«Ακούστε» την Porsche Taycan στο Ring


Τρόπος του λέγειν το «ακούστε» αφού στο πέρασμα της ηλεκτρικής Taycan αυτό το μόνο που ακούγεται είναι ο θόρυβος κύλισης και η αεροδυναμικός.

  • ΚΕΙΜΕΝΟ: ΝΙΚΟΣ ΜΑΡΙΝΟΠΟΥΛΟΣ
  • 20/8/2018

Δεν είναι η πρώτη και φυσικά ούτε η τελευταία φορά που η Taycan δοκιμάζεται στην πίστα του Nurburgring ώστε να είναι έτοιμη για την πρεμιέρα της προς τα τέλη του 2019. Σύμφωνα με τα έως τώρα στοιχεία που έχει δώσει επίσημα και η Porsche, η Taycan θα αποδίδει συνολικά 600 PS από δύο ηλεκτροκινητήρες.

Το ηλεκτρικό σύστημα θα λειτουργεί σε τάση 800 V με την  μπαταρία λιθίου ιόντων να εξασφαλίζει πάνω από 500 km αυτονομίας. Σε σούπερ ταχυφορτιστή η Taycan θα μπορεί μέσα σε 15 min να ανεφοδιαστεί για 400 km αυτονομίας. Αξιοσημείωτη λεπτομέρεια αποτελούν οι πίσω απολήξεις που προφανώς είναι ψεύτικες και ίσως να υπάρχουν επειδή μία Porsche πρέπει να τις έχει ως ένδειξη σπορ στοιχείου.

Όσο για τις επιδόσεις μία αυθεντική Porsche δεν θα μπορούσε παρά να έχει ένα δυνατό 0-100 και ειδικά μία ηλεκτρική όπως η Taycan μπορεί να επιταχύνει για την εν λόγω διαδικασία σε λιγότερο από 3,5 sec.

Η Porsche έχει επενδύσει 6 δισεκατομμύρια ευρώ για την ηλεκτροκίνηση έως το 2022 όταν στις εγκαταστάσεις η ηλεκτρική ενέργεια που χρησιμοποιείται προέρχεται 100% από ανανεώσιμες πηγές. Μέχρι το 2025 η Porsche εκτιμά πως το 50% των πωλήσεων της θα είναι ηλεκτροϋβριδικά μοντέλα.