Διαφημίσεις και συστήματα infotainment


«Διακόπτουμε τη διασύνδεσή σας στο αυτοκίνητο για λίγες διαφημίσεις και σε λίγο θα είμαστε και πάλι μαζί»!

  • 10/1/2018

ΚΕΙΜΕΝΟ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΣ ΖΩΓΛΟΠΙΤΗΣ, ΦΩΤ.: ΑΡΧΕΙΟ.

Η διαρκής εξέλιξη των συστημάτων ενημερωδιασκέδασης, με σκοπό να γίνουν αμεσότερα και πιο φιλικά στον χρήστη, δεν άφησε ανεπηρέαστο τον τομέα της Διαφήμισης.

Σύμφωνα με δημοσιεύματα, η αμερικανική εταιρεία «Telenav», η οποία ειδικεύεται στην παροχή υπηρεσιών βάσει τοποθεσίας, ερευνά τις δυνατότητες δημιουργίας μιας «πλατφόρμας» για την προβολή διαφημίσεων στην οθόνη του αυτοκινήτου.

Η «Telenav» συνεργάζεται ήδη με αυτοκινητοβιομηχανίες (όπως η General Motors, η Ford, η Toyota και η Lexus) για την εξέλιξη ενός τέτοιου προγράμματος. Σύμφωνα με τα στελέχη της, για ευνόητους λόγους ασφαλείας, οι διαφημίσεις θα προβάλλονται στην οθόνη του οχήματος όταν οι επιβάτες πλησιάζουν προς το όχημα και μέχρι να εκκινήσει τον κινητήρα ο οδηγός, καθώς και όταν το αυτοκίνητο σταματά σε κόκκινο σηματοδότη.

Η συγκεκριμένη υπηρεσία προβολής διαφημίσεων θα είναι κατ’ επιλογή και θα υπάρχει χρέωση για όποιον την επιθυμεί, αλλά τα στελέχη της «Telenav» επιδιώκουν συμφωνία όπου να μην επιβαρύνεται αυτός με επιπλέον κόστος για άλλες υπηρεσίες που απαιτούν σύνδεση στο διαδίκτυο.

Όπως δήλωσε ο κ. Ky Tang, Εκτελεστικός Διευθυντής Εταιρικής Στρατηγικής, σταδιακά οι διαφημίσεις θα είναι στοχευμένες, βάσει των επιθυμιών και των προτιμήσεων του κάθε οδηγού και των επιβατών.

Άραγε, πόσες διαφημίσεις θα βλέπουμε στο αυτοκίνητό μας όταν θα επικρατήσει η «αυτόνομη οδήγηση»;