CAR AND DRIVER ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ
2018 PAGANI HUAYRA ROADSTER

Δείτε την απίστευτη μαλακή οροφή της Pagani Huayra Roadster 3/3

  • img
  • img
  • img
  • img

H Pagani Huayra Roadster, η οποία έκανε το ντεμπούτο της πέρσι τον Μάρτιο, είναι όπως δηλώνει ο κατασκευαστής ελαφρύτερη από την coupe. Αυτό οφείλεται εν μέρει στην επιλογή των δύο ειδών οροφών: η μια από carbon και η άλλη μαλακή. Παρόλο που αρχικά συμπεραίνει κανείς ότι τεχνικά το carbon είναι δυσκολότερη επιλογή, τελικά η μαλακή οροφή πήρε περισσότερο χρόνο να κατασκευαστεί σε συνεργασία με την γνωστή ιταλική εταιρία Dainese.



Και οι δύο εταιρείες εμπνεύστηκαν από τις πτητικές συσκευές του Leonardo Da Vinci και ξεκίνησαν να δημιουργήσουν μια καινοτόμο και εκλεπτυσμένη μαλακή οροφή. Κατέληξαν να χρησιμποποιήσουν ένα υψηλής ελαστικότητας carbon, ένα υλικό που κατασκευάστηκε από την Pagani. Το συστατικό συνδέεται με κυλινδρικούς σύνδεσμους αλουμινίου και τιτανίου, οι οποίοι χρησιμοποιούνται για να τεντώνουν  το υλικό που δημιούργησαν οι σχεδιαστές της Dainese.



Αυτό ακούγεται λίγο μπερδεμένο, αλλά είναι περισσότερο τεχνικό θέμα. Το τμήμα R&D της Dainese σε συνεργασία με την Pagani δημιούργησαν ένα υλικό με άψογο συνδυασμό αντοχής και ελαστικότητας σε κάθε τμήμα του. Αυτό επιτρέπει στο υλικό να έχει προκαθορισμένες θέσεις αναδίπλωσης, που του επιτρέπει να ακολουθεί την δομή όταν κλείσει, σαν μια κατασκευή origami.



Όπως δηλώνει χαρακτηριστικά η Pagani, εκτός από το γεγονός ότι η οροφή δένει απόλυτα με τον σχεδιασμό του οχήματος, ο περίτεχνος τρόπος που διπλώνει η οροφή μειώνει τον χώρο που απαιτείται για την αποθήκευσή της και βοηθάει στο να παραμείνει ανθεκτική στον χρόνο. Σε ένα supercar που κοστίζει $2,5 εκατ. δεν μπορεί κανείς να παραβλέψει στοιχεία σαν την οροφή, ακόμα κι αν είναι μαλακή.

Μια Huayra Roadster με μαλακή οροφή θα υπάρχει στην Έκθεση της Γενεύης, όπου αναμένεται να κερδίσει την προσοχή.
 

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ