτόματο διπλοσύμπλεκτο κιβώτιο με 9 σχέσεις. Ενδιαφέρον έχουν τα πλάνα για μία roadster εκδοχή, ενώ οι πιθανότητες για ένα baby-NSX με δίλιτρο turbo μοτέρ μοιάζουν να λιγοστεύουν όσο περνά ο καιρός.