Η Bugatti Chiron Sport δεν έχει επιπλέον ισχύ, αλλά, χάρη σε ένα μεγάλο αριθμό βελτιώσεων, η κατασκευάστρια εταιρεία υποστηρίζει ότι είναι σημαντικά ταχύτερη στις στροφές. Το υπεραυτοκίνητο της γαλλικής εταιρείας εξοπλίζεται με ένα πακέτο «δυναμικής οδικής συμπεριφοράς» και με μια πιο σφικτή ανάρτηση. Η Chiron Sport φέρει και λειτουργία torque vectoring, η οποία κατανέμει τη ροπή ξεχωριστά σε κάθε τροχό, βελτιώνοντας έτσι τη συμπεριφορά του συστήματος διεύθυνσης στις στροφές.
%Σε ό,τι αφορά το χαμηλότερο βάρος, η Chiron Sport είναι πια ελαφρύτερη κατά 18 kg, χάρη στην εκτεταμένη χρήση ανθρακονημάτων στους τροχούς, στο κάλυμμα του intercooler, αλλά και στους... υαλοκαθαριστήρες. Η Bugatti, μάλιστα, ανακοινώνει με υπερηφάνεια ότι είναι ο πρώτος κατασκευαστής, που εξελίσσει υαλοκαθαριστήρες από ανθρακονήματα, επιλογή που μειώνει το βάρος σε σχέση με ένα συμβατικό υαλοκαθαριστήρα κατά σεδόν 77%.
Έτσι, σε σχέση με τη «βασική» Chiron, η Sport είναι κατά περίπου 5 sec πιο γρήγορη στην ιταλική πίστα του Nardo. Μάλιστα, εκεί κατέγραψε και ταχύτητες που ξεπερνούν τα 200 km/h! Και, βέβαια, με αξία σχεδόν 3 εκατομμυρίων ευρώ, η Bugatti Chiron Sport είναι το πιο ακριβό αυτοκίνητο παραγωγής, που λαμβάνει μέρος στο φετινό Σαλόνι Αυτοκινήτου της Γενεύης.