Advertisement
ΤΕΥΧΟΣ ΙΟΥΝΙΟΥ 2018
ΕΥΕΛΙΚΤΟ, ΠΡΑΚΤΙΚΟ ΚΑΙ ΕΥΡΥΧΩΡΟ

Δοκιμάζουμε το νέο Mitsubishi Space Star 1.2 lt 80 PS 12/3

  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img
  • img

Πιο φρέσκο σε εμφάνιση το Ιαπωνικό αυτοκίνητο πόλης επέστρεψε στην απαιτητική κατηγορία με περισσότερες αξιώσεις…

Νέα, πιο θελκτική εμφάνιση, εσωτερικοί χώροι-τηρουμένων των αναλογιών- εξαιρετικοί, αλλά και με πλουσιότερο εξοπλισμό το μικρο της Mitsubishi.

Το μήκος του αυξήθηκε κατά 8,5 εκατοστά αγγίζοντας τα 3.795 m με ότι αυτό συνεπάγεται για τους εσωτερικούς χώρους.

Αναφορικά με τη σχεδίαση οι αλλαγές στο εμπρός τμήμα εντοπίζονται στο καπό που φέρει ανάγλυφη σχεδίαση, τη φαρδύτερη μάσκα που είναι εφοδιασμένη με πλέγμα και νέο χρωμιωμένο πλαίσιο, όπως μεγαλύτερος είναι και ο αεραγωγός στο κάτω μέρος του προφυλακτήρα με το χρωμιωμένο ένθετο. Ανασχεδιασμένοι είναι και οι προβολείς Bi-Xenon HiD με φώτα στάθμευσης με LED. H οπτική αναβάθμιση αποτυπώνεται και στο πίσω τμήμα: νέο σχήμα στον προφυλακτήρα, επιμηκυμένα πίσω φώτα LED, μακρύτερη αεροτομή οροφής.

Ένα ακόμη σημείο που κάνει τη διαφορά είναι και η αναβάθμιση σε ότι αφορά την ποιότητά του. Με το που μπεις στην καμπίνα αντιλαμβάνεσαι ευθύς αμέσως τα καλύτερης ποιότητας υλικά και το φινίρισμα.

Στο νέο Space Star καλοδεχούμενο είναι το νέο, μαλακό ύφασμα στα καθίσματα, το νέο πολυλειτουργικό τιμόνι με ένθετα σε λακαριμσένο, μαύρο πλαστικό και πινελιές χρωμίου, η κομψότερη σχεδίαση του πίνακα οργάνων με λευκό, ο μοντέρνος φωτισμό, ο νέος πίνακας ελέγχου του συστήματος κλιματισμού κ.ά.

Στον χώρο αποσκευών ο εφεδρικός τροχός αντικαταστάθηκε από κιτ επισκευής, με αποτέλεσμα πέρα από τα 175 λίτρα που είχαμε έως τώρα να προστεθεί και ένα κουτί αποθήκευσης κάτω από το πάτωμα, διευκολύνοντας την τοποθέτηση μικροπραγμάτων. Στα μηχανικά σύνολα δεν έχουμε και πολλές αλλαγές.

Πηγή ισχύος για το αυτοκίνητο της δοκιμής ο «αειθαλής» κινητήρας των  1.2 λίτρων απόδοσης 80 ίππων που συνδυάζεται είτε με μηχανικό κιβώτιο πέντε σχέσεων (μέση κατανάλωση 4,3 l/100km, εκπομπές CO2 100 g/km) είτε με CVT (99 g/km).

Στη περίπτωσή μας είχαμε την έκδοση με το μηχανικό που ικανοποιεί με την κλιμάκωσή του και την γενικότερη λειτουργία του.

Ο κινητήρας 1.2 80 ps προσφέρει 106 Nm ροπής από τις 4.000 σ.α.λ. και είναι προσανατολισμένος περισσότερο στην οικονομική μετακίνηση (εξάλλου η αραιά κλιμάκωση του κιβωτίου δεν βοηθά).

Και πράγματι η διαδικασία της επιτάχυνσης (0-100 χ.α.ω.) πραγματοποιείται σε 11,7 δευτερόλεπτα με την τελική να φθάνει τα 180 χ.α.ω. Τιμές τυπικές και όχι πάνω από το μέσο όρο…

Σε ότι αφορά την κατανάλωση κινηθήκαμε πολύ κοντά στη μέση εργοστασιακή τιμή των 5,1 λίτρων εντός πόλης.

Παράλληλα ο κινητήρας αυτός, είναι εκπέμπει χαμηλό CO2 (100 γραμμάρια) με αποτέλεσμα τα τέλη κυκλοφορίας να περιορίζονται στο ποσό των 100 ευρώ.

< >

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ