Απίστευτο: Τα αυτόνομα αυτοκίνητα θέλουν πλύσιμο με το... χέρι!


 

Σε πάρα πολύ κόσμο είναι ήδη γνωστό πως τα συστήματα αυτόματου πλυσίματος μπορούν να προκαλέσουν ακόμα και βλάβη σε κάποιο από τα καθημερινά αυτοκίνητα εξαιτίας της μεγάλης πίεσης, με την οποία εκσφενδονίζεται το νερό. Σκεφθείτε τι γίνεται με τα αυτόνομα οχήματα, που είναι εφοδιασμένα με μία μεγάλη σειρά αισθητήρων κτλ.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΣΩΤΗΡΗΣ ΠΑΠΑΔΗΜΑΣ
  • 27/2/2018

Σύμφωνα με το αμερικανικό πρακτορείο ειδήσεων CNN, τα αυτόνομα αυτοκίνητα θα πρέπει να καθαρίζονται/πλένονται πιο τακτικά, προκειμένου να εξασφαλίζεται πως οι αισθητήρες και οι κάμερες τους δεν καλύπτονται από τα γνωστά υπολείμματα του δρόμου, όπως είναι απλώς η... βρωμιά, τα έντομα και... περιττώματα πτηνών.

Επιπλέον, τα αυτόματα πλυντήρια αυτοκινήτων αποτελούν έτσι κι αλλιώς θέμα εξαιτίας του τρόπου πλυσίματός τους, αφού μπορούν να προκαλέσουν βλάβες σε εξοπλισμό αξίας ή να αφήσουν σημάδια από σαπούνι ή νερό σε κάμερες, οι οποίες απαιτείται να λειτουργούν, ώστε να κινείται το αυτοκίνητο.

Η αμερικανική εταιρεία διαχείρισης αυτόνομων αυτοκινήτων Waymo είναι ήδη ενήμερη για το εν λόγω θέμα και έχει χτυπήσει φιλικά την... πλάτη της AVIS, ώστε η τελευταία να διατηρήσει στην γκάμα της το πλήρως αυτόνομο Chrysler Pacifica Hybrid.

Η Waymo, λοιπόν, απέφυγε να αποκαλύψει πως πλένονται τα van της, ενώ ο επικεφαλής της AVIS σε θέματα καινοτομιών δήλωσε ότι «Παρέχουμε σε αυτά το ανώτερο επίπεδο υπηρεσιών και δεν πιστεύω ότι κάτι ανάλογο ισχύει σε κάποιον άλλο μέρος αυτού του κόσμου.»

Το CNN επιμένει να αναφέρει πως οι περισσότερες εταιρείες πλένουν τα οχήματά τους στο... χέρι και, μάλιστα, με τη βοήθεια υφασμάτων από μικροϊνες. Στη συνέχεια χρησιμοποιούν καθαρό οινόπνευμα ή καθαριστικό τζαμιών στις ευαίσθητες περιοχές.

Για παράδειγμα, η Toyota χρησιμοποιεί καθαρό οινόπνευμα για να καθαρίζει τις κάμερες, ενώ η Uber χρησιμοποιεί πλυστικό υγρό τζαμιών στα πιο ψυχρά κλίματα. Στην περίπτωση της Uber, η εταιρεία φτάνει ακόμα και σε σημείο να... φυσά αέρα στις κάμερες της, ώστε να διασφαλίζει πως δεν έχει μείνει τίποτα πίσω.

Αυτή η επίμονη χειρωνακτική καθαριότητα δε θα έχει πιθανότατα ένα καλό τέλος με τους καταναλωτές, ωστόσο ένας αριθμός κατασκευαστών εργάζεται με στόχο την ενσωμάτωση των διάφορων «ευαίσθητων» σημείων στη σχεδίαση των αυτοκινήτων τους. Μάλιστα, η CEO της Seeva υποστήριξε ότι θα πρέπει να περάσει αρκετός καιρός, ώστε να μην εξαρτάται κανείς από τη... χειρωνακτική καθαριότητα.